قابلیت های عمومی سامانه مدیریت فرایندهای کسب و کار

قابلیت های عمومی سامانه مدیریت فرایندهای کسب و کار

کارتابل:

  • امکان ثبت درخواست
  • مدیریت درخواست‌های ارسال‌شده و دریافت‌شده
  • امکان فیلتر درخواست‌ها براساس شماره درخواست، نام فرایند، مرحله فرایند، نام درخواست‌دهنده و تاریخ درخواست
  • امکان مشاهده مهلت اقدام و محاسیه خودکار ساعت تاخیر به ازای هر تسک
  • امکان حذف درخواست‌های اقدام‌نشده
  • امکان تایید و رد گروهی درخواست‌ها
  • امکان پیگیری درخواست‌ها از طریق نمایش جزئیات به‌صورت نمایش مدل BPMN و نمایش گرافیکی نحوه گردش فرایند
  • امکان تفویض کارتابل به شخص مورد نظر به تفکیک فرایندها و بازه زمانی دلخواه

مدل‌ساز و مدیریت فرایندها:

  • مدل‌ساز قدرتمند تحت وب
  • پشتیبانی از نوتیشن‌های پرکاربرد زبان BPMN2
  • امکان drag and drop نوتیشن‌ها بر روی مدل
  • امکان نوشتن قواعد بر روی خروجی نوتیشن‌ها بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی
  • امکان انتساب فرم پویا یا ثابت به تسک‌ها
  • امکان تعیین فیلدهای قابل ویرایش یا فقط خواندنی در هر تسک
  • امکان اضافه‌کردن فایلی به‌عنوان قالب گزارش به تسک‌ها
  • امکان تعیین پاسخ‌دهنده به روش‌های انتخاب نام پرسنل، نوع پست سازمانی، عنوان پست سازمانی یا گروهی از پاسخ‌دهنده‌ها
  • امکان تعیین پاسخ‌دهنده توسط تاییدکننده تسک در زمان اجرا (Run Time)
  • امکان تعیین پاسخ‌دهنده از طریق کدنویسی
  • امکان تعیین مدت زمان انجام یک تسک به‌صورت ثابت در زمان طراحی فرآیند و به‌صورت داینامیک در زمان اجرا (Run Time)
  • امکان فعال‌سازی تایید یا رد گروهی برای هر فرایند
  • امکان غیر فعال‌سازی رد فرایند برای هر تسک از هر فرایند
  • امکان تعیین نحوه پاسخ‌دهی به تسک‌ها در حالت پاسخ‌دهنده گروهی با منطق and یا or
  • امکان اضافه‌کردن توضیحاتی برای نمایش به کاربر به ازای هر یک از فرایندها
  • امکان اضافه‌کردن فایل راهنمای آموزشی برای نمایش به کاربر به ازای هر یک از فرایندها
  • امکان اضافه‌کردن توضیحاتی برای نمایش به کاربر به ازای هر یک از مراحل فرایند
  • امکان دانلود و آپلود فایل BPMN مدل فرایند
  • امکان دانلود و آپلود فرایندها به‌صورت پکیج شامل مدل فرایند، فرم‌های ایجاد شده و …
  • امکان ذخیره svg از مدل فرایند
  • امکان گروه‌بندی فرایندها
  • امکان تعیین نام صاحب فرایند
  • امکان تعیین نسخه فرایند به‌صورت دستی و اتوماتیک
  • امکان نگهداری نسخه‌های مختلف فرایند و توضیحات آنها در سیستم و فعال‌سازی مجدد نسخه‌های قبلی در صورت نیاز
  • امکان ذخیره خودکار و نمایش لاگ تغییرات صورت گرفته بر روی فرایندها
  • امکان تعیین کلمات کلیدی برای هر فرایند جهت تسهیل روند جست‌وجوی فرایندها برای کاربران
  • بررسی صحت مدل فرایند براساس استانداردهای BPMN در زمان ذخیره
  • عدم بررسی استانداردهای BPMN در زمان ذخیره مدل فرایند در حالت پیش‌نویس و در زمانی که طراحی فرایند کامل نشده است و نباید قواعد BPMN را نرم‌افزار بررسی کند.
  • نمایش مشکلات عدم رعایت استانداردهای BPMN در طراحی مدل فرایند به زبان فارسی
  • امکان فعال یا غیر فعال‌سازی فرایندها
  • امکان تغییر درخواست‌دهنده یا پاسخ‌دهنده فرایند پس از ارسال درخواست توسط کاربری که این دسترسی مدیریتی را داشته باشد

فرم ساز:

  • فرم‌ساز قدرتمند تحت وب
  • امکان کدنویسی js و CSS در فرم‌ها
  • پشتیبانی از کنترل‌های پرکاربرد وب در فرم‌ها مانند:
  • فیلد متن
  • انتخابگر
  • انتخابگر با قابلیت اتصال به اطلاعات پایه
  • فیلد اعداد
  • فیلد تاریخ
  • بلوک متنی
  • چک باکس
  • گروه رادیو
  • آپلود فایل
  • ورودی مخفی
  • دکمه
  • جدول
  • جدول با قابلیت اتصال به اطلاعات پایه
  • زیر فرم
  • پست الکترونیک
  • ویرایشگر
  • پیوند
  • آپلودر چند فایلی
  • عکس
  • دانلود فایل
  • کنترل نمایش نام یا مشخصات پرسنل سازمان
  • کنترل نمایش چارت سازمانی
  • کنترل نمایش نام شرکت‌ها
  • کنترل نمایش نام افراد خارج از سازمان
  • کنترل نمایش لیست فرایندها
  • کنترل نمایش نوع و عنوان پست سازمانی
  • کنترل نمایش افراد زیر مجموعه
  • انتخابگر دو مرحله‌ای
  • سربرگ
  • پاراگراف
  • جداکننده
  • ستون و ردیف
  • امکان ایجاد جدول مجازی
  • امکان تعیین نسخه فرم‌ها
  • امکان نگهداری نسخه‌های مختلف فرم‌ها
  • امکان آپلود و دانلود فرم‌ها
  • امکان گرفتن پرینت از فرم
  • امکان ذخیره و نمایش لاگ تغییرات صورت گرفته بر روی فرم‌ها
  • امکان نمایش خطاهای احتمالی در فرم طراحی‌شده به زبان فارسی در هنگام ذخیره فرم
  • امکان نوشتن متن اعتبارسنجی دلخواه برای تمامی کنترل‌ها
  • امکان استفاده از انواع مختلفی از روش‌های اعتبار سنجی به ازای هر یک از کنترل‌های فرم‌ساز

BAM (Business Activity Monitoring):

  • امکان پایش و کشف گلوگاه‌های فرایندها بلافاصله پس از فعال‌سازی آن در نرم‌افزار و به‌صورت اتوماتیک به ازای هر یک از فرایند‌ها و هر نسخه از آن در دسترس است.
  • ده‌ها گزارش آماده در سیستم مانند:

گزارش‌ساز:

  • امکان ساخت گزارش‌های مختلف به تفکیک فرایندها
  • امکان ساخت گزارش حاوی فیلدهای مختلف موجود در فرم‌ها
  • امکان ساخت گزارش همراه با نوشتن قواعد مختلف
  • امکان ارائه دسترسی گزارش‌های ساخته‌شده به کاربران مختلف
  • امکان ایجاد نمودارهای مختلف مانند Pie Chart, Bar Chart, Linear Chart و .. براساس گزارش‌های ساخته‌شده
  • امکان نمایش نمودارهای ایجاد شده در داشبورد
  • امکان ایجاد شاخص‌های تعدادی و درصدی
  • امکان نمایش شاخص‌های ایجادشده در داشبورد
  • امکان ساخت گزارش‌های بسیار حرفه‌ای با داشتن دانش اندک SQL

مدیریت کاربران:

  • امکان ایجاد و ویرایش پرسنل
  • امکان اتصال به LDAP و دریافت اطلاعات کاربران
  • امکان ایجاد و ویرایش پست سازمانی
  • امکان تخصیص پست سازمانی به پرسنل
  • امکان ایجاد و ویرایش چارت سازمانی
  • امکان تعریف تقویم کاری، ساعت کاری و تعطیلات

مدیریت دسترسی‌ها:

  • امکان تعریف گروه‌های کاربری مختلف
  • امکان دادن دسترسی به گروه‌های کاربری مختلف
  • امکان گرفتن گزارش از دسترسی‌های داده‌شده
  • امکان تخصیص دسترسی به صفحات، مدل فرایندها، ثبت درخواست فرایندها، فرم‌ها، گزارش‌ها و اطلاعات پایه، ویجت‌ها و …

امور سیستم:

  • امکان ارسال پیامک از طریق وب‌سرویس و مودم GSM
  • امکان ارسال ای‌میل از طریق پروتکل SMTP
  • امکان ارسال نوتیفیکیشن در سیستم
  • امکان ارسال Event از طریق Service Bus به سایر سیستم‌های نرم‌افزاری
  • امکان تعریف انواع API جهت دریافت و ارسال اطلاعات به دیگر سیستم‌ها
  • امکان استفاده از Schedulerبرای انجام کارهای سیستمی در زمان‌بندی مشخص
  • امکان مشاهده لاگ کارهای زمان‌بندی‌شده توسط Scheduler
  • امکان مشاهده لاگ‌های سیستمی

مدارک و مستندات:

  • امکان ثبت مدرک‌ها مانند فرم‌هایی که هنوز در BPMS پیاده‌سازی نشده‌اند
  • امکان مشاهده تعداد دانلودهای هر یک از مدارک ثبت‌شده برای بررسی میزان استفاده و تعیین اولویتی برای تبدیل به فرایند‌های داخل BPMS
  • امکان تعیین کد سند، تهیه کننده، تاییدکننده و تصویب‌کننده برای اسناد
  • امکان نسخه‌بندی سندها و نگهداری سندهای قبلی
  • امکان تعیین سطح دسترسی برای سند بر اساس چارت سازمانی، نوع پست سازمانی، سمت و افراد سازمان
  • امکان تعیین مدارک مرتبط با هر سند
  • امکان تعیین کلمات کلیدی برای هر سند برای تسهیل روند جست‌وجوی سندها برای کاربران

تکنولوژی‌های استفاده‌شده در نرم‌افزار:

  • NET Core
  • Rest API
  • Event Driven Architecture
  • SQL Server
  • Rosalyn
  • Stimulsoft
  • Net
  • JS
  • Kendo UI

صدای شما را می‌شنویم