6 مزیتی که انتشار محتوا در وب‌سایت‌های دیگر به همراه دارد

6 مزیتی که انتشار محتوا در وب‌سایت‌های دیگر به همراه دارد

اگر در زمینه بازاریابی آنلاین فعالیت می‌کنید حتما می‌دانید که تولید محتوای باکیفیت امری مهم در روند پیشرفت شماست؛ اما تولید محتوای خوب استراتژی‌های مختلفی دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، برقراری تعامل با بیزنس‌های دیگر (B2B) است. یکی از راه‌های ایجاد تعامل، به اشتراک‌گذاری محتوا در سایت‌های دیگر است. در این مقاله مزایای به اشتراک‌گذاری محتوا در وب‌سایت سایر کسب و کارها را بررسی می‌کنیم.

 

کاربرانِ بیشتری به استفاده از محصولاتتان ترغیب می‌شوند

زمانی که شما محتوای خود را در دیگر سایت‌ها به اشتراک می‌گذارید، مردم به آگاهی بیشتری از برندتان می‌رسند؛ علاوه بر این، دسترسی به شما راحت‌تر می‌شود. می‌توانید این کار را به صورت رایگان انجام دهید و یا در ازای آن مبلغی بپردازید. بسیاری از سایت‌ها مایل به انتشار محتوای شما به صورت رایگان هستند اما در صورتی که بابت محتوا و مقالاتتان هزینه‌ای بپردازید، می‌توانید با سایت‌های معتبر بیشتری تعامل داشته باشید. بعضی سایت‌های مخصوص اشتراک‌گذاری محتوا می‌توانند هزینه‌ی هر بار کلیک بر روی لینک محتوایتان را از شما دریافت کنند. علاوه بر این، کاربران با کلیک روی لینک، وارد وب‌سایتتان شده و در آن‌جا بیشتر با برندتان آشنا می‌شوند که در این صورت می‌توانید آن‌ها را به خرید محصولات یا استفاده از خدماتتان تشویق کنید.

 

به طیف وسیعی از مخاطبان دسترسی خواهید داشت

اگر محتوای خود را در سایت‌های معتبر با آمار بازدید بالا به اشتراک بگذارید، می‌توانید برندتان را به تعداد وسیعی از مخاطبانی معرفی کنید که در مواقع دیگر احتمال دسترسی به آن‌ها بسیار پایین است. برای مثال اگر محتوای شما در وب‌سایت خودتان قابلیت جذب هزار نفر را داشته‌باشد، با انتشار آن در سایت‌های دیگر به صدها هزار مخاطب و آمار بازدید بالا دست یافته و فرصتی بسیار عالی برای کسب موفقیت خواهید داشت.

 

مخاطبان مورد نظر را به خود جذب می‌کنید

اگر محتوایتان را در سایت‌های دیگری به اشتراک بگذارید، برندتان در دسترس‌تر و پرمخاطب‌تر خواهد شد. برای این منظور، باید ابتدا محتوای مرتبط با نیاز مخاطب را تولید کرده و آن را در سایت‌های معتبر و مرتبط با حوزه کاری خود منتشر کنید. چرا که انتشار محتوا در سایت‌هایی که خدماتی مشابه با شما ارائه می‌دهند، بسیار مفیدتر است و باعث می‌شود مخاطبانی که به دنبال این‌گونه خدمات هستند به سایت شما هم سر بزنند. در نتیجه با استفاده از این شیوه می‌توانید به جایگاهی که به دنبال آن بودید دست یابید.

 

ترافیک و رتبه‌ی سایتتان بالا می‌رود

هدف از اشتراک‌گذاری محتوا در تجارت‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد، اما قطعا افزایش ترافیک سایت جزو سه فاکتور اصلی است. شما برای کسب اعتبار و شهرت نیاز به آمار بازدید بالا دارید. موتورهای جستجو مانند گوگل انتشار محتوای شما در سایت‌های معتبر را دلیلی بر اعتبار و کیفیت بالای محتوایتان در نظر می‌گیرند؛ در نتیجه، سایتتان رنکینگ بهتری کسب خواهد کرد.

 

فرصتی طلایی برای معرفی خودتان به دست می‌آورید

با هر کلیک بر روی لینک محتوا و ورود مخاطبان به وب‌سایتتان، فرصتی ارزشمند برای معرفی برند، خدمات و همچنین نشان دادن وجه تمایزتان با دیگران برایتان فراهم می‌شود. پس مطمئن شوید که مطالب سایت دقیق و مفید هستند. به یاد داشته‌ باشید که بهتر است محتوای خود را بیشتر به گزارشات و اینفوگرافیک‌ها و تنها 20 درصد آن را به تبلیغات اختصاص دهید.

 

اعتبار و شهرت بیشتری کسب می‌کنید

یکی دیگر از فواید به اشتراک گذاشتن محتوا این است که دارای اعتبار و شهرت شده و برندتان به عنوان یک برند حرفه‌ای شناخته خواهد شد. اگر محتوایی باکیفیت ارائه دهید و نیاز مخاطبان را در اولویت کارتان در نظر بگیرید، به برندی قابل اعتماد تبدیل خواهید شد.

در نهایت باید بگوییم که برای موفق شدن، کیفیت خدمات و محصولاتی که ارائه می‌دهید حرف اول را می‌زند؛ اما به اشتراک گذاشتن آن‌ها همواره یکی از موثرترین استراتژی‌های بازاریابی خواهدبود.

 

 

منبع:  marketinginsidergroup.com

صدای شما را می‌شنویم