برترین اینفلوئنسرهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2018

برترین اینفلوئنسرهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2018

اینفلوئنسرها یا افراد تاثیرگذار، اشخاصی فعال و به نسبت معروفی در دنیای دیجیتال و به خصوص شبکه‌های اجتماعی هستند.این افراد به لطف دارا بودن مخاطبین زیاد، برای یک تجارت و یا برند خاص به تبلیغات می‌پردازند. اما چرا ما آنها را اینفلوئنسر خطاب می‌کنیم؟ و تاثیرات این افراد در زمینه بازاریابی آنلاین در سال آتی به چه شکل خواهد بود؟ با هلو همراه باشید تا با برترین اینفلوئنسرهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2018 و تاثیرات این افراد در این حوزه آشنا شوید.

 

وقتی از تاثیر حرف می‌زنیم از چه حرف می‌زنیم

می‌توان تاثیر در زمینه بازاریابی را، توانایی در تغییر نظرات، ایده‌ها و تصمیمات افراد غریبه تعریف کرد. اما چرا این تاثیرگذاری در دنیای تبلیغات آنلاین پر‌اهمیت است؟ در واقع این توانایی پیوسته مهم انگاشته می‌شده است با این تفاوت که، امروزه می‌توانیم این تاثیرگذاری را شناسایی و بررسی کنیم و مهمتر از آن برای اهداف بازریابی خود، از آنها بهره ببریم. دانستن این نکات که ما: چه کسانی را، چگونه، در چه زمانی و در چه موقعیتی، می‌توانیم تحت تاثیر قرار دهیم، برای ماهیت بازاریابی یک کلید موفقیت است.

دانستن این نکات برای شما، جهت آگاهی از فرصت‌های خود بسیار مفید است. مزیت دیگر شناخت این تاثیرات، امکان برقراری ارتباطی بر پایه اعتماد دو‌طرفه، با مخاطبتان است.

 

اینفلوئنسر مارکتینگ تاثیرگذارترین روند باراریابی

هم‌اکنون، اینفلوئنسر مارکتینگ تاثیرگذارترین روند باراریابی، برای تعامل با کاربران است. طبق آمار به وضوح میتوان پیش‌بینی کرد که این روند در طی سال‌های آتی بیش از پیش پیشرفت خواهد کرد. برندها با استفاده از این روند می‌توانند پیام خود را از طریق فردی تاثیرگذار و قابل اعتماد، به مخاطبان برسانند. همانطور که می‌توانید تصور کنید دیگر روش‌های بازاریابی برای این امر، بسیار پیچیده‌تر و چه بسا پر‌هزینه‌تر خواهند بود. اما این نکته را فراموش نکنید که تولید پیامی گیرا توسط برند شما، برای ارائه به اینفلوئنسرها، بسیار حیاتی است.

 

برترین اینفلوئنسرهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2018

در لیست زیر شما اسامی برترین اینفلوئنسرهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2018 را خواهید یافت:

1: Gary Vaynerchuk -کارآفرین

2: Seth Godin- نویسنده و مشاور تجاری

3: Tim Ferris- نویسنده و کارآفرین

4: Neil Patel- مشاور سیاسی

5: Guy Kawasaki- کارشناس ارشد امور بازاریابی

6: Ann Handley- کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ

7: Michael Hyatt- نویسنده و وبلاگ‌نویس

8: Jeff Bullas- کارشناس ارشد دیجیتال مارکتینگ

9: Lilach Bullock- کارشناس ارشد تولید محتوا

10: Michael Brenner- کارشناس ارشد بازاریابی

 

اما سوال اینجاست که ما چگونه این اطلاعات را بدست آورده و این لیست را تهیه کرده‌ایم؟ ما در واقع طی 7 ماه متوالی به جمع‌آوری و آنالیز 2.8 میلیون نظرات و 14 میلیون تعاملات کاربران در اینترنت، پرداخته‌ایم. با کمک وبسایت Brand24 ارائه دهنده‌ی خدمات نظارتی بر تراکنش‌های آنلاین توانستیم، پروژه‌های متفاوتی جهت آنالیز این اطلاعات را پیاده سازیم. متعاقبا با کمک این اطلاعات با افتخار اعلام می‌کنیم که موفق به تهیه لیستی 100 نفره، از برترین اینفلوئنسرهای دیجیتال مارکتینگ در سال 2018، شده‌ایم.

 

ترفندهای موفق اینفلوئنسر مارکتینگ

ترفندهای موفق اینفلوئنسر مارکتینگ، بسیارند. امروزه کارشناسان ارشد بی‌شماری، در این حوزه فعالیت کرده و ترفندهای برتر را شناسایی کرده‌اند. اما دو ترفندی که همگی آنان ارجحیت می‌دهند، ارائه محتوایی غنی، معتبر و موثق است. بیان این نکته که امروزه تعداد اینفلوئنسرها و محتواهای تولیدی بی‌شمار است، دور از واقعیت نیست. با این حال تولید و ارائه محتوایی غنی شما را از دیگر تجارت یا برندها، متمایز خواهد کرد. با این روند شما به مخاطب خود اطمینان می‌دهید که قصد کمک به او و نه صرفا فروش یک محصول، را دارید. با این ترفند ارتباطی بر اساس اعتماد دو‌طرفه ایجاد کرده‌اید که مشخصا برای توسعه تجارت شما، امری کلیدی است.

 

در آخر فراموش نکنید که قبل از شروع فعالیت اینفلوئنسر مارکتینگ خود به چند سوال اساسی پاسخ دهید. برای مثال: از اینفلوئنسر مارکتینگ برای رسیدن به چه اهدافی استفاده می‌کنید؟ منابعی که نیاز دارید و در اختیار دارید، کدامند؟ در ادامه می‌توانید اینفلوئنسرهایی که مخاطبانی یکسان و یا مشابه با تجارت شما را دارند را، شناسایی کرده و پیشنهادات خود برای همکاری با آنها، تعیین کنید. منظور از پیشنهادات همیشه پول نیست، شما می‌توانید گاها سرویس و یا محصول خود را نیز، به آنها پیشنهاد دهید. در مرحله‌ی بعد، با آنها تماس بگیرید و از ماهیت کار و تجارت خود با آنها صحبت کنید. و البته همیشه به خاطر داشته باشید که برای کسب بهترین نتایج از روند اینفلوئنسر مارکتینگ خود، باید این رابطه را، در قالب رابطه‌ای دوستانه و صرفا کاری، همواره تقویت کنید.

 

 

منبع:   marketinginsidergrouo.com

 

صدای شما را می‌شنویم