چگونه یک نام مناسب برای کسب و کار خود انتخاب کنیم؟

چگونه یک نام مناسب برای کسب و کار خود انتخاب کنیم؟

فکرتان برای انتخاب نام کسب و کار جدید مشغول است؟ این 20 مولد نام کسب و کار می‌توانند به شما کمک کنند.

انتخاب نام یکی از مهم‌ترین قدم‌های اولیه برای راه‌اندازی کسب و کار است و در عین حال می‌تواند بسیار سخت باشد. به طوری که لحظه‌ای که نام مناسب به طور ناگهانی به ذهن شما خطور کند از هیجان جیغ خواهید کشید. اما اگر می‌خواهید در انتخاب نام راه و روشی داشته باشید، می‌توانید یک ژنراتور نام آنلاین را امتحان کنید.

این ابزار به طور عمده شما را قادر می‌سازد برخی از اطلاعات پایه‌ای در مورد کسب و کار خود را وارد کنید و سپس به طور خودکار پیشنهاداتی ارائه می‌دهد که می‌تواند به شما برای انتخاب یک نام تجاری مناسب برای کمک کند.

البته باید دقت کنید که نام انتخابی شما توسط شرکت دیگری استفاده نشده باشد. با این حال این مولدها مطمئنا به شما کمک می‌کنند که گزینه‌های خوبی پیش رو داشته باشید. در ادامه چند ابزار معرفی می‌کنیم که می‌توانند به شما در انتخاب نام کمک کنند.

 

فهرست مولد‌های نام کسب و کار

NameMesh یک ابزار رایگان است که شما می‌توانید چند کلمه کلیدی مربوط به کسب و کار خود را وارد کنید. سپس این سایت یک لیست طولانی از نام‌های موجودی که می‌توانید به عنوان نام کسب و کار خودتان استفاده کنید ارائه می‌دهد.

NameRobot یک برنامه تولید نام حرفه‌ای است که هم خدمات رایگان ارائه می‌دهد و هم خدمات پولی و با دریافت اطلاعاتی از کسب و کار یا محصول، تعدادی نام متناسب با کسب و کار یا محصولتان پیشنهاد می‌دهد.

با  Panabee شما به سادگی کسب و کار خود را در دو کلمه شرح می‌دهید و سپس به راحتی می‌توانید نامی را که از آن کلمات یا حروف استفاده کرده است را به عنوان نتیجه داشته باشید.

Namelix  با استفاده از هوش مصنوعی برای تولید نام‌های تجاری کوتاه طبق چند کلمه کلیدی که شما وارد می‌کنید، نام‌هایی پیشنهاد می‌دهد.

Getsocio به نحوی مشابه با بسیاری از ژنراتورهای نام دیگر کار می‌کند. با این تفاوت که می‌توانید دسته‌ای را انتخاب کنید که اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات کسب و کار خودتان به آن بدهید.

Rewind & Capture یک سرویس کامل نام‌گذاری و نکات و منابع برای صاحبان کسب و کار ارائه می‌دهد.

Wordiod  یک ژنراتور نام خلاق است که به شما کمک می‌کند کلماتی را ایجاد کنید که می‌تواند به کسب و کار شما کمک کند. در این سایت می‌توانید جزئیات زیادی را وارد کنید، از جمله مشخص کردن یک الگوی نام خاص و یا حتی تعداد حروفی که می‌خواهید کلمه نهایی داشته باشد.

BrandBucket  به شما امکان می دهد تا نام‌های کسب و کار مورد علاقه خود را جستجو کنید و نام دامنه مربوطه را پیدا کرده یا حتی فهرست‌های پیشنهاد شده را که توسط صنعت به صورت آنلاین در دسترس هستند مرور کنید.

FreshBooks یک سرویس حسابداری کسب و کار است که یک مولد نام کسب و کار هم است. برای کار با آن با انتخاب یک صنعت یا نوع کسب و کار شروع کنید و سپس کلمات کلیدی مرتبط را وارد کنید.

Wordlav  یک ژنراتور نام تجاری استاندارد و همچنین مجموعه‌ای از ابزارهای ایجاد نام را ارائه می‌دهد. بنابراین برای استفاده از آن می‌توانید صنعت خاص خود را انتخاب کنید و یا حتی از آن در انتخاب نام تیم یا پروژه استفاده کنید.

Shopify به خصوص اگر شما در حال راه‌اندازی کسب و کار تجارت الکترونیک در Shopify هستید، استفاده از این پلتفرم محبوب می‌تواند یک مزیت بزرگ باشد. کلمه‌ای را که می‌خواهید جزیی از نام کسب و کارتان باشد را وارد کنید تا یک نام پیشنهادی را که برای فروشگاه جدید شما مناسب است مشاهده کنید.

سرویس‌های زیر نیز در انتخاب نام کسب و کار کمک‌کننده هستند:

Oberlo

BizNameWiz

Naminum

Guru Business Name Generato

Anadea

Cool Name Ideas

Hipster Business Name Genretor

Marketing.Club

 

 

منبع:    smallbiztrends.com

صدای شما را می‌شنویم