حضور استارت‌آپ‌های برتر ایرانی در فستیوال فناوری اطلاعات اتحادیه اروپا

حضور استارت‌آپ‌های برتر ایرانی در فستیوال فناوری اطلاعات اتحادیه اروپا

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با همکاری مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب‌وکارهای نوپای فاوای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت حضور استارت‌آپ‌های برتر ایرانی در فستیوال فناوری اطلاعات اتحادیه اروپا، اقدامات لازم را به عمل خواهند آورد.

فستیوال فناوری اطلاعات اتحادیه اروپا (WEBIT.FESTIVAL Europe) از تاریخ 5 الی 7 تیرماه (۲۵ تا ۲۷ ژوئن ۲۰۱۸) در شهر صوفیای بلغارستان و با حضور ۶ هزار فعال این حوزه و ۲۰۰ استارت‌آپ برتر اروپایی برگزار خواهد شد.

خلیقی با اشاره به فراهم آوردن اقدامات لازم جهت حضور تعداد محدودی از استارت‌آپ‌های توانمند ایرانی در این فستیوال ادامه داد: کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان از طریق تعامل با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، زمینه حضور تعداد محدودی از کسب‌و‌کارهای نوپای برتر حوزه فاوا را در این رویداد فراهم خواهد کرد.
عضو کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در این خصوص افزود: از استارت‌آپ‌های توانمند حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که امکان تعامل و همکاری با کشورهای اروپایی را دارند دعوت می‌کنیم برای حضور در این رویداد، درخواست خود را به همراه مشخصات کلی کسب‌وکار، دلایل، برنامه حضور در فستیوال و اطلاعات تماس، حداکثر تا تاریخ ۱۹ اردیبهشت‌ماه از طریق ارسال ایمیل به آدرس info@tehrannsr.org اعلام کنند.
به گفته خلیقی، در این فستیوال جهانی، وزیر امور خارجه کشورمان، دکتر محمد جواد ظریف، نیز با هدف تقویت همکاری میان ایران و اتحادیه اروپا در حوزه فناوری اطلاعات، کارآفرینان برگزیده ایرانی را در این رویداد همراهی خواهد کرد.
براساس اعلام کمیسیون تجارت الکترونیکی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، تمام هزینه‌های حضور در این رویداد بر عهده خود استارت‌آپ‌های متقاضی می‌باشد. و تنها اقدامات لازم جهت حضور و معرفی استارت‌آپ‌های برگزیده، و پیش‌برد تعاملات و مذاکرات تسهیل خواهد شد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این رویداد، می‌توانند به وب‌سایت رویداد به آدرس https://www.webit.bg/2018 مراجعه کنند.

صدای شما را می‌شنویم