سه روش برتر برای ایجاد اعتبار بین برند های رقابتی

سه روش برتر برای ایجاد اعتبار بین برند های رقابتی

تولید محتوا چگونه می تواند بر روی برند نظارت داشته باشدبرند های رقابتی، به اندازه ی رهبران مارکتینگ های معتبر سابقه ندارند اما همانطور که تحقیقات نشان می دهد، این امر نمی تواند مانعی برای یافتن راه هایی برای جلب اعتماد مصرف کننده باشد. اعتماد برای ایجاد هر رابطه ی موفقی ضروری است. از آنجایی که مصرف کنندگان باید با اطلاعات شخصی خود با برند ها ارتباط بگیرند، ایجاد اعتماد برای مشتری امری بسیار مهم است.

بنابراین برند های تازه تاسیس شده چگونه می توانند اعتماد مصرف کنندگان خود راجلب کنند؟

اولویت بندی محصولات

در تمام صنایع ، “محصولات با کیفیت و خدمات خوب ” به عنوان مهمترین عامل جلب اعتماد مشتری (54 درصد) رتبه بندی شده اند. برای بیش از 50٪ از جمعیت مردم ، نمی توان به سادگی از طریق بازاریابی های بزرگ جلب اعتماد کرد.

این طبیعی است که ما به برند هایی که با آن ها خاطرات خوب داریم جذب می شویم. از این رو، برند های تجاری که تجربه ی اجرای چنین برنامه هایی در گذشته را دارند اغلب تلاش های جدی برای بازسازی اعتماد مصرف کننده می کنند. تمرکز بر روی محصولات و خدمات با کیفیت، نکته ی مهمی برای برند های رقابتی است. در حقیقت این برند ها اغلب محصولات و خدمات با کیفیت برتر را با نوآوری خود ایجاد می کنند که از این راه با مارک های سنتی به مبارزه می پردازند.به عنوان مثال، ما شاهد افزایش سریع خدمات اشتراکی هستیم،مانند اولویت بندی کیفیت و سهولت تحویل محصول که برای مصرف کنندگان از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

نوگرایی یا دیدگاه سنتی

اگر یک نام تجاری رقابتی می خواهد اعتماد بین افراد بالای 35 سال و یا بالاتر از آن را جلب کند ، قابل توجه است که تحقیق های Attest نشان می دهد “مارکتینگ های با سابقه ی بیشتر ” تاثیر بیشتری روی این افراد دارند.  بنابراین، یک استراتژی بازاریابی برند شما را به سنت گرایی متصل می کند،و می تواند توسط مدل های قدیمی تر اعتماد مصرف کنندگان را به دست آورد.

 

اهمیت اجتماعی

چه چیزی مصرف کنندگان را به یک برند جدید جذب می کند و باعث اعتماد سریع آن ها می شود؟ پرداخت های قابل اعتماد و شرایط و ضوابط واضح یکی از این موادر هستند. آن چیزی که بیشتر احتمال دارد اعتماد مصرف کننده را در طول زمان حفظ کند، ارائه محصولات با کیفیت است.

 

در نتیجه
مارک های رقیبی که مخاطبان جوان تری را هدف قرار می دهند، می توانند از نوآوری و مسئولیت های اجتماعی خویش سخن بگویند.در حالی که مارک هایی که در نسل های قدیمی تر قرار می گیرند مانند یک مارک تجاری با روکش قدیمی هستند. با این حال، همه مارک های رقابتی باید محصولات و خدمات با کیفیت بالا را توسعه دهند تا تجارب مثبت را برای مشتریان ایجاد کنند و کسب و کار مجدد خود را تضمین کنند.

صدای شما را می‌شنویم