کسب و کار شما چگونه از مدیریت دانش دیجیتال سود می‌برد؟

کسب و کار شما چگونه از مدیریت دانش دیجیتال سود می‌برد؟

مدیریت دانش به معنای مدیریت اطلاعات، فرایندها و افراد است.

گسترش فناوری‌های دیجیتال و پیشرفت‌های فناوری موجب تغییر در روش‌های مدیریت دانش نیز شده است. از این رو، رویکرد جدیدی با نام «مدیریت دانش دیجیتال» شکل گرفته که لازم است در موردش بیشتر بدانیم.

مدیریت دانش دیجیتال شامل هرگونه فعالیتی است که شما آن را مدیریت می‌کنید و دانش دیجیتال برند شما را در لحظات مهم در دسترس مشتریان قرار می‌دهد. این مفهوم به شما این امکان را می‌دهد تا حقایق عمومی درباره نام تجاری خود را به اشتراک بگذارید و به شما در کنترل نام تجاری و اعتبار آنلاینتان کمک می‌کند.

در اینجا اطلاعات بیشتری را در مورد اینکه چرا مدیریت دانش دیجیتال بسیار مهم است و چگونه می‌تواند به نفع نام تجاری شما کار کند آورده‌ایم.

چرا مدیریت دانش دیجیتال برای یک برند اهمیت دارد؟

اطلاعات آنلاینی که در مورد کسب و کار شما وجود دارد به احتمال زیاد تاثیر زیادی بر روی آنچه که مشتریان در مورد شما فکر می‌کنند و چگونگی برقراری ارتباط با برند شما خواهد داشت. در حقیقت این اطلاعات در لحظات مهمی که مشتریان در حال تصمیم‌گیری برای خرید هستند در مقابل ‌چشمشان قرار دارد و بر روی دیدگاهشان تاثیر می‌گذارد.

مدیریت دانش دیجیتال چه کمکی به شما می‌کند؟

دانش دیجیتال فقط در مورد اطمینان از وجود اطلاعات درست کاربرد ندارد، بلکه به دیده شدن برند شما توسط مشتریان بیشتر نیز کمک می‌کند. شرکت‌هایی که در مدیریت دانش دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، نسبت به کسانی که از رویکرد سنتی استفاده می‌کنند 49 درصد بازدید بیشتر – از طریق جستجو، نقشه‌ها و دایرکتوری‌ها – به دست می‌آورند.

داده‌های شما مدت بیشتری آنلاین می‌مانند

اگر شما در مورد اختصاص زمان و منابع به دانش دیجیتال مطمئن نیستید، کافی است لحظه‌ای در مورد استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود فکر کنید. عمر یک توییت در اینترنت تنها 5 دقیقه است و یک پست فیسبوک حدود 5 ساعت اعتبار دارد.

بنابراین اگر شما وقت و تلاش زیادی را صرف ساختن این پست‌ها کنید، تا مشتریان به صورت آنلاین با شما در ارتباط باشند، زمان و هزینه زیادی در پی خواهد داشت. اما اگر اطلاعات و بررسی‌های آنلاین را اولویت‌بندی کنید، اطلاعات شما مدت زمان بیشتری در اینترنت زنده می‌مانند و پست‌های رسانه‌های اجتماعی نیز تاثیر بیشتری خواهند گذاشت.

صدای شما را می‌شنویم