
بهترین جا برای پیدا کردن موضوع محتوا کجاست؟
یکی از محبوب ترین صفحات فیس بوک به نام curate top Unicorm
- فیس بوک بزرگترین پلت فرم رسانه های اجتماعی در جهان است که محتوای فراوانی دارد و بهترین جا برای پیدا کردن موضوع محتوا است.
- به صفحات فیس بوک مرتبط با کسب و کار خود نگاه کنید.
- به این نکته توجه داشته باشید که چه نوع محتوایی بیشترین لایک وکامت و اشتراک را دارد
- همچنین میتوانید تعداد دیده شدن ویدئو ها را نیز در نظر بگیرید.
- صفحات مورد علاقه خود را علامت زده و با استفاده از قابلیت ذخیره فیسبوک ذخیره کنید
از فیلم ها الهام بگیرید
- فرقی ندارد که شما بر روی توسعه محتوای بازاریابی ویدئویی تمرکز دارید یا فقط میخواهید ایده های بیشتری برای محتوا بگیرید و به دنبال پیدا کردن موضوع محتوا خوب هستید. در هر دو صورت فیلم های محبوب در فیس بوک، یوتیوپ و ویمیو را بررسی کنید.
- ویدئوهای خوب معمولا همراه با اطلاعاتی هستند که شما میتوانید آنها را به خاطر بسپارید و درمحتوای خود از آنها استفاده کنید و یا حتی ایده بهتری برای محتوای خود پیدا کنید.
هشتگ های اینستاگرام و توییتر را دنبال کنید
- هشتگ ها یکی از راه های عالی و راحت برای ردیابی موضوعات در توییتر و اینستاگرام و پیدا کردن موضوع محتوا است. شما باید ببینید که مهمترین و محبوب ترین هشتگ ها چیست و تشخیص دهید که مردم اکثرا به دنبال چه موضوع و محتوایی در آن پلت فرم هستند.
- توجه داشته باشید که زبان بصری هشتگ ها در اینستاگرام بسیار قوی است.
- توییتر محتوای متنی سنگین تری دارد که میتواند شما را به آنچه مردم در حال حاضر در مورد یک موضوع خاص و جالب توجه بیان میکند نزدیک کند.
محتوای برتر خود را بازنویسی کنید
- هنگامی که شما محتوای منحصر به فرد خود را ایجاد کردید میتوانید به شیوه ی دیگر در زمان دیگری از آن استفاده کنید.
- یک محتوای منحصر به فردتر از محتوای فعلی خود بیرون بکشید.
- بنابراین مثلا اگر یک پست محتوایی منحصر به فرد ایجاد کردید از آن یک پست ویدئویی عالی نیز بسازید.
- شما میتوانید با افزودن مطالب بیشتر و بهبود محتوای خود، به روزرسانی یا مطالب جدید در آن، داده ها و پیشرفت های جدید در آن، به محتوای خود جان تازه ای ببخشید.
منبع: smallbiztrends.com
نظرات کاربران