10 نکته برای نام تجاری، وبلاگ نویسی و بازاریابی رسانه های اجتماعی

10 نکته برای نام تجاری، وبلاگ نویسی و بازاریابی رسانه های اجتماعی

چیزهای زیادی به ایجاد یک کمپین بازاریابی موفق کسب و کار کوچک کمک می کنند. نام تجاری، بازاریابی محتوا و رسانه های اجتماعی همه نقش های مهمی در این زمینه ایفا می کنند. بنابراین شما نیاز دارید که ترکیبی از آن ها را که برای شما بهترین باشد را انتخاب کنید.

اما اعضای جامعه آنلاین یک کسب و کار کوچک هنوز هم می توانند نگرش های ارزشمندی برای کمک به شکل دادن برنامه منحصر به فردتان به شما بدهند. در اینجا برخی از نکات برتر برای تبلیغ کسب و کار کوچک شما با بازاریابی محتوا، رسانه های اجتماعی و نام تجاری ارائه شده است.

 

1: در مورد اهمیت برند با ثبات (Consistent Branding) بدانید

اگر می خواهید مشتریان کسب و کار شما را به خاطر داشته باشند، شما باید یک هویت نام تجاری ایجاد کنید که در سراسر سیستم عامل ها و پیام رسان ها سازگار باشد. ثبات یک جنبه مهم برای نام تجاری است، اما بعضی از کارآفرینان آن را نادیده می گیرند.

 

2: توزیع محتوای رسانه های اجتماعی B2C خود را بسازید

هنگامی که شما برای یک کسب و کار مشتری محور در شبکه اجتماعی بازاریابی می کنید، ایجاد محتوا تنها بخشی از روند است. شما باید همچنین بتوانید این محتوا را به طور موثری توزیع کنید.

3: خود را با تغییرات رسانه های اجتماعی هماهنگ نگه دارید

سیستم های رسانه های اجتماعی دائما در حال تغییر و به روز رسانی هستند. بنابراین، اگر شما می خواهید استراتژی بازاریابی خود موفق باشد، باید بتوانید با این تغییرات سازگار شوید.

 

4: به طول ایده آل برای محتوا در وبلاگ خود توجه داشته باشید

نظرات زیادی در مورد اینکه طول ایده آل پست های وبلاگ برای جذب بیشترین ترافیک چقدر است وجود دارد. پاسخ ساده ای برای این سوال وجود ندارد. اما بسیاری از چیزها هستند که می توانند در تصمیم گیری تاثیر خوبی بگذارند.

سام هولینگزوستر اخیرا در نشریه “Search Engine Journal” در این مورد بحث کرده است.

 

5: زمانی که ایده پست جدید ندارید، پست های قدیمی را به روز رسانی کنید

اگر فهمیدید که فعلا ایده جدیدی برای پست کردن در وبلاگ کسب و کار خود ندارید، می توانید به سادگی به عقب برگردید و بعضی از مطالب قدیمی را بازنویسی کنید.

 

6: ذهن خودتان را برای خلاق بودن تمرین دهید

ایجاد محتوای موثر برای کسب و کار نیاز به تفکر خلاق زیادی دارد. این خلاقیت در طول زمان برای بسیاری از صاحبان کسب و کار رشد می کند، اما برخی از کارهایی هستند که می تواند عمدا و به منظور توسعه این ویژگی انجام شود.

 

7: از این تکنیک های موثر ساده برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید

رشد یک کسب و کار حتما نیازمند تکنیک های پیچیده نیست. بسیاری از چیزهای ساده هستند که می توانید استفاده کنید، مانند روش های ذکر شده در  پست اخیر Pixel Productions توسط هلن کارترایت.

 

8: یک ربات پیام رسان فیس بوکی( Facebook Messenger Bot Sequence) بسازید

یکی از اهداف اصلی استفاده از رسانه های اجتماعی شروع گفتگو با مشتریان است. و فیس بوک مسنجر می تواند یک پلت فرم موثر برای انجام این کار باشد. شما حتی می توانید توالی های ربات اتوماتیک برای این فرآیند ایجاد کنید.

 

9: از فرصت های تبلیغاتی آنلاین رایگان غافل نشوید

هنگامی که برای اولین بار وب سایت خود را شروع می کنید، ممکن است فرصتی را برای استفاده از برخی اعتبارات تبلیغاتی رایگان پیدا کنید.

 

10: ویدئو را به کسب و کار خود اضافه کنید

ویدئو پتانسیل کاربردهای مختلفی برای کسب و کار، از بازاریابی محتوا گرفته تا آموزش را دارد. بنابراین اگر هنوز از این فرمت استفاده نکرده اید برای آن برنامه ریزی کنید.

 

 

منبع:    smallbiztrends.com

صدای شما را می‌شنویم