10 نکته کاربردی در بنگاه های کوچک اقتصادی

10 نکته کاربردی در بنگاه های کوچک اقتصادی

هر چقدر هم یک تحلیل گر ماهر هستید، باز هم نمی توانید تنها متکی به خود باشید. حتی اگر کسب و کار شما بدون شراکت نیز باشد، باز هم منابع زیادی وجود دارند که می توانید از آنها بهره مند شوید. در اینجا 10 نکته کاربردی در بنگاه های کوچک اقتصادی را توضیح خواهیم داد.

 

از تبلیغات ویدئویی آنلاین استفاده کنید

زمینه تبلیغات ویدئویی در حال تغییر است. پس اگر از این روش می خواهید در سال 2018 استفاده کنید، باید اطلاعات خود را به روز نمایید. راهنما های زیادی در مورد این روش تبلیغاتی بر روی اینترنت وجود دارند. شما می توانید با یک جستجوی ساده از آنها بهره بگیرید. یکی از این استراتژی های تبلیغاتی توسط Matteo Gasparello  ارائه شده است.

 

از کلاس های آنلاین استفاده کنید

برای ساخت کسب کار خود، همواره باید بر بار اطلاعاتی خود بافزایید. تحصیل در این رشته قطعا بسیار هزینه بر و زمان بر خواهد بود. کلاس هایی مثل کلاس Susan Solovic وجود دارد که به صورت آنلاین می توانند خط فکری شما را تقویت کنند. این کلاس ها روش های مفیدی برای رشد کسب و کار شما به حساب می آیند.

 

از کتاب های مختلف الهام بگیرید

الهام گرفتن نه تقلید. شما می توانید از کتاب هایی که در راستای رشد اقتصادی کسب و کار های مختلف نوشته شده اند الهام بگیرید. به کتاب های Jeff bullas در این راستا می توان اشاره نمود.

 

از قابلیت های جدید اینستاگرام استفاده نمایید

پلتفرم شبکه های اجتماعی یک منبع مناسب و یک موقعیت عالی برای رشد کسب و کار های کوچک به حساب می آید. امروزه قابلیت های جدیدی به این شبکه اجتماعی اضافه شده است که می تواند برای سرمایه گذاری شما بسیار مثمر ثمر باشند.

 

از دسته بندی های فیسبوک برای سازمان دهی محتوای خود استفاده کنید

امروزه فیسبوک یک منبع مناسب برای یافتن مشتریان جدید به حساب می آید. گروه های فیسبوک به شما کمک می کنند تا محتوای خود را به صورت مناسبی سازمان دهی کنید.

 

در مورد رنگ برند خود تصمیم بگیرید

یکی از منابع مناسب برای رشد برند شما گاهی می تواند بسیار مختصر باشد. رنگ ها، برای مثال شما می توانید از رنگ هایی استفاده کنید که احساسات مشتری شما را تحریک کند.

 

محتوایی با اندازه مناسب تولید کنید

یکی از مسائلی که اهمیت آن از هیچ کس پوشیده نیست، تولید محتوای آنلاین است. توصیه می شود که محتوای خود را به قدری تولید کنید که تمرکز و حوصله مخاطب را از دست ندهید.

 

سایت خود را با پلاگین های سئو WordPress بهینه سازی کنید

با استفاده از این پلاگین ها مشتریان بهتر و بیشتری می توانید پیدا کنید. بسیاری از این پلاگین ها در اینترنت وجود دارند. شما می توانید به راحتی لیستی از آنها را با یک جستجو ساده بیابید.

 

در مورد Google Ads بیشتر بدانید

یکی از منابع مناسب دیگر برای پیدا کردن مشتریان محلی Google Ads است. به این شکل می توانید به صورت مستقیم نزدیک ترین مشتری به خود را بیابید. از طریق سایت گوگل می توانید اطلاعات بیشتری در این راستا کسب نماید.

 

بهتر است از یک حسابدار/ حسابرس استفاده کنید

اگر یک کسب کار تازه نفس دارید، بهتر است از یک حساب دار استفاده کنید. حساب داران می توانند مسئولیت های مختلفی داشته باشند و این بسته به نوع کسب و کار شما است.

 

صدای شما را می‌شنویم