ارتقاء کسب و کار با دوره رایگان مجازی

ارتقاء کسب و کار با دوره رایگان مجازی

اگر به دنبال نکاتی برای رشد کسب و کار خود، مدیریت بازاریابی و … هستید، دوره Growth and Success con 2018 ممکن است محل مناسبی برای یادگیری شما باشد. در این دوره  درباره ارتقاء کسب و کار با دوره رایگان مجازی  صحبت میکنیم.

نکته مهم در این راستا این است که شما می توانید این دوره ها را به صورت مجازی بدون محدودیت زمانی و مکانی و به صورت کاملا رایگان سپری کنید. Growth and Success con 2018 در سپتامبر سال 2018 برگذار می شود. شما تنها نیاز دارید تا به یک اینترنت پر سرعت دسترسی داشته باشید.

مدرس این دوره به مسائل، استراتژی ها و تاکتیک های مختلفی اشاره می کند تا دید شما را به عنوان یک تحلیل گر اقتصادی باز کند. از این طریق شما می توانید یک کسب و کار موفق داشته باشید.

  • مسابقات و جوایز مختلف

    TECHSPO Houston 2018  یک نمایشگاه 2 روزه تکنولوزی است که در جون سال 2018 در هتل luxurious Houston Marriott Eaton Centre در هاستون برگزار می شود. TECHSPO Houston طراحان، مبتکران، تامین کنندگان تکنولوژی، بازار یابان ، برند های مختلف و … را در کنار هم جمع می کند تا در دنیای تکنولوژی پیشرتفی ایجاد کنند. TECHSPO Houston 2018 هر روزه  بهتر می شود و استعداد های جدیدی در این حین کشف می شوند.

  • کنفرانس Growth and success

    این کنفرانس مجازی کسب و کار های کوچک در همه سطوح برای تحلیل گران برگزار می شود. این کنفرانس برای کسانی است که به دنبال روش های نوین برای بهبود کسب و کار خود هستند. یک تیم حرفه ای در مورد موضوعات رشد اقتصادی، بازاریابی و مدیریت موفق به شما اطلاعات می دهند.

صدای شما را می‌شنویم