طرفه نگار برنده تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان

طرفه نگار برنده تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان

امروز 9اسفند1396 هم مثل سال‌های گذشته شرکت طرفه نگار برنده تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان شده است. 9اسفندماه روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان است. هر سال به همین مناسبت از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت همایشی برگزار و به برگزیدگان صنعت در رعایت حقوق مصرف کننده، تندیس و گواهی نامه حمایت از حقوق مصرف کننده اعطا می‌شود.

شش سال، برنده تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان

به گزارش روابط عمومی هولدینگ طرفه نگار، امسال، ششمین سال پیاپی است که شرکت مهندسی نرم افزار هلو، زیرمجموعه این هولدینگ،  برنده تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان می‌شود.

در هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان  که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، جناب آقای شریعتمداری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی جناب آقای پزشکیان، ریاست محترم سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و جمع کثیری از مسئولان محترم کشوری و تولیدکنندگان صنایع مختلف برگزار شد، از تولیدکنندگان برتر در این زمینه تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم لوح و تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان از طرف وزارت صنعت معدن و تجارت به جناب آقای مهندس شکوری، مدیر عامل هولدینگ طرفه نگار اعطا و برگ زرین دیگری به تاریخ پرافتخار این شرکت افزوده شد.

شرکت مهندسی نرم افزار هلو شرکتی بزرگ با قدمت نزدیک به بیست سال در زمینه تولید نرم افزارهای حسابداری متنوع و تخصصی برای مشاغل مختلف است و توانسته در این سال‌ها رضایت مشتریانش را جلب کند و ده سال متوالی شایسته دریافت این نشان شود. این نشان‌دهنده اعتماد مصرف کنندگان به محصولات هلو  و اصول مدیریتی این شرکت است که همواره مبتنی بر رعایت حقوق مصرف کننده و حمایت از مصرف کننده بوده است.

 

اهمیت دریافت تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان

تندیس حمایت از حقوق مصرف کنندگان نشان دهنده اولویت شرکت در زمینه رعایت حقوق مصرف کننده و احترام به حقوق ایشان است.  طبق اعلام سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده و برگزارکنندگان این همایش، هدف از اعطای گواهینامه و تندیس‌های ملی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، افزایش انگیزه و حساسیت در تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات برای رعایت حقوق مصرف‌کننده، افزایش اعتماد و ترغیب مصرف‌کنندگان به استفاده از کالاها و خدمات واحدهای دارای گواهینامه و تندیس، افزایش رقابت سازنده بین تولیدکنندگان و ارائه‌دهندگان خدمات در عرضه محصولات و خدمات کیفی، تلاش برای برقراری قیمت عادلانه، تحویل به موقع و ارائه مطلوب خدمات پس از فروش و تشویق مصرف‌کنندگان به استفاده از کالای دارای نشان ملی استاندارد است.

این موفقیت شرکت طرفه نگار در جلب نظر مشتریان و کسب نشان طلایی حمایت از حقوق مصرف کننده از الطاف باری تعالی و حمایت مشتریان و تلاش کارکنان این شرکت در جلب رضایت مشتریان است. شرکت طرفه نگار این موفقیت را به مشتریان وفادارش تبریک عرض می‌نماید و امیدوار است در کنار افتخارات دیگر، همواره در جلب رضایت مشتریان سربلند باشد.

 

تصاویر مربوط به هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان

 


اهدای تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به جناب آقای مهندس شهرام شکوری مدیریت محترم شرکت طرفه نگار
تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در دستان مدیر عامل شرکت طرفه نگار جناب آقای مهندس شهرام شکوری
مراسم اهدای تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به شرکت طرفه نگار
مراسم اهدای تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به شرکت طرفه نگار

صدای شما را می‌شنویم