مهم‌ترین نکات برای شروع کسب و کار در Etsy

مهم‌ترین نکات برای شروع کسب و کار در Etsy

اتسی Etsy سایتی است که به طور تخصصی در زمینه فروش محصولات دست‌ساز فعالیت می‌کند. البته محصولات دیجیتال و قابل پرینت هم در این دسته قرار می‌گیرند و بر روی وبسایت اتسی طرفداران بسیاری دارند.

در سال‌های اخیر میلیون‌ها مشتری از طریق بازار کالاهای دست‌ساز Etsy خرید داشته‌اند. بنابراین اگر شما محصولاتی از این قبیل برای فروش دارید، استفاده از Etsy می‌تواند به شما کمک کند فروشگاه خود را با حجم زیادی از خریداران ایجاد کنید.

نکاتی برای شروع کسب وکار در Etsy

شروع کسب و کار در این ‌پلت‌فرم با مجموعه‌ای از فرصت‌ها و چالش‌های مخصوص به خود همراه است. برای فعالیت در این سایت، نیازی نیست که به طور ماهانه یا سالیانه هزینه اشتراک پرداخت کنید. بلکه هرگاه محصولی را به فروش برسانید، اتسی درصدی از مبلغ فروش شما را برای خود برمی‌دارد. بنابراین اگر به فروش محصولات خود در Etsy علاقه‌مند هستید، در ادامه به چند قدم مهم اشاره خواهیم کرد که می‌تواند کمکتان کند.

برای شروع فعالیت در اتسی، نیازمند ثبت یک حساب ارزی بر روی این سایت هستید. فروشندگان ایرانی هم می‌توانند با برداشتن قدم‌های مخصوص، این مرحله رو پشت سر بگذارند تا فعالیت خود را بر روی اتسی شروع کنند.

ترکیبی منحصر به فرد ایجاد کنید

برای شروع کسب و کار در Etsy تنها نباید تصمیم بگیرید که چه چیزی می‌خواهید بفروشید بلکه باید بدانید که چگونه می‌توانید موقعیت‌های منحصر به فرد خودتان را ایجاد کنید.

بر روی سئوی فروشگاهتان کار کنید

هنگامی که مشتریان به یک فروشگاه در Etsy می‌روند، احتمالا در یک دسته خاص جستجو می‌کنند یا یک دسته خاص که بیشتر مورد علاقه‌شان است را مرور می‌کنند. پس باید وقتی که حساب کاربری را ایجاد می‌کنید، به فکر سئو خود نیز باشید و سعی کنید در دسته مورد نظر بالا بیایید و بهتر دیده شوید.

از عکس‌های جذاب و چشمگیر استفاده کنید

عکس اولین چیزی است که یک خریدار در لیست شما به آن توجه می‌کند. اگر تصاویر بی‌کیفیت و نه چندان جذاب به کار ببرید، مشتریان به خرید از شما تمایلی نشان نخواهند داد. بنابراین بسیار مهم است که از عکس‌های باکیفیت با رزولوشن بالا استفاده کنید و تصاویری با جذابیت بصری بالا از محصولات‌تان تهیه کنید تا برجسته شوند و به چشم بیایند.

در قسمت توضیحات یا Description به سوالات مشتریان پاسخ دهید

قبل از شروع کسب و کار در Etsy هنگام نوشتن توصیف برای هر محصول، سعی کنید به سوالات مشتریان در مورد محصولات‌تان فکر کنید و به آن‌ها پاسخ دهید. با این کار ابهامات موجود را تا حدممکن برطرف کرده و نشان می‌دهید که به نظرات و دیدگاه مشتریان توجه کرده و اهمیت می‌دهید.

از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌ها برای رشد استفاده کنید

برنامه‌های دیگری وجود دارد که شما می‌توانید از آن استفاده کنید تا پروسه‌ی فروش‌تان را تقویت کرده و افزایش دهید. با استفاده از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌هایی که خود Etsy پیشنهاد می‌کند می‌توانید همه نوع ابزاری برای به‌روزرسانی لیست محصولات خود و دستیابی به ایمیل‌های بازاریابی پیدا کنید و به کار ببرید.

صدای شما را می‌شنویم