چرا بازاریابی محتوا برای شما کار نمی‌کند؟

چرا بازاریابی محتوا برای شما کار نمی‌کند؟

آیا پست های شما خوانده نمی‌شود؟ اینستاگرام شما  مانند قبرستان ساکت و خالی است و مقالات شما هیچ تاثیری ندادرد؟ مشکلی در محتوای شما وجود دارد که اکنون زمان آن رسیده که با آن روبرو شوید. مهم نیست که مشکل این است که شما نویسنده خوبی نیستید یا فقط به انتشار اخبار می‌پردازید و یا هر چیز دیگر. مهم این است که این مشکلات باعث شکست بازاریابی محتوا در شرکت یا سایت شما می‌شود.

در اینجا چند مورد از رایج ترین مشکلاتی که در بازاریابی محتوا جود  دارد را بیان می‌کنیم:

1: مخاطب خود را نمی‌شناسید

آیا می‌دانید که چرا کتاب های استفن کینگ (Stephen King) جزو پرفروش ترین ها است؟ دلیلش آن نیست که او یک نویسنده غیر عادی و منحصر به فرد است. در حالی که او اعتراف می‌کند که نویسنده خوبی است اما بهترین نیست. پس چرا کتاب هایش میلیون ها نسخه به فروش می‌رسد؟

دلیل آن این است که او هرچه مخاطبان می‌خواهند را ارائه می‌کند. همین امر در بازاریابی محتوا صادق است. شما باید بدانید که مخاطبان شما چه کسی هستند و چه انتظاری از شما دارند.

2: کلمات کلیدی را نمی‌دانید

اینترنت پر از محتوا است و هیچ کس در نتایج گوگل چیزی را کپی نمی‌کند تا محتوا برای خواندن یا تماشا پیدا کند. برای موفقیت در بازاریابی محتوا شما نیاز به کلمات کلیدی قوی دارید تا به مخاطبان خود کمک کنید شما را پیدا کنند.

3: تعداد محتوایی که به اشتراک می‌گذارید خیلی زیاد است

خسته شدن از محتوا یک امر واقعی است. تصور کنید که یک تلوزیون کابلی یک میلیون کانال دارد و شما در آن یکی پس از دیگری مجبور باشید که به دنبال کانال مورد علاقه خود بگردید. در مورد محتوا و بازاریابی محتوا نیز همینطور است.

4: به اندازه  کافی محتوا به اشتراک نمی‌گذارید

آیا تا به حال از وبلاگی یک کسب و کار دیدن کرده اید که متوجه شوید آخرین پستی که به اشتراک گذاشته  مربوط به 1 سال پیش است؟ چه اتفاقی برای کپی رایتر ها می‌افتد؟ آیا  واقعا کسی از این وبلاگ دیدن می‌کند؟

5: محتوای شما برای موبایل قابل دسترس نیست

ما در سال 2018 قرار داریم و اکنون 52 درصد از تمام  ترافیک وب سایت مربوط به موبایل است. این یعنی اینکه تقریبا بیش از نیمی از ترافیک وب سایت دست موبایل است. این بدین معناست که مشتریان شما به دنبال محتوای شما در تلفن همراهشان می‌گردند.

6: ویدئو در محتوای خود ارائه نمی‌دهید

در اینجا 2 آمار در مورد  استفاده از ویدئو در بازاریابی محتوا وجود دارد که ممکن است ذهن شما را درگیر کند:

1- بیش از 80 درصد کل ترافیک اینترنتی مصرف شده تا سال 2020 مربوط به ویدئوهای آنلاین خواهد بود.

2- هرروز بیش از 8 میلیارد ویدئو یا 100 میلیون ساعت فیلم در فیس بوک مشاهده می‌شود

آیا آمار وحشتناک است درست است؟ پس چگونه تیم شما بدون ویدئو می‌تواند محتوای قانع کننده ای ایجاد کند؟

منبع:

https://www.business2community.com/content-marketing/your-content-marketing-isnt-working-heres-why-02085647

نظرات کاربران
فروشگاه اینترنتی Shop.torfehnegar.ir
مشاوره فروش +21 22221142
پشتیبانی آنلاین و تلفنی 02123067
درخواست پشتیبانی آنلاین