معرفی سایت vizzlo

معرفی سایت vizzlo

نرم ­افزار Vizzlo در کثری از ثانیه داده ­هایتان را به­ صورت جدول و نمودار در­می­ آورد
ایجاد جدول و نمودار برای ارائه ی داده­ های شغلی معمولا زمان­‌بر است و همچنین می­تواند هزینه­‌ساز باشد. Vizzlo با ساده ­سازی این فرآیند مشکل شما را حل می کند.
Vizzlo یک نرم­ افزار مرورگر پایه است که شما می­‌توانید به کمک آن داده­ های خود را تفسیری مصور کنید و جدول­ ها و نمودار­های معادلشان را بیابید. بر­خلاف پیچیدگی هایی که در نرم ­افزار­های ارائه ­گرِ قدیمی مرسوم بود، کار با Vizzlo به سادگی آشنایی با مهارت­ های پایه­ ای کامپیوتر است. البته کارکرد ساده ­ی این نرم­ افزار به ­هیچ وجه به­ معنی کاهش کیفیت در نمودار­های خروجی آن نیست.
این نرم ­افزار بالغ ­بر 100 قالب و ویجت دارد. شما می ­توانید اطلاعات خود را به­ صورت­ نمودار­های Gantt ، جداول زمانی، طرح­های milestone، دیاگرام­ های Venn، نقشه­ ها، دیاگرام­ های فرآیندی و … در­آورید.
رابط کاربری این نرم ­افزار بسیار کاربر­ پسند است. ظاهر مرتب این نرم ­افزار، اضافه کردن، تغییر دادن و پاک کردنِ متن­ها، رنگ­ ها و پانل­ ها را بسیار ساده کرده است.
هنگامی که یک پروژه را به اتمام رساندید، به­ راحتی می‌­توانید آن را در پوشه­ ای ذخیره کرده و همچنین دسترسی سریع به آن داشته باشید. و اگر پروژه­ای را نیمه­ کاره گذاشته باشید، به ­آسانی می­‌توانید از جایی که آن را رها کرده­اید، کار را پی بگیرید.
در­آخر می­توان این مژده را داد که Vizzlo علاوه بر کارکرد ساده و سهل آموزَش، چه برای افراد و چه برای مشاغل کوچک، قیمتی بسیار مناسب دارد.

 

ساخت جدول

اگر قرار باشد Vizzlo را فقط با یک صفت توصیف کنیم، قطعا آن صفت سادگی آن برای ایجاد نمودار­ها و جدول­ هاست. چه اندازه ساده؟ اگر اولین بار باشد که از آن استفاده می­ کنید، در­خواهید یافت که بسیار ساده!  در اینجا مراحل ایجاد یک نمودار را به ­صورت تصویری آورده ­ایم.
ابتدا در نسخه­ ی رایگان آن ثبت ­نام می­کنید. سپس به صفحه­ ی کاربری خود وارد می­ شوید.  بر دکمه­ ی نمونه­ کار­ها کلیک کرده و بیش از 100 نمودار و قالب را مشاهده خواهید کرد.
وب سایت vizzlo
در­اینجا شماری از نمودار­ها و جدول­ های محبوب این نرم ­افزار را می­‌بینید.

نمودار Gantt

نمودار Gantt
نمودار آبشاری
نمودار آبشاری
نمودار نواری
نمودار نواری
نمودار چرخ­ دنده ­ای
نمودار چرخ دنده ای
نمودار بدن انسان
 نمودار بدن انسان
نمودار علایم راهنمای جاده
نمودار علایم راهنمای جاده

در پایان اشاره مجدد به سادگی و سرعت Vizzlo، خالی از لطف نیست. این نرم ­افزار از دانش ­آموز تا استاد دانشگاه و از اشخاص تا تجارت­ های بزرگ­تر، همه را شیفته ­ی خود می­کند.

منبع: smallbiztrends.com

صدای شما را می‌شنویم