9 فرمت محتوا برای موفقیت های طولانی مدت ( قسمت دوم )

9 فرمت محتوا برای موفقیت های طولانی مدت ( قسمت دوم )

آیا محتوای آنلاین شما تاریخ انقضا دارد؟

آیا فقط برای 30 روز خوب است؟ یک سال؟ دو سال؟

زیر سایه موتورهای جست وجو چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید محتوای شما همیشه سبز است.

اما از آن جایی که محتوای شما همیشه توسط افراد قابل دستیابی است، لازم است که به طور استراتژیک در مورد اینکه چگونه می تواند آن ها را برای جست و جوگران و الگوریتم گوگل در همه سال ها ارزشمند کنید، فکر کنید.

در قسمت اول این مطلب به 5 مورد از فرمت های پیشنهادی برای تولید یک محتوای ماندگار معرفی شد. در این قسمت باقی فرمت ها معرفی می شود.

  • تحقیقات اصیل

من می دانم که انجام یک مطالعه میزان زیادی تلاش می خواهد و احتمالا وقت گیر است. اگر چه تحقیق احتمالا محتوا باید دارای تاریخ باشد اما می توانید از آن برای ایجاد محتوای ماندگار استفاده کنید.

لیس مورتن بتس، مدیر تحقیقات CMI، مروری کلی از بازاریابی محتوای B2B در سال 2018 را ارائه می دهد: معیارها، بودجه ها و روند های آمریکای شمالی. با اینکه او سال های مختلف را با هم مقایسه می کند، نتیجه گیری که از تحقیق می کند جهانی است (و حساس به زمان نیست).

نکته: هنگام طراحی تحقیق، سوالاتی را در نظر بگیرید که پاسخ های آن در کوتاه مدت تغییر نکند.

  • راهنمای سایت

یک راهنمای بزرگ می تواند به شما کمک های زیادی بکند. اما اگر این راهنما به درستی طبقه بندی نشده باشد، طول زیاد آن ممکن است برای بازدید کننده چندان خوش آیند نباشد. شما برای آسان کردن استفاده از محتوا، تصاویر، نقل قول ها و لینک با محتواهای دیگر سایت به نشانه های بصری نیاز دارید.

برخی از بازاریاب ها جدولی از محتوا دارند، بنابراین کاربران تصمیم می گیرند که کدام بخش را بگردند. یا راهنما را به چندین قسمت تقسیم می کنند و برای هر قسمت یک توضیح می نویسند.

  • چک لیست

ممکن است خوانندگان شما با برخی از مطالبی که قبلا تولید کرده اید، مانوس باشند. شما مجبور نیستید با هر پاراگراف یا با هر تصویر زمینه ای نو ابداع کنید. گاهی اوقات به سادگی می توانید با جمع کردن ایده ها و یادآوری ها به صورت یک چک لیست ، ارزش خلق کنید.

  • مطالعات موردی

قطعا یک مطالعه موردی کوتاه به نظر نمی رسد فرمت مناسبی برای محتوای همیشه ماندگار و تازه باشد. اما مطالعات موردی خوب می توانند از نام های تجاری پشتیبانی کنند و ارزش خود را برای سال های حفظ کنند.

ترکیب محتوای همیشه ماندگار

چه محتوایی برای کسب و کار شما مناسب است؟ دانش خود را چگونه چارچوب بندی کرده اید؟ یک سرگرمی ایجاد کرده اید، FAQ یا پرسش و پاسخ دقیق ایجاد کرده اید؛یا آمار و وقایع و دانش را در یک پکیج مفید ارائه داده اید.

نکته کلیدی ایجاد محتوایی است که مردم و موتورهای جست و جو زمانی که برای آن ها سوالی پیش می آید یا در مورد مسئله ای علاقه مند می شوند جواب آن را در محتوای شما پیدا کنند. از آن جایی که شما نمی دانید کی زمان آن می رسد، محتوایی که همیشه تازه باشد در فرمت های مختلفی که معرفی شدند سایت شما را قادر می سازد امروز، فردا  و سال ها بعد برای سوال های آن ها جواب داشته باشد.

منبع :

MIKE MURRAY 2018: 9 Evergreen Content Formats for Long-Term Success [Examples] in contentmarketinginstitute.com at June 20, 2018

 

نظرات کاربران
فروشگاه اینترنتی Shop.torfehnegar.ir
مشاوره فروش +21 22221142
پشتیبانی آنلاین و تلفنی 02123067
درخواست پشتیبانی آنلاین