دنیای وب باز و عمومی است. ممکن است کسی در مورد نام تجاری شما صحبت کند و شما بهتر است به آن گوش دهید ودر آن گفتگو شرکت کنید. اما آیا راهی وجود دارد که بتوان نتیجه بیشتری از این کار ضروری گرفت؟
بله.با استفاده از سه روشی که در زیر گفته شده میتوانید نظارت بر برند را از طریق محتوا انجام دهید:
به صورت ماهانه مطالبی را در وب انتشار دهید
یک نظم اساسی در پشت نظارت آنلاین برنام تجاری وجود دارد: به منظور ایجاد این نظم ترویج دهندگان خود را ترویج دهید. از کانال های بازاریابی خود برای هدایت ترافیک به محتوایی که کسب و کار شما را اترویج میدهد استفاده کنید.
مزایای قدرتمند این کار چیست:
- روابط خود را با وبلاگ نویسان فعال (کسانی که برای برند شما مطلب مینویسند) تقویت میکنید و آنها را تبدیل به وفادارترین اعضای مجموعه خود میکنید.
- شما مطالب بیشتری تولید میکنید که آن نام تجاری محبوب در آن ذکر شده است و درواقع یک محتوای دیجیتال قوی در اطراف نام تجاری خود ایجاد میکنید.
توییت بدهید و توصیف کنید
راه مورد علاقه من در جمع آوری و ارائه توصیفاتت از طریق شبکه های اجتماعی است به دلایل زیر:
- قابل باور و قابل اطمینان هستند.
- به راحتی گسترش مییابند.
توییتر موثرترین و کارآمدترین راه برای جمع آوری و ترویج این توصیفات است زیرا بیشتر توییت ها عمومی و باز هستند.
قرار دادن پرسش و پاسخ های شبکه های اجتماعی در قسمت سوالات متداول یا پرسش و پاسخ سایت
این روزها مشتریان راحت تر در مورد خدمات و محصولات خود به طور عمومی در جمع صحبت میکنند تا در ایمیلی و نوشتن پیغام در سایت. بنابراین برای نظارت بر برند از طریق بازخوردهای آنها و همچنین نظارت بر این مکالمات بسیار مهم است که بتوانید:
- به سرعت مسائل و مشکلات را رفع کنید.
- از بحران اعتبار خود جلوگیری کنید.
- مشتریان ناراضی را تبدیل به طرفداران برند خود کنید.
- اطمینان حاصل کنید که این سوالات و نگرانی ها به درستی در سایت شما مطرح شده است.
منبع: contentmarketinginstitute.com