تاثیر تبلیغات ویدئویی در رسانه های اجتماعی ( قسمت اول )

تاثیر تبلیغات ویدئویی در رسانه های اجتماعی ( قسمت اول )

تبلیغات ویدوئی در رسانه های اجتماعی شامل محتوبات ویدئویی به صورت تبلیغات در فیس بوک، یوتیوب، نمایش مشخصات عمومی و غیره انجام می شود. با یک راهنمایی حرفه ای، تبلیغات ویدئویی می تواند میزان کلیک، تبدیل و خرید مشتری را افزایش دهد.

نکات تبلیغات ویدوئی در رسانه های اجتماعی :

با پدید آمدن بازاریابی با ویدیو در شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب و اینستاگرام، کاربران این امکان را دارند که فیلم های خلاق تولید کنند و آن را به اشتراک بگذارند.

Small Business Trends با Travis Chambers از رسانه Chamber برای شنیدن دیدگاه های کارشناسانه صحبت کرده است. Chamber با برندهایی مثل یاهو، Kraft، Old Navy، کوکا-کولا، آمازون و غیره کار می کند. همچنین در مجله AdWeek، Forbes، HuffPost و Inc. معرفی شده است. به طور منظم در کنفرانس های اجتماعی و وب مانند VidCon, VidSummit, ad:tech, Start Festival and CVX Live و دانشگاه ها مشارکت می کند.

طی این مصاحبه برای آشنایی با تبلیغات ویدئویی در رسانه های اجتماعی، سوالات مطرح شده و پاسخ های Chamber را در این مقاله گرد آوردیم.

سوال: فرض می کنیم که یک نام تجاری آماده است تا تبلیغات ویدئویی در شبکه های اجتماعی را شروع کند. چه مقدار سرمایه برای شروع تولید محتوا نیاز است؟

هر آن چه که صرف تبلیغ می شود، چه 5 هزار دلار در ماه باشد چه 500 هزار دلار در ماه، باید یک سوم تا نصف آن در ابتدا صرف محتوا شود که به شما اجازه می دهد هزینه های تبلیغات خود را مقیاس بندی کنید. برای اینکه هزینه های تبلیغات شما سبب رشد مداوم شما شوند، باید هر یک quarter یک بار رفرش کنید. این دو دلیل دارد، اول اینکه، وقتی مخاطبان شما تکثیر شدن یک محتوای شما را می بینند، از آن خسته می شوند و تاثیرگذاری آن محتوا در طول زمان کم می شود. دوم اینکه، اگر محتوای جدید به اندازه کافی آپلود نشود، الگوریتم های شبکه اجتماعی این را می فهمند و دسترسی شما را کاهش می دهند. با این حال، قطعات محتوای قبلی شما همیشه هستند و به طور مداوم به مخاطبان جدید در بالای قیف ارائه می شوند و هم چنان موثر هستند.
فرمت موثر برای یک ویدئو در تلفن همراه با کیفیت بالا این است که در چند ثانیه اول آن یک قلاب برای متوقف کردن حرکت انگشت شستی که می خواهد ویدئو را متوقف کند، داشته باشد. مشکل را شناسایی کنید و راه حلی برای آن پیدا کنید. مشکلی دیگر و راه حل آن را ارائه کنید، اعتبار را با استفاده از توصیفات و یا ویژگی های مطبوعات ارائه دهید، و دعوت به خرید قوی داشته باشید که در جریان ویدئو ترکیب شده است. بعضی اوقات طنز خوب کار می کند، چرا که اغلب بیننده را خلع سلاح می کند و آن ها را در حالی که سرگرم شده اند به شنیدن پیام شما مایل می کند.

ادامه مطلب را در قسمت دوم بخوانید.

منبع:

Alex Yong 2018 : Expert Advice: How to Use Social Media Video Ads Effectively in smallbiztrends.com at Jun 17, 2018

نظرات کاربران
فروشگاه اینترنتی Shop.torfehnegar.ir
مشاوره فروش +21 22221142
پشتیبانی آنلاین و تلفنی 02123067
درخواست پشتیبانی آنلاین