انواع محتوا

انواع محتوا

بهتر است قبول کنیم که کار فروش و قانع کردن خریدار کار بسیار سختی است. حتی برای کسانی که ذاتا فروشنده به دنیا آمده اند؛ راه بسیار سختی است در پیش دارند تا این استعداد ذاتی را پرورش داده و تبدیل به یک فروشنده حرفه ای شوند. به خصوص امروزه که مشتریان نسبت به اطراف خود آگاه شده اند  واطلاعات بیشتری نسبت به قبل دارند. آن ها همواره در حال سوال پرسیدن و بررسی فروشنده ها و محصولات و خدماتی که ارائه می دهند هستند. امروزه شاهد رشد بازار الکترونیک و تجارت آنلاین در جهان هستیم، تولید محتوا و مطالعات موردی یکی از مهمترین مواردی است که در کسب و کار آنلاین خود باید به آن دقت داشته باشید. مطالعات موردی در فروش چیزی است که باعث می شود مشتریان از خرید محصولات شما راضی باشند و به صورت بالقوه تبلیغات برند و خدمات شما را برای دوستان خود انجام دهند.
مطالعات موردی در فروش به معنی معرفی درست محصولا شما به مشتریان است و در صورتی که این معرفی درست باشد، مشتری را قانع کرد و منجر به فروش می شود.

اما دلیل تاثیر مطالعات موردی در فروش چیست؟

شما نمی توانید از مردم بخواهید که چشم بسته به شما اعتماد کنند، بلکه باید دلیلی برای این اعتماد به آن ها بدهید. بی اعتمادی و عدم اطمینان در طبیعت انسان است. در فضای کسب و کار شما نه تنها باید اعتماد مشتری را کسب کنید بلکه باید توانایی خود را نیز به آن ها نشان دهید. هیچکس دوست ندارد محصولی بسیار گران قیمت را از سایتی نامعتبر خریداری کند.
مطالعات موردی در فروش به خوانندگان و کاربران و مشتریان شما می گوید که در زمینه جلب اعتماد مشتری موفق بوده اید و باعث ایجاد تاثیر مثبت در او شده اید. معمولا زمانی که حس خوبی در مشتری ایجاد کنید باعث تاثیر بر مغز او نیز می شود و باعث می شود تجربه بهتری در خرید از شما داشته باشد و در آینده بازهم به شما مراجعه کند.
باید به چگونگی ارائه این خدمات توجه کنید و برای آن برنامه ریزی کنید. شما و تیم فروش تان می توانید چشم انداز، ویژگی ها و مزایای محصولات خود را در نظر بگیرید و به نحوه ارائه و ترغیب مشتری برای خرید توجه داشته باشید.

منبع:

. https://www.business2community.com/content-marketing/content-types-case-studies-02076223

نظرات کاربران
فروشگاه اینترنتی Shop.torfehnegar.ir
مشاوره فروش +21 22221142
پشتیبانی آنلاین و تلفنی 02123067
درخواست پشتیبانی آنلاین