مزایای به اشتراک‌گذاری محتوا در وب‌سایت سایر کسب و کارها

مزایای به اشتراک‌گذاری محتوا در وب‌سایت سایر کسب و کارها

اگر در زمینه بازاریابی آنلاین فعالیت می‌کنید حتما می‌دانید که تولید محتوای باکیفیت امری مهم در روند پیشرفت شماست. اما تولید محتوای خوب استراتژی‌های مختلفی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها داشتن تعامل با بیزنس‌های دیگر B2B می‌باشد. یکی از راه‌های این تعامل، به اشتراک‌گذاری محتوا در سایت‌های دیگر است. در این مقاله مزایای به اشتراک‌گذاری محتوا در وب‌سایت سایر کسب و کارها را بررسی می کنیم.

اشتراک‌گذاری محتوا در وبسایت‌های دیگر چه فوایدی دارد؟

زمانی که شما محتوای خود را در دیگر سایت‌ها به اشتراک می‌گذارید، آگاهی از برند شما بیشتر و دسترسی به شما راحت‌تر می‌شود. همچنین این کار می‌تواند به صورت رایگان و یا دارای هزینه برای آن سایت باشد. بسیاری از سایت‌ها مایل به انتشار محتوای شما به صورت رایگان هستند اما در صورتی که هزینه آن را دریافت کنید می‌توانید با سایت‌های معتبر بیشتری تعامل داشته‌باشید. کانال‌های مخصوص اشتراک‌گذاری محتوا می‌توانند به شما کمک کنند و هزینه هربار کلیک بر روی لینک محتوای شما را به شما پرداخت کنند. علاوه براین، کاربران با کلیک روی لینک وارد وب‌سایت شما شده و در آن‌جا با برند شما بیشتر آشنا می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را تشویق به خرید یا استفاده از خدمات کنید.

  • مخاطبان بیشتر

اگر محتوای خود را در سایت‌های معتبر با آمار بازدید بالا به اشتراک بگذارید، می‌توانید برند خود را به تعداد وسیعی از مخاطبان معرفی کنید که شاید در مواقع دیگر به آن‌ها دسترسی نداشته‌باشید. برای مثال اگر محتوای شما در وب‌سایت خودتان قابلیت جذب هزار نفر را داشته‌باشد، با این کار به صدها هزار مخاطب و آمار بازدید بالا دست یافته و فرصتی بسیار عالی در جهت کسب موفقیت خواهیدداشت.

اگر محتوای خود را به اشتراک بگذارید، برند شما قابل دسترس‌تر و پرمخاطب‌تر خواهدشد. برای این منظور، باید ابتدا محتوای مرتبط با نیاز مخاطب را تولید کرده و آن را در سایت‌های معتبر و مرتبط با لاین کاری خود منتشر کنید. چرا که انتشار محتوا در سایت‌هایی که خدماتی مشابه شما ارائه می‌دهند بسیار مفیدتر خواهدبود و مخاطبانی که به دنبال این‌گونه خدمات هستند وارد سایت شما نیز خواهند شد. در نتیجه شما می‌توانید با کمک این کار به جایگاهی که به دنبال آن بودید دست یابید.

  • بالا رفتن ترافیک سایت

هدف از اشتراک‌گذاری محتوا در تجارت‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد اما قطعا افزایش ترافیک سایت جزء سه فاکتور اصلی است. شما برای کسب اعتبار و شهرت نیاز به آمار بازدید بالا دارید. موتورهای جستجو مانند گوگل انتشار محتوای شما در سایت‌های معتبر را دلیلی بر اعتبار و کیفیت بالای محتوای شما در نظر می‌گیرند و در نتیجه، سایت شما رنکینگ بهتری کسب خواهد کرد.

  • فرصت طلایی!

با هر کلیک بر روی لینک محتوا و ورود مخاطبان به وب‌سایت شما فرصتی ارزشمند برای معرفی برند، خدمات و همچنین نشان دادن وجه تمایز خود از دیگران برای شما فراهم می‌شود. پس مطمئن شوید که مطالب سایت دقیق و مفید هستند. به یاد داشته‌باشید که بهتر است محتوای خود را بیشتر به گزارشات و اینفوگرافیک‌ها و تنها 20 درصد آن را به تبلیغات اختصاص دهید.

  • اعتبار و شهرت بیشتر

یکی دیگر از فواید به اشتراک گذاشتن محتوا این است که دارای اعتبار و شهرت شده و برند شما به عنوان یک برند حرفه‌ای شناخته خواهد شد. اگر محتوایی باکیفیت ارائه دهید و نیاز مخاطبان را در اولویت کار خود قرار دهید، به برندی قابل اعتماد تبدیل خواهید شد.
در نهایت باید بگوییم که کیفیت خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهید در موفقیت شما حرف اول را می‌زند اما به اشتراک گذاشتن آن‌ها همواره یکی از موثرترین استراتژی‌های بازاریابی خواهدبود.

 

Rivard, Johanna 2018: Is Content Syndication Still an Effective Marketing Strategy?

www.marketinginsidergroup.com on April 26, 2018

نظرات کاربران
فروشگاه اینترنتی Shop.torfehnegar.ir
مشاوره فروش +21 22221142
پشتیبانی آنلاین و تلفنی 02123067
درخواست پشتیبانی آنلاین