9 فرمت محتوا برای موفقیت های طولانی مدت

9 فرمت محتوا برای موفقیت های طولانی مدت

آیا محتوای آنلاین شما تاریخ انقضا دارد؟

آیا فقط برای 30 روز خوب است؟ یک سال؟ دو سال؟

زیر سایه موتورهای جست وجو  چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید محتوای شما همیشه سبز است.

اما چون که محتوای شما از نظر فنی همیشه قابل دستیابی توسط افراد است، لازم است که به طور استراتژیک در مورد اینکه چگونه می تواند آن ها را برای جست و جوگران و الگوریتم گوگل در همه سال ها ارزشمند کنید، فکر کنید.

انواع فرمت محتوایی که در زیر معرفی می شوند به خوبی برای محتوای همیشه سبز که به خوبی بای مخاطبان شما و در موتورهای جستجو کار می کند.

کتاب های مرجع برای ابزارها

اگر مخاطبان شما از ابزارهای آنلاین استفاده می کنند، آنها را در یک یا چند مقاله که می تواند به عنوان مرجع به کار برده شود، سازماندهی کنید. اگر در مورد ابزارهای جدید یا ابزارهای بهتر یاد می گیرید، مقاله ها را به روز کنید تا تازه باقی بمانند.

با عنوان ” منابع 2018 در ابزار سئوBrian Dean’s :لیست کامل  (به روزرسانی 2018) فریب نخورید، او سال هاست که آن را شروع کرده و هم چنان از همان نشانی اینترنتی (URL) استفاده می کند و با اطمینان همان منبع را گسترش می دهد و به روز می کند.

این به شدت سازماندهی شده است، به کاربر اجازه می دهد تا نتایج را سفارشی کند.

9 فرمت محتوا برای موفقیت های طولانی مدت ( قسمت اول )

واژه نامه ها (Glossaries).

نظر شما در مورد اسامی و اصطلاحات صنعتی محبوب چیست؟ تعاریف یک تخصص را نشان دهید، که در اغلب موارد به ندرت تغییر می کند
Sales Hacker کار جالبی در زمینه واژه نامه کرده است، او لیستی عمودی از حروف را که می توان روی آن ها کلیک کرد ایجاد کرده است که با کلیک کردن روی هر حرف لیستی کامل از کلمات تخصصی و تعارف آن ها مشاهده می شود.

 

9 فرمت محتوا برای موفقیت های طولانی مدت

پست های وبلاگ و سایر محتوای وب سایت

برخی از محتوای وب سایت نمی تواند همیشه سبز باشد. برای مثال، اطلاعیه ها و رویدادهای محصول، می آیند و می روند. اما بسیاری از پست های وبلاگ شما و دیگر محتوای وب سایت می تواند عمق کافی در مورد موضوعاتی که جستجوگران همیشه علاقه مند هستند را ارائه دهد.

بر روی سوالاتی که ممکن است مخاطبان تان داشته باشند تمرکز کنید و پاسخ هایی برای آن ها منتشر کنید. از تجربه ها بنویسید، چه چیزی از دیدگاه شما خوب است یا اینکه چگونه اشتباهی را برطرف کرده اید. این به بازدید کننده ها در حل مشکلاتشان کمک می کند.

 

اینفوگرافیک ها

برخی از اینفوگرافیک ها به سادگی یک فرآیند یا سیستم را توضیح می دهند که باعث می شود نامزدهای ایده آل برای محتوای همیشه سبز باشند. اما Infographics بارگذاری شده با آمار می تواند برای سال ها ارزشمند باشد.

نکته: برای طراحی Infographics که اثراتی همیشه سبز و ماندگار داشته باشد، اطمینان حاصل کنید که موضوع نامتغیر با زمان را نشان می دهید.

 

مصاحبه های Q & A

یک پرسش و پاسخ یا مصاحبه ای دقیق با یکی از متخصصان حوزه خودتان تولید کنید یا با شخص دیگری در صنعت خودش مصاحبه کنید. بسیاری از پیشنهادات و رویکردهای آنها می توانند مدت زیادی ماندگار بمانند.

آیا محتوای آنلاین شما تاریخ انقضا دارد؟

آیا فقط برای 30 روز خوب است؟ یک سال؟ دو سال؟

زیر سایه موتورهای جست وجو چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید محتوای شما همیشه سبز است.

اما از آن جایی که محتوای شما همیشه توسط افراد قابل دستیابی است، لازم است که به طور استراتژیک در مورد اینکه چگونه می تواند آن ها را برای جست و جوگران و الگوریتم گوگل در همه سال ها ارزشمند کنید، فکر کنید.

در قسمت اول این مطلب به 5 مورد از فرمت های پیشنهادی برای تولید یک محتوای ماندگار معرفی شد. در این قسمت باقی فرمت ها معرفی می شود.

 

تحقیقات اصیل

من می دانم که انجام یک مطالعه میزان زیادی تلاش می خواهد و احتمالا وقت گیر است. اگر چه تحقیق احتمالا محتوا باید دارای تاریخ باشد اما می توانید از آن برای ایجاد محتوای ماندگار استفاده کنید.

لیس مورتن بتس، مدیر تحقیقات CMI، مروری کلی از بازاریابی محتوای B2B در سال 2018 را ارائه می دهد: معیارها، بودجه ها و روند های آمریکای شمالی. با اینکه او سال های مختلف را با هم مقایسه می کند، نتیجه گیری که از تحقیق می کند جهانی است (و حساس به زمان نیست).

نکته: هنگام طراحی تحقیق، سوالاتی را در نظر بگیرید که پاسخ های آن در کوتاه مدت تغییر نکند.

 

راهنمای سایت

یک راهنمای بزرگ می تواند به شما کمک های زیادی بکند. اما اگر این راهنما به درستی طبقه بندی نشده باشد، طول زیاد آن ممکن است برای بازدید کننده چندان خوش آیند نباشد. شما برای آسان کردن استفاده از محتوا، تصاویر، نقل قول ها و لینک با محتواهای دیگر سایت به نشانه های بصری نیاز دارید.

برخی از بازاریاب ها جدولی از محتوا دارند، بنابراین کاربران تصمیم می گیرند که کدام بخش را بگردند. یا راهنما را به چندین قسمت تقسیم می کنند و برای هر قسمت یک توضیح می نویسند.

 

چک لیست

ممکن است خوانندگان شما با برخی از مطالبی که قبلا تولید کرده اید، مانوس باشند. شما مجبور نیستید با هر پاراگراف یا با هر تصویر زمینه ای نو ابداع کنید. گاهی اوقات به سادگی می توانید با جمع کردن ایده ها و یادآوری ها به صورت یک چک لیست ، ارزش خلق کنید.

 

مطالعات موردی

قطعا یک مطالعه موردی کوتاه به نظر نمی رسد فرمت مناسبی برای محتوای همیشه ماندگار و تازه باشد. اما مطالعات موردی خوب می توانند از نام های تجاری پشتیبانی کنند و ارزش خود را برای سال های حفظ کنند.

ترکیب محتوای همیشه ماندگار

چه محتوایی برای کسب و کار شما مناسب است؟ دانش خود را چگونه چارچوب بندی کرده اید؟ یک سرگرمی ایجاد کرده اید، FAQ یا پرسش و پاسخ دقیق ایجاد کرده اید؛یا آمار و وقایع و دانش را در یک پکیج مفید ارائه داده اید.

نکته کلیدی ایجاد محتوایی است که مردم و موتورهای جست و جو زمانی که برای آن ها سوالی پیش می آید یا در مورد مسئله ای علاقه مند می شوند جواب آن را در محتوای شما پیدا کنند. از آن جایی که شما نمی دانید کی زمان آن می رسد، محتوایی که همیشه تازه باشد در فرمت های مختلفی که معرفی شدند سایت شما را قادر می سازد امروز، فردا  و سال ها بعد برای سوال های آن ها جواب داشته باشد.

 

 

 

منبع : contentmarketinginstitute.com

 

صدای شما را می‌شنویم