تکنولوژی و ایمنی کارکنان

تکنولوژی و ایمنی کارکنان

۷۱ درصد از کارفرمایان جوان کسب‌وکارهای کوچک برای محافظت از کارمندان خود از تکنولوژی استفاده می‌کنند

زمانی که صحبت از ایمنی و رعایت آن توسط شرکت‌های قانونی به میان می‌آید، کسب‌وکارهای کوچک را نیز به چالش می‌کشد. وبسایت Nationwide در چهارمین نظرسنجی سالیانه‌ی صاحبان کسب‌وکار اعلام نموده‌است که ۷۱٪ از صاحبان جوان کسب‌وکارهای کوچک برای ایمنی کارمندان خود در حال بکارگیری تکنولوژی مربوط به خود هستند.

تکنولوژی و ایمنی کارکنان

درصد بنیانگذاران جوانی که از تکنولوژی مربوط به کسب‌وکار خود برای ایمنی کارکنان استفاده می‌کنند بیشتر از ۲ برابر میانگین درصد صاحبان کسب‌وکار با سن بیشتر است که این مقدار به ۳۲ درصد می‌رسد. طبق مستندات Nationwide، بیمه‌ی فورچون ۱۰۰ و شرکت‌های مالی، این تعداد جمعیت به‌منظور تضمین و بهبود ایمنی کارکنان خود از تکنولوژی استفاده می‌کنند.
برای صاحبان کسب‌وکاری که از تکنولوژی مرتبط با کار خود استفاده می‌کنند، سطح جدیدی از کارآمدی در صرفه‌جویی در هزینه، مطابق بودن با قوانین و همچنین برخورداری از محیط کاری ایمن و قابل اعتمادتر قابل مشاهده است. اما Mark McGhiey معاون شرکت خدماتی مالی Nationwide در وبلاگ رسمی این وبسایت گفته‌است که این تکنولوژی‌ها باعث حل شدن تمام مشکلات ایمنی نمی‌شوند.
وی همچنان اضافه کرده‌است که “همیشه اساسی از تلاش‌های انسان‌محور وجود خواهد داشت که به کارکنان این اطمینان را می‌دهد که می‌توانند کار خود را در امنیت کامل و در حالتی پربازده انجام دهند. به همین دلیل است که کارفرمایان باید بهترین راه‌های ایمن‌سازی مختص شغل خود را پیاده‌سازی کنند. به همین منظور کارشناسان در سطح کشور، چگونگی مدیریت وضعیت به‌خطر افتادن افراد و آموزش ایمن‌سازی را به صاحبان کسب‎وکار آموزش و مشاوره می‌دهند”.

صاحبان جوان کسب‌وکارهای کوچک از چه تکنولوژی‌هایی استفاده می‌کنند

تکنولوژی‌های مورد استفاده‌ی این افراد به‌طرز چشمگیری باعث کاهش فرآیندهای دستی می‌شوند. از این طریق، کارآیی پرسنل آن‌ها بیشتر خواهد شد و همچنین در پی آن، اطلاعات ارزشمندی را جمع‌آوری نموده که با بررسی این داده‌ها می‌توان ایمنی محیط کار را نیز افزایش داد.
۳۶ درصد از بنیانگذاران جوان از سنسورهای ساختمانی برای تشخیص رطوبت، دما، نشت آب و خرابی تجهیزات استفاده می‌کنند. این در حالی‌ست که کمتر از ۱۶٪ از صاحبان کسب‌وکار در همه‌ی سنین از این نوع تکنولوژی‌ها بهره می‌برند.
تکنولوژی‌هایی از جمله ساعت، کمربند و دیگر ابزارهای مجهز به سنسور قابل پوشیدن و که قادر به تشخیص فشارهای فیزیکی هستند نیز در میان این صاحبان کسب‌وکار جوان از محبوبیت زیادی برخوردار است. طبق آمار، حدود ۳۲ درصد از این افراد از این‌چنین تکنولوژی استفاده می‌کنند درحالی که تنها ۱۳٪ از بنیانگذاران عادی به این کار تمایل دارند.
هواپیماهای بدون سرنشین نیز در صنعت‌های مختلفی کاربرد دارند. این هواپیماها قادر به تشخیص مکان‌های پرخطر برای کارکنان هستند. آمارها نشان می‌دهند که تنها ۷ درصد از کارفرمایان معمولی مایل به استفاده از این تکنولوژی‌اند درحالی‌که هم‌اکنون ۲۱٪ از کارفرمایان جوان در حال اجرای آن در شرکت‌های خود هستند.
و اما تله ماتیک خودرو که از سردرگمی رانندگان حین رانندگی جلوگیری می‌کند نظر ۲۰٪ از کارفرمایان جوان و تنها ۱۱ درصد از دیگر کارفرمایان را به خود جلب کرده‌است.

ماه ایمنی ملی

ماه ژوئن به عنوان ماه ایمنی ملی اعلام شده‌است و طبق آمارهای شورای ایمنی ملی، هر روزه حدود ۱۳هزار کارگر آمریکایی مصدوم می‌شوند.
بزرگی و یا کوچک بودن شرکت شما اهمیتی ندارد، مهم این است که ایمنی نیروی کارتان را در اولویت قرار دهید.
این نظرسنجی به‌صورت آنلاین از تاریخ ۹ تا ۲۰ام آوریل سال ۲۰۱۸ بر روی ۱۰۰۰ نفر از صاحبان کسب‌وکار در آمریکا انجام شده‌است. هر کدام از این کسب‌وکارها بین ۱ تا ۴۹۹ کارمند داشته و سن شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی ۱۸ سال به بالا بوده‌است و به عنوان تنها مالک یک کسب‌وکار و یا عضوی از آن این گزارشات را ارائه کرده‌اند. Nationwide از شرکت ارائه‌ی مشاوره‌ی Edelman Intelligence خواسته‌است تا این نظرسنجی ۲۰دقیقه‌ای را سازمان‌دهی کند.

 

 

منبع: smallbiztrends.com

برچسب ها :

صدای شما را می‌شنویم