مجموعه‌های تولید محتوای برتر چه ویژگی دارند؟

مجموعه‌های تولید محتوای برتر چه ویژگی دارند؟

امروزه اهمیت محتوای باکیفیت دیگر بر کسی پوشیده نیست. شما به کمک محتوای متناسب می‌توانید به اهداف مورد نظر خود برسید. محتوای با کیفیت تولید شده توسط کارشناسان این حرفه قابلیت جذب مخاطبین و در نتیجه فروش بیشتر را به همراه دارد. اگر شما کارشناسان این حرفه را برای تجارت خود استخدام نکرده‌اید، بایستی با مجموعه‌های تولید محتوای برترهمکاری کنید. در حالت ایده‌آل، موسسه تولید محتوای منتخب شما بایستی قادر به ارائه محتوای با کیفیت متناسب با تجارت شما، باشد. همانطور که اهداف شما تغییر می کنند، این مجموعه‌های نیز، بایستی استراتژی تولید محتوای خود را با توجه تغییرات به وجود آمده تطابق دهند. در این مطلب به بررسی اینکه مجموعه‌های تولید محتوای برتر چه ویژگی دارند؟ می پردازیم.

 مجموعه‌های تولید محتوای برتر

56 درصد از کارشناسان تولید محتوای B2B و 62 درصد از تجارت‌های B2C، برای تولید محتوا از مجموعه‌های دیگر، بهره می‌گیرند. با استفاده از کارشناسان این حرفه شما می‌توانید از قابلیت‌ها، تجره و دانش تخصصی آنها برای اهداف خود بهره ببرید. آنها در تولید محتوا برای فیلم ها، مقالات، پست‌های رسانه‌های اجتمایی، خبرنامه‌ها، و بسیاری موارد دیگر کارآزموده هستند.

استفاده از مجموعه‌های تولید محتوا برای تجارت شما به صرفه است

استخدام یک نویسنده تمام وقت، تولید کننده ویدیو، برنامه ریزان رویداد‌های بازاریابی، همواره هزینه زیادی را به تجارت شما تحمیل می‌کند. هنگامی که شما با یک موسسه معتبر کار می‌کنید، فقط برای محتوای مورد نیاز خود برای تجارت خود هزینه می کنید. در این حالت دیگر نگران هزینه های سازماندهی و آموزش، مزایا، حقوق و دستمزد نخواهید بود.

منابع و افراد مورد نیاز در اختیار مجموعه‌های تولید محتوا

هنگامی که شما به محتوایی خاص برای کمپین بازاریابی جدیدی نیاز دارید، این مجموعه‌های با در اختیار داشتن منابع و افراد لازم، این امر را برای شما میسر می‌کنند. در این حالت شما دیگر نگرانی درباره تغییر استراتژی‌های تولید محتوای قبلی خود نخواهید داشت. مزیت دیگر بهره‌وری هرچه بیشتر از کارشناسان این حرفه جهت افزایش طیف محتوای تولیدی می‌باشد. برای مثال تیم داخلی تولید محتوای شما ممکن است در تولید ویدئو‌ها مهارت داشته و در تولید Infographic ها ضعیف عمل کنند. با همکاری با مجموعه‌های تولید محتوا، شما قادر به ارائه طیف وسیعی از محتواها به مخاطبان خود خواهید بود.

همگام با آخرین گرایشات تولید محتوا

گرایشات یا همان  Trend های تولید محتوا همواره در حال تحول هستند. برای مثال سال گذشته محتوای نوشتاری بیش از 1000 کلمه و امسال بیش از 2000 کلمه ایده‌آل هستند. شما جهت همگام بودن با آخرین گرایشات تولید محتوا باید پیوسته تیم داخلی و محتواهای تولیدی آنها را، نظارت کنید. در این حالت اگر از مجموعه‌های تولید محتوا کمک گیرید، دیگر نگران این مسائل نخواهید بود. به دلیل رقابت شدید بین این مجموعه‌های، آنها همواره همگام با آخرین گرایشات تولید محتوا پیش می‌روند.

در هنگام انتخاب مجموعه‌های تولید محتوا چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهیم؟

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم، مجموعه‌های تولید محتوای بی‌شماری مشغول فعالیت هستند. با این حال این مجموعه‌های از لحاظ تخصص و خدمات با یکدیگر متفاوت هستند. با این حال فاکتورهای ثابتی جهت تشخیص موسسه تولید محتوای مناسب وجود دارند. بنابراین سوال اینجاست که در هنگام انتخاب مجموعه‌های تولید محتوا چه نکاتی را باید مد نظر قرار دهیم؟

  • تنوع محتواهای تولیدی

هرچه تنوع محتواهای تولیدی یک موسسه بیشتر باشد، این موسسه برای شما کارآمدتر خواهد بود. گرچه برای این امر در ابتدا شما باید آینده‌نگارانه عمل کنید و محتوای مورد نیاز خود را در آینده نیز پیش‌بینی کنید. هم‌اکنون شاید شما فقط به پست‌های شبکه‌های اجتمایی نیاز داشته باشید. اما در آینده‌ای نه چندان دور بخواهید به تولید ویدئو با زیرنویس نیز بپردازید. بنابراین هنگام انتخاب موسسسه مورد نظر خود به تنوع محتواهای تولیدی و خدمات آنها توجه کنید. به بیان دیگر موسسه منتخب شما باید قادر به برآورده کردن نیازهای فعلی و آینده تولید محتوای شما باشد.

  • دارا بودن ذهنیت هدفمند

دارا بودن ذهنیت هدفمند یکی اساسی‌ترین ویژگی‌های یک موسسه حرفه‌ای می‌باشد. به بیان ساده‌تر، یک موسسه حرفه‌ای در امور تولید محتوا، اهداف تجارت شما را درک می‌کند. با درک و شناخت درست این اهداف و البته تجربه آنان، آنها قادر به تولید محتوای هدفمند مطابق با اهداف نهایی تجارت شما خواهند بود. برای این امر، باید ببنید این موسسه با چه نوع تجارت‌هایی در گذشته همکاری کرده است. برای مثال موسسه‌ای که در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت کرده است، راه و روش‌های متنفاوت این کار را برای نتیجه‌گیری هرچه بهتر آزموده است.

  • بررسی سوابق گذشته مجموعه‌های تولید محتوا

برای اطمینان از انتخاب خود، سوابق گذشته موسسه را پیرامون محتواهای تولیدی آن برای دیگر تجارت‌ها، بررسی کنید. اکثر مجموعه‌های در وب‌سایت خود نام تجارت‌هایی که با آنان همکاری کرده‌اند را جهت تبلیغ، ذکر کرده‌اند. برای این امر به وب‌سایت‌های آنها مراجعه کرده و محتوا‌ها را به دقت بررسی کنید.

  • خدمات بیشتر مجموعه‌های تولید محتوا

بسیاری از مجموعه‌های برتر در این حوزه، علاوه بر تولید محتوا در قالب‌های متنوع، خدمات دیگری نیز ارائه می‌دهند. خدمات و سرویس‌هایی چون:

  • ابزارهای آنالیزگر جهت تشخیص عملکرد محتوای تولیدی
  • ارائه مشاوره در حوزه SEO و استراتژی‌های مورد نیاز شما برای بهینه‌سازی محتوا
  • بازاریابی شبکه‌های اجتمایی جهت بهینه‌سازی محتوای خود در این رسانه‌ها
  • سرویس‌های وب‌سایت از لحاظ دیزاین و فاکتورهای SEO
  • سرویس‌های ویراستاری جهت کمک به تیم تولید محتوای داخلی شما

اگر موسسه تولید محتوای شما تمامی سرویس‌های بالا را ارائه ندهد، بدان معنا نیست که این موسسه مناسب نیست. مجموعه‌های تولید محتوای حرفه‌ای معمولا تخصصی عمل کرده و اگر سرویسی را در اختیار نداشته باشند، شما را به مجموعه‌های تخصصی مورد نیاز شما ارجاع می‌دهند.

منبع:

Brenner, Michael 2018: How to Select the Right Content Marketing Agency

www.marketinginsidergroup.com on April 25, 2018

نظرات کاربران
فروشگاه اینترنتی Shop.torfehnegar.ir
مشاوره فروش +21 22221142
پشتیبانی آنلاین و تلفنی 02123067
درخواست پشتیبانی آنلاین