چه نرم افزار حسابداری مناسب شغل شماست؟

چه نرم افزار حسابداری مناسب شغل شماست؟

صاحبان مشاغل به راحتی می‌توانند از نرم‌افزار حسابداری متناسب با شغل خودشان استفاده کنند و مدیریت مالی کسب و کار خود را در دست بگیرند. تنوع نرم‌افزارهای حسابداری به اندازه و نوع کسب و کار شما ارتباط مستقیم دارد. در ایران به دلیل آگاه نبودن صاحبان مشاغل از حسابداری، نرم‌افزارهای مالی را به سوی هوشمند‌سازی هدایت می‌کنند تا صاحبان مشاغل بتوانند به سادگی بخش حسابداری خود را مدیریت یا از عملکرد حسابداران خود آگاهی داشته باشند. اینکه چه نرم افزار حسابداری مناسب شغل شماست؟ سوالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.
در نرم‌افزار‌های مالی رایج در بازار معمولاً پس از ثبت یک رویداد مالی مانند فروش، تمامی‌عملیات‌ مربوط به آن از جمله کاهش موجودی انبار، افزایش حساب بدهکاران یا صندوق و بانک، افزایش فروش، سود حاصل از فروش، گزارش‌های حسابداری و مدیریتی مانند دفاتر روزنامه و کل و معین و غیره به صورت اتوماتیک ثبت خواهد شد.

 

چه نرم افزار حسابداری مناسب شغل شماست؟

چند نکته‌ای که قبل از خرید نرم‌افزار حسابداری مناسب شغلتان باید بدانید:
1. نرم‌افزار حسابداری مناسب شغل خود را شناسایی کرده یا درباره آن مشورت کنید.

برخی از بسته‌های نرم‌افزاری حسابداری برای صنعت و حرفه‌ای خاص طراحی شده‌اند. از این قبیل نرم‌افزار‌ها می‌توان نرم‌افزار‌های تولیدی، شرکتی، فروشگاهی، بازرگانی و… را نام برد. با اینکه نرم‌افزار‌های عمومی‌ معمولاً مقرون به صرفه‌تر هستند، اما نرم‌افزاری که متناسب با شغل شما باشد، امور را برای شما بسیار آسان‌تر می‌سازد. برای مثال اگر شما صاحب یک بوتیک لباس‌فروشی باشید، نرم‌افزار حسابداری ویژه خرده‌فروشی به شما کمک می‌کند که موجودی خود را به راحتی مدیریت کنید. در این نرم‌افزار‌ها ویژگی‌هایی طراحی شده است که شما را قادر می‌سازد به سادگی آیتم‌هایی از قبیل رنگ، سایز یا نوع کالا را انتخاب کنید. این نرم‌افزار‌های حسابداری همچنین سیستم فروش یکپارچه دارند. به طور کلی نرم‌افزار‌های ویژه مشاغل برای کاربردهای عملیاتی و بالا بردن ارزیابی عملکرد مشاغل طراحی شده‌اند.
شرکت نرم‌افزار حسابداری و مالی هلو برای هر شغل نرم‌افزار ویژه همان شغل را طراحی و آماده کرده است. نرم‌افزارهای ویژه مشاغل مانند نرم‌افزار املاک، نرم‌افزار رستوران، نرم‌افزار سوپرمارکت، نرم‌افزار طلا و جواهرفروشی، نرم‌افزار پوشاک و بسیاری دیگر، مطابق با نیازهای هر شغل هستند.
مشاوران ما همه‌روزه آماده ارائه راهنمایی در زمینه انتخاب نرم‌افزار حسابداری متناسب با شغل شما هستند.
تماس با ما(تلفن) (چت آنلاین)
ورود به سایت

 

2. تصمیم بگیرید که می‌خواهید نرم‌افزار شما شامل چه ویژگی‌هایی باشد.

یک لیست از کارهایی که می‌خواهید نرم‌افزار حسابداری شما، متناسب با نیاز و ساختار شغلتان داشته باشد تهیه کنید. ممکن است شما به نرم‌افزار حسابداری ساده‌ای نیاز داشته باشید که تنها جریان‌های نقدی شما را پیگیری کند. یا اینکه ممکن است به نرم‌افزاری جامع نیاز داشته باشید که تمامی ‌کارها را برایتان انجام دهد.
نرم‌افزار هلو در سطوح ساده، متوسط و پیشرفته دسته‌بندی می‌شود. ضمن اینکه دکمه fast mod به کاربر امکان هرچه خلوت‌تر کردن و ساده‌تر کردن نرم‌افزار را می‌دهد.

3. با یک راه‌حل کم‌هزینه شروع کنید.

بسته به اینکه نیاز‌های شما تا چه حد عمومی‌ یا پیچیده باشند، باید نرم‌افزار مطابق با نیاز خود را انتخاب کنید. برای مثال اگر شما تنها مالک کسب و کار خود هستید، کارمندی ندارید و گردش موجودی شما پایین است و تعداد انگشت شماری مشتری دارید، نرم‌افزار‌های ارزان قیمت پایه برای شما بهترین گزینه است. این گونه نرم‌افزار‌ها شامل تمامی ‌ویژگی‌های پایه‌ای که شما به آن نیاز دارید، هستند. این نرم‌افزار‌ها شما را قادر می‌سازند که فاکتورها را برای مشتریان خود صادر کنید. مشتریان شما نیز می‌توانند امکان پرداخت از طریق دستگاه پوز و سایر امکانات مشابه را داشته باشند.

لیست قیمت نرم‌افزار حسابداری هلو
فروشگاه

4. تمام هزینه‌های درگیر با قیمت‌گذاری را در نظر بگیرید.

(خدمات پس از فروش و تمدید سالیانه)
اگر کسب و کار شما گردش موجودی بالایی دارد یا کارمندان زیادی دارید، لازم است که از قابلیت‌های پیچیده‌تر و ویژه شغل خود بهره‌مند شوید. این گونه نرم‌افزار‌ها موجودی شما را به طور مداوم کنترل کرده و به شما کمک می‌کند که برای خرید خود برنامه‌ریزی کرده و جریان‌های نقدی خود را مدیریت کنید. همچنین می‌توانید چندین سطح قیمت‌‌‌گذاری تعریف نمایید. بنابراین در هنگام خرید نرم‌افزار حسابداری علاوه بر هزینه کلی نرم‌افزار که باید بپردازید، به سایر هزینه‌ها نیز توجه کنید: هزینه‌های تعمیر و نگهداری، پشتیبانی و ارتقا‌های دوره‌ای.
خدمات پس از فروش برای تمامی نسخه‌های نرم‌افزار حسابداری هلو شامل قفل سخت‌افزاری، یک سال پشتیبانی رایگان، پاسخگویی به سؤالات تا دوازده شب، عضویت در کلوپ مشتریان، چت آنلاین و خدمات هوشمند برای استفاده از پشتیبانی اینترنتی، دو جلسه آموزش رایگان، کتاب آموزشی مصور، فیلم آموزشی جامع و راهنمای گام به گام برای نصب نرم‌افزار هلو است.

5. اطمینان حاصل کنید که نرم‌افزار حسابداری شما توانایی رشد با کسب و کارتان را دارد.

انعطاف‌پذیری یک عامل کلیدی در هنگام انتخاب نرم‌افزار حسابداری کسب و کار شماست. کسب و کار شما ممکن است در ابتدا محدود و کوچک باشد، اما اگر شما قصد داشته باشید آن را رشد دهید، به نرم‌افزاری نیاز خواهید داشت که بتواند خود را با گردش موجودی بالا و کارمندان و مشتریان بیشتر تطبیق دهد. دریابید که نرم‌افزار شما ماژول‌های افزایش قابلیت و ارتقا را دارد یا نه زیرا این نکته اهمیت ویژه‌ای دارد. وقتی صحبت از مدیریت مالی است، یک نرم‌افزار مالی خوب می‌تواند در کسب و کار شما تفاوت ایجاد کند.
نرم‌افزار حسابداری هلو قابلیت ارتقا به نسخه‌های بالاتر با حفظ اطلاعات قبلی را دارد.

همان‌طور که گفتیم، نرم‌افزار حسابداری هلو، محصول گروه شرکت‌های طرفه نگار، نسخه‌های متنوعی برای بیش از دویست شغل مختلف دارد. این نرم‌افزار به صورت کلی برای فروشگاه‌ها، شرکت‌های بازرگانی، خدماتی، تولیدی، صنعتی نسخه‌های ویژه دارد. همچنین شرکت هلو نسخه ویژه انواع مشاغل مثل آهن‌فروشان، املاک و رستوران‌ها را تولید کرده است. نرم‌افزار حسابداری هلو از جمله نرم‌افزارهای بسیار پرکاربرد در بین نرم‌افزارهای مالی و حسابداری به شمار می‌آید، به طوری که کاربری آسان همراه با امکانات گسترده، نرم‌افزار هلو را به پرکاربرترین نرم‌افزار مالی کشور تبدیل کرده است. نرم‌افزار حسابداری هلو در نسخه‌های تک‌کاربره و شبکه ارائه می‌شود..
پس از در نظر گرفتن تمامی‌ ویژگی‌ها و قابلیت‌های متناسب با شغلتان نرم‌افزار مناسب را انتخاب کنید.

 

نظرات کاربران
فروشگاه آنلاین Shop.torfehnegar.ir
مشاوره فروش 021 22221142
پشتیبانی تلفنی 021-23067
پشتیبانی آنلاین