پنل شغلی رستوران در نرم افزار هلو

پنل شغلی رستوران در نرم افزار هلو

یکی از پرطرفدارترین اماکنی که توجه مردم را به خود جلب می کند بی تردید رستوران ها و فست فود های سطح شهر می باشند .

بی شک رستوران ها جز اصلی ترین صنف ها برای هر کشور و فرهنگی در جهان محسوب می شوند.
یکی از تفریحات ما ایرانی ها غذا خوردن بیرون از منزل است و مردم با توجه به درآمد وذائقه شان به سراغ رستوران و فست فود موردنظرشان می روند ، کیفیت غذای رستوران و کادر مجرب آن از مهم ترین فاکتورهایی است که موجب می شود آن رستوران مورد تایید مردم باشد که نظم بخشیدن به رستوران و توجه به مشتریان، ارائه ی غذای با کیفیت و سالم و…. از مسئولیت های یک مدیر تواناست.
هر رستوران برای موفقیت و ادامه روند فعالیت خود نیازمند کارمندان و کارگرانی است که همچون چرخ دنده‌های یک ساعت به طور منظم، دقیق و هماهنگ با یکدیگر فعالیت کنند. هر یک از افرادی که در رستوران مشغول به فعالیت هستند عنوان کاری دارند و کاری که انجام می‌دهند به اندازه خودشان در روند آماده سازی غذا و رضایت مشتری بسیار حائز اهمیت است
مدیران رستوران ها ، فست فود ها و بطور کلی غداخوری ها معمولا بسیاری از کارها و فعالیت های آشپزخانه و توانایی کنترل کیفیت مواد غذایی ،ایمنی، بهداشت فردی وعمومی و نظارت بر کارکنان و مهم تر از همه ارائه ی خدمات عالی و قوی و اطمینان از رضایت مشتریان بر عهده شان می باشد و یک مدیر توانا باید به درستی این امور را مدیریت نماید.
یکی چالش ها ی مهم مدیر یک رستوران که هرروزه با آن سروکار دارند ورود و خروج مواد غذایی به رستوران است ، آنها باید دسترسی کامل و جامع به مواد غذایی اولیه و غذاهای تهیه شده داشته باشند تا در صورت نیاز ثبت سفارش انجام دهد بنابراین داشتن لیستی دقیق از مواد اولیه و مقدار غذاهای موجود در منوی رستوران به مدیر رستوران کمک بسزایی میکند.
یکی از نیازهای اساسی رستوران ها یا فست فود ها ثبت سفارش غذای مشتریان و دریافت مبلغ از آنهاست شاید به ظاهر انجام این امور کار ساده ای بنظر برسد ولی واقعیت این است که مدیریت این حجم کار بخصوص در زمانهای اوج کاری مانند ظهر یا شب کاری دشوار است و ثبت آنها برای صاحب رستوران بسیار حائز اهمیت می باشد ، به این علت که کنترل موجودی مواد اولیه ، موجودی غذاها ، میزان فروش روزانه در انتهای ساعت کاری باید دقیق محاسبه گردد.
از آنجایی که رستوران داری شغلی پرتکاپوست باید از جنبه های مختلف مدیریت شود یکی دیگر از موارد مهم ثبت و نگهداری اطلاعات مشتریان از قبیل آدرس و شماره تماس و ثبت کد اشتراک جهت مشتریان وفادار و داشتن حسابشان می باشد که در صورت دریافت سفارش از طرف مشتری سرویس دهی توسط پیک به درستی انجام شود.
تجربه نشان داده که امروزه مدیریت رستوران ها بدون در دست داشتن اطلاعات دقیق و بروز امکان پذیر نیست و کار کنترل و نظارت را برای مدیران بسیار مشکل می نماید ،در کنترل و مدیریت یک رستوران مهم ترین عامل انجام دقیق و درست عملیات فروش می باشد ، باتوجه به نیاز موجود در بازار و تبدیل شدن صنعت رستوران به صنعتی پررونق و سفارش مشتریان به رستوران ها و غذا خوری ها ، همچنین دوری از سیستم های سنتی ، بهبود خدمات و تسریع در روند کار از جمله عملیات فروش ، اتصال و استفاده از صندوق فروش رستورانی و سخت افزارهایی نظیر کالرآیدی، دستگاه کارتخوان ، ثبت سفارشات با سفارش گیر(تبلت) ، پرینترهای حرارتی در این کسب و کار تاثیر بسزایی دارد.
یکی دیگر از ضرورت های مدیریت رستوران محاسبه و در نظیر گرفتن هزینه هاست که از حقوق کارمندان که شامل (آشپز ، گارسون ، فروشنده ، پیک ، خدمات ….) گرفته تا سایر هزینه ها  و هچنین درآمد بصورت روزانه باید دقیق انجام شود تا دقت محاسابات مالی و محاسبه ی سود و زیان را به شکل قابل توجهی افزایش دهد .

نیازهای این صنف :

  • امکان معرفی مواد اولیه
  • امکان معرفی فرمول تهیه غذا به منظور ثبت اتوماتیک غذا و کسر از مواد اولیه
  • امکان معرفی منوی غذا
  • امکان صدورفاکتور و گزارشات فروش روزانه
  • امکان گزارش گیری از کالاها
  • امکان معرفی مشتریان
  • امکان اختصاص دادن کد اشتراک
  • امکان معرفی پرسنل
  • امکان معرفی میزها و پیکهای بیرون بر
  • امکان تهیه گزارش از حساب مشتریان و پیکها و پرسنل
  • امکان تهیه گزارش از فروش روزانه
  • امکان معرفی شیفت کاری و صندوقدار
  • امکان اتصال و ایجاد ارتباط با  سخت افزارها شامل : کالرآیدی ، پرینتر حرارتی سفارش گیر  ، کارتخوان

 

صدای شما را می‌شنویم