بهترین روش ها برای برخورد با مشتری

بهترین روش ها برای برخورد با مشتری

مقدمه :

به عنوان یک کارآفرین، مهم است که محصولات یا خدمات خوب خود را به مشتریان خود ارائه دهید.که بخشی از این خدمات شامل اطمینان از خوشبختی و رضایتمندی از چیزی است که برای آن ها فراهم می کنید.با این حال، ممکن است زمانی پیش بیاید که شما به سادگی با مشتریان خود کنار نیایید. ممکن است زبان خودتان را نگه دارید و یا خودتان را به جای آن ها قرار دهید و موضوع را درک کنید.

  • یک قدم به عقب بروید

اگر مشتری از خدمات شما راضی نیست، یک گام به عقب بردارید. این یکی از بهترین کار هایی است که می توانید انجام دهید. و ممکن است از انجام کاری که بعدا شما را پشیمان می کند جلوگیری شود. این کار حتی می تواند یک مشتری خوب را برای شما حفظ کند.

  • یک رویکرد متفاوت را امتحان کنید

هنگامی که نارضایتی ها و اعتراضات مشتری های شما افزایش می یابد، یک رویکرد متفاوت با مشتریان خود را امتحان کنید. به عنوان مثال،از آن ها بپرسید که از چه چیزی احساس نارضایتی می کنند و نگرانی های آن ها چیست.

  • با احترام رفتارکنید

حتی زمانی که عصبانی هستید، می توانید آرام باشید و با مهربانی صحبت کنید. وقتی آرامش خود را حفظ می کنید، برنده می شوید. کلمات خود را با دقت انتخاب کنید تا استفاده از الفاظ نامناسب مشکل شما را تشدید نکند.

  • از محیط خارج شوید

بدیهی است که می خواهید احساسات خود را نشان ندهید و آن ها  را مدیریت کنید زیرا این برای شما مهم است که آن مشتری خاص را برای کسب و کار خود حفظ کنید. با این حال، هنگامی که نمی توانید خروجی مناسب را بیابید خون سردی خود را حفظ کنید.سعی کنید از دفتر خود بزنید و با مقداری پیاده روی کردن ثبات خود را به دست آورید. یا ورزش هایی مانند والیبال و بسکتبال انجام دهید که در آن ها می توانید سرخوردگی های خود را بر روی توپ خالی کنید.

منبع:

https://smallbiztrends.com/2018/07/how-to-keep-your-cool.html

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات کاربران
فروشگاه اینترنتی Shop.torfehnegar.ir
مشاوره فروش +21 22221142
پشتیبانی آنلاین و تلفنی 02123067
درخواست پشتیبانی آنلاین