تمدید پشتیبانی

تمدید پشتیبانی

خدمات پشتیبانی یکی از مواردی است که هر شرکت تولید کننده ای باید در قبال محصولات خود به مشترکین ارائه دهد تا کاربران بتوانند به راحتی از آن استفاده کرده و هنگام بروز مشکل، با استفاده از آن خدمات مشکل خود را برطرف سازند.

 

تمدید پشتیبانی به چه کار ما می آید؟

خدمات تمدید پشتیبانی در شرکت های مختلف دارای مزایای متفاوتی است. برای مثال هنگامی که شما پشتیبانی نرم افزار هلو را تمدید می کنید، از تمامی خدمات زیر بهره مند می شوید:

    • اعزام کارشناس: درصورتی که برای حل مساله خود به حضور کارشناس در محل کارتان نیاز داشتید، کارشناسان ما به محل کار شما اعزام می گردند (توجه داشته باشید که اگر نسخه شبکه هلو را تهیه کرده باشید، در صورت نیاز کارشناسان ما تا 3 بار به صورت رایگان به محل کار شما اعزام خواهند شد تا مشکلتان را برطرف نمایند.)
      واحد پشتیبانی: 23067-021 داخلی 1

 

    • تعویض قفل سخت افزاری: اگر از نسخه سخت افزاری هلو استفاده می کنید، در صورت تمدید پشتیبانی می توانید قفل سخت افزاری‌تان را به راحتی تعویض نمایید.

 

    • به روز رسانی: تمامی شرکت های نرم افزاری به‌ منظور فراهم آوردن نرم افزارهایی امن، سریع و کاربردی، همیشه در تلاشند تا با ارائه‌ی به روزرسانی‌های مختلف، هرگونه مشکلی را برطرف کرده و بهترین ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهند. با تمدید پشتیبانی می توانید از این خدمات ارزشمند بهره ببرید. (این به روز رسانی ها منطبق با آخرین استاندارد های مالی و مالیاتی کشور است)
      واحد پشتیبانی: 23067-021 داخلی 1

 

    • پشتیبانی نمایندگی ها: درصورت داشتن پشتیبانی، تمامی نمایندگان شرکت مهندسی نرم افزار هلو در سراسر کشور موظف به ارائه خدمات حضوری به شما می باشند و در هر زمانی که مایل باشید این خدمات را در اختیارتان قرار خواهند داد.

 

    • پشتیبانی تلفنی: احتمالا برای شما پیش آمده است تا بخواهید کاری را در نرم افزار خود انجام دهید ولی ندانید در کدام بخش نرم افزار قرار دارد و یا نحوه استفاده از آن چگونه است! در این حالت کارشناسان ما به صورت تلفنی و به راحتی این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید در سریع ترین زمان ممکن مشکل خود را برطرف سازید.
      اگر تمایلی به تماس یا قرار گرفتن در صف انتظار ندارید، می توانید با استفاده از خدمات پشتیبانی آنلاین، علاوه بر حل مشکل، در زمان خود صرفه جویی کنید.
      واحد پشتیبانی: 23067-021 داخلی 1توجه: پاسخگویی به بیش از 5000 تماس تلفنی و 3000 درخواست چت آنلاین کار ساده ای نیست، به همین دلیل بیش از 100 کارشناس به صورت 24 ساعته در خدمت شما هستند تا بتوانیم خدماتی عالی را در اختیار شما قرار دهیم. در صورت مواجهه با هرگونه مشکل لطفا آن را با بخش حمایت از مشتریان درمیان بگذارید.
      واحد حمایت از مشتریان: 23067-021 داخلی 5

 

    • بیمه اطلاعات و عملکرد: ما به شما این تضمین را می دهیم که در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی، مساله شما را به صورت کامل برطرف می‌نماییم.
      در صورتی که اطلاعات شما برای رفع مشکل در اختیار پشتیبانان ما قرار گیرد، تضمین می‌نماییم که این اطلاعات به صورت تمام و کمال محفوظ باقی مانده و برای شما هیچ گونه مشکلی پیش نخواهد آمد.

 

  • شناسایی سخت افزار: شرکت مهندسی نرم افزار حسابداری هلو برای راحتی تمام فعالان در حوزه اقتصاد اقدام به تولید نرم افزارهای تخصصی برای اصناف مختلف کرده است و به تمامی کسب و کار ها این امکان را داده است تا بتوانند نرم افزار تخصصی صنف خود را در اختیار داشته باشند.
    واحد فروش: 22221142-021همانطور که میدانید هر کسب و کاری نیازهای خاص خود را دارد. به همین دلیل در آپدیت های اخیر، بخش‌های جدیدی به نرم افزار شما افزوده شده که (در صورت تمدید پشتیبانی) می توانید از این خدمات استفاده کنید. برخی از این موارد عبارت‌اند از:

    • اتصال به مودم و پنل ها
    • اتصال به بارکدخوان
    • اتصال ترازو دیجیتال به نرم افزار حسابداری
    • اتصال به پرینتر کمری (برای پخش مویرگی و …)
    • قابلیت اتصال به چند دستگان کارتخوان (POS) به صورت همزمان

 

راه های تمدید پشتیبانی خدمات شرکت مهندسی نرم افزار هلو

نمایندگان: می توانید با مراجعه به نمایندگی های فروش و خدمات محصولات هلو در سراسر کشور نسبت به تمدید پشتیبانی اقدام نمایید.

تماس تلفنی: می‌توانید با تماس با مرکز خدمات پشتیبانی با شماره  02123067 داخلی 1 خدمات پشتیبانی نرم افزار خود را تمدید نمایید.

آنلاین: از طریق سایت myholoo.ir نسبت به تمدید پشتیبانی اقدام نمایید که در این صورت تمدید پشتیبانی هم با عضویت در سایت و هم بدون عضویت امکان پذیر می باشد.

فروشگاه اینترنتی
مشاوره فروش 021 22 22 11 42
پشتیبانی تلفنی 021 23067
درخواست پشتیبانی آنلاین