استراتژی دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۸

استراتژی دیجیتال مارکتینگ در سال ۲۰۱۸

امروزه با پیشرفت سریع دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، انتخاب یک استراتژی باثبات و به‌روز برای تولید محتوا و بازاریابی آنلاین و کنار گذاشتن روش‌های قدیمی، بسیار حائز اهمیت است. پیشرفت و موفقیت شما در این عرصه بستگی به یک استراتژی درست و کارآمد دارد که مشتریان بیشتر، فروش و رشد چشم‌گیرتر را به همراه دارد. در اینجا سعی داریم به 7 راهکار اساسی برای استراتژی دیجیتال مارکتینگ شما در سال ۲۰۱۸ بپردازیم.

نیازهای مخاطبانتان را در اولویت قرار دهید

زمانی که برند خود را به‌صورت آنلاین عرضه می‌کنید ممکن است افراد زیادی به سمت شما سرازیر شوند، پس پاسخگویی شما به آن‌ها بسیار مهم است. تقویت بازدهی سایت، ایمیل و برطرف کردن موانع برای این‌گونه تغییرات نفع بسیاری برای شما خواهد‌داشت و مشتریان بیشتری به‌دست خواهید‌آورد.

به‌روزرسانی مکرر سئو

همان‌طور که می‌دانید سئوی خوب و به‌روز به پیشرفت و دیده شدن برند شما کمک شایانی می‌کند. به توصیه کارشناسان هر یک ربع ساعت یک بار سئو را آپدیت کنید، کلمات کلیدی مناسب را با دقت انتخاب کنید تا هرچه بهتر دیده شوید و در نتایج جستجو بالا بیایید.

وبلاگ‌نویسی، ابزاری برای پیشرفت!

محتوای خوب و مفید ترافیک وب‌سایت و صفحات اجتماعی شما را بالا می‌برد. درواقع، بازاریابانی که وبلاگ می‌نویسند ۱۳ برابر بیشتر امکان موفقیت در سرمایه‌گذاری را دارند. هر پست شما موجب می‌شود که مخاطبان بهتر شما را ببینند و این به موتورهای جستجو نشان می‌دهد که وب‌سایت شما فعال و معتبر است. فراموش نکنید که بیشتر مردم تمایل به خرید از برندهای معتبر را دارند.

میزبانی وبینارها و مراسم‌های زنده

روش‌های مختلفی برای بازاریابی و برقراری ارتباط با مخاطب وجود دارد که از جمله می‌توان به وبینارها، پادکست‌ها ومراسم‌های زنده اشاره کرد. برای هرچه بهتر برگزاری این‌گونه مراسم‌ها، از پلت‌فرم‌هایی که برای این کار وجود دارند استفاده کنید. با کمی کمک می‌توانید مراسم خود را برگزار و مدیریت کنید، بلیط بفروشید و تجربه‌ای خاطره‌انگیز برای مخاطبان خود به‌وجود آورید.

بازاریابی ایمیلی

استفاده از ایمیل برای بازاریابی یکی از بهترین روش‌ها برای برقراری ارتباط با مخاطبان است و از آنجا که تقریباً هیچ هزینه ای ندارد، ابزاری بسیار مناسب محسوب می‌شود. ایمیل بسیار کارآمدتر از ارسال پیامک است چراکه فضای بیشتری برای انتقال پیام در اختیارتان می‌گذارد، با دستگاه‌های مختلف قابل استفاده است و هزینه ای ندارد. قابل ذکر است که استفاده از ایمیل با گوشی‌های موبایل از سال ۲۰۱۴ حدود ۱۸۰ درصد افزایش یافته و این بدان معنی است که مخاطب شما همه جا از آن استفاده می‌کند.

شبکه‌های اجتماعی

اهمیت شبکه‌های اجتماعی در بازاریابی بر کسی پوشیده نیست و ابزاری قدرتمند محسوب می‌شوند. ابتدا ببینید که مخاطبان شما از چه پلت‌فرم‌هایی استفاده می‌کنند، سپس مطالب خود را در زمان‌های مناسب به اشتراک بگذارید. با مخاطبان خود به‌طور مستقیم صحبت کنید و پاسخ پیشنهادات و انتقادات آن‌ها را بدهید. ۶۷ درصد از صاحبان مشاغل از شبکه‌های اجتماعی برای خدمات به مشتریان استفاده می‌کنند پس شما نیز به این جمع بپیوندید.

در دسترس باشید

مطمئن شوید که محتوای شما در همه دستگاه‌ها و پلت‌فرم‌ها به خوبی منتشر می‌شود و بین همه آن‌ها انسجام و هماهنگی ایجاد کنید چرا که با ایجاد دسترسی بهتر، مخاطبان بیشتر مایل خواهند‌بود با شما ارتباط برقرار کنند. و به خاطر داشته باشید که اعتبار شما در همه این استراتژی‌ها بسیار حیاتی است. زمانی که شما دارای اعتبار باشید برند شما به محبوب مخاطبان تبدیل خواهد ‌شد.

نظرات کاربران
فروشگاه اینترنتی Shop.torfehnegar.ir
مشاوره فروش +21 22221142
پشتیبانی آنلاین و تلفنی 02123067
درخواست پشتیبانی آنلاین