5 منبع برای الهام گرفتن ایده خلاق محتوا

5 منبع برای الهام گرفتن ایده خلاق محتوا

ایجاد یک تقویم محتوا به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی یا استراتژی محتوا، ثبت ایده هایی که ناگهانی به ذهنتان خطور می کند را آسان می کند تا یک روزی از آن استفاده کند. ممکن است این ایده های محتوا در عین حال که برای مشتری های شما مفید و مناسب باشند ولی واقعا در افزایش فروش و درگیر کردن مشتری با نام تجاری شما تاثیر نداشته باشد. بهترین برنامه های استراژی محتوا ترکیبی از آن دو است، که پست هایی را به اشتراک بگذارید تا خواننده ها ببینند یک محصول چگونه مشکلات آن ها را حل می کند، یا توضیح دهد که مردم چرا باید به یک کمپانی یا برند اعتماد کنند.

اگر به ایجاد یک طرح محتوای جدید برای چند ماه آینده یا به روز و تازه کردن طرحی که از قبل وجود دارد نیاز دارید، به این ۵ مورد برای الهام گرفتن محتوا نگاهی بیاندازید:

1: رقبا

شرکت ها از همان زمان آغاز، بینش، استراتژی و ایده های خود را برای مقابله با رقبای خود در نظر می گیرند. هنگامی که مدیران ابتکاراتی را برای شرکت خود ایجاد کنند، آنها همیشه تحلیل رقابتی را انجام می دهند تا مطمئن شوند که عقب نمانده باشند. استراتژیست های محتوا و نویسندگان کپی رایت باید هنگام ایجاد برنامه های محتوایی خود رویکردی مشابه داشته باشند. این سنجش همیشه بر اساس تعداد بازدیدهای صفحه یا تعداد انتشار محتوا در رسانه های اجتماعی نیست – گاهی اوقات بهترین محتوا برای تقلید الهام گرفتن از یک مبانی ذهنی است. بهترین مطالب مشتری بالقوه را مطلع می کنند و منجر به فروش می شوند یا یک رابطه جدید ایجاد می کنند.

نگاهی به رقبای خود بیاندازید و بررسی کنید آنها با مشتریان بالقوه خود چگونه صحبت می کنند. آیا آنها به سوالات پاسخ می دهند که شما نمی دهید؟ آیا آنها مزایای خدمات خود را به شیوه ای که شما انجام نمی دهید ارتقا می دهند؟ و اینکه محتوای رقبایتان به شما چه می گوید و چگونه می توانید از این ها در روش منحصر به فرد خود تقلید کنید؟

2: مشتری ها

نظرسنجی ها و فرم های تماس یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن ایده های محتوایی را ارائه می دهند. اطمینان حاصل کنید که بخش خدمات مشتری شما به بازخورد مشتریان و به اشتراک گذاری آن با تیم بازاریابی توجه می کند. وقتی متوجه شدید که الگوهای رخ می دهند، از همان سوالی که مردم بیشتر می پرسند، ایده ها باید در مغز شما ظاهر شوند. اینها موضوعاتی هستند که احتمالا باید بر روی صفحه پرسش های متداول شما باشد و در وبلاگ ها بطور بالقوه مبسوط شده اند. این همچنین می تواند تعامل بیشتری با مشتریانی که در آینده بازخورد مشابهی خواهند داشت ایجاد کند.

3: تیم داخلی

یکی از اشتباهات بسیاری از بازاریابان این است که همیشه به دنبال ایده های محتوایی است. با این وجود رسیدن به تیم های دیگر در شرکت می تواند به شما در یافتن بهترین ایده ها برای محتوا کمک کند. با افراد خود در شرکت خود صحبت کنید – افراد فروش، تکرار خدمات مشتری و هر کسی که در خط مقدم برخورد با مشتریان است – و از آنها بخواهید که به طور مداوم نظرات خود را با شما به اشتراک بگذارند، روند هایی که آنها پیش بینی می کنند یا آنچه که آنها معتقد باشند بهترین ویژگی ها هستند و برای شرکت سودمند هستند. به عنوان مثال، با صحبت کردن با تیم فروش، ممکن است برخی از چیزهای کاملا جدید در مورد نیازهای شرکت یا نیازهای مشتری خود را که باید در محتوای جدید مورد توجه قرار گیرد بفهمید.

محتوا

4: منابع صنعتی

این راه برای الهام گرفتن فراتر از تحلیل رقابتی است و به سازمان ها و انجمن هایی که رهبری فکر ایجاد می کنند و گاهی اوقات جهت کسب و کار شما را تعیین می کنند، فراتر می رود. به عنوان مثال، یک مدرسه که دوره های رانندگی کامیون را ارائه می دهد، باید در مورد قوانین جدید برای رانندگان مطلع باشد و در مورد اینکه چگونه دانشجویان باید برای دریافت گواهینامه اقدام کنند.

5: رسانه های اجتماعی

با رسانه های اجتماعی، بسیار راحت می توانید بفهمید که به چه میزان خوب هستید، که بسیاری از شرکت ها فراموش کرده اند که رسانه های اجتماعی ابزارهای استماع فوق العاده ای هستند که می توان برای تحقیق و برنامه ریزی محتوا از آن ها استفاده کرد. به آن چه مردم در مورد محصولات شما و رقبای شما در تمام کانال های اجتماعی مهم، نظرات در انجمن آمازون و هر جای دیگری می گویند نگاهی بیاندازید. توجه داشته باشید که کدام پست ها بیشترین اشتراک و بیشترین نظر را دریافت می کنند. مطمئن شوید که بهترین هشتگ ها برای استفاده، و روش هایی کی میتوانید محتوای خود را برچسب گذاری کنید و آن را برای جستجوگرها بهینه سازی کنید را می دانید.

منبع:

  Al Davidson 2018:Top 5 Creative Sources For Content Inspiration in smallbiztrends.com at Jun 10, 2018

نظرات کاربران
فروشگاه اینترنتی Shop.torfehnegar.ir
مشاوره فروش +21 22221142
پشتیبانی آنلاین و تلفنی 02123067
درخواست پشتیبانی آنلاین