تاثیر تبلیغات ویدئویی در رسانه های اجتماعی

تاثیر تبلیغات ویدئویی در رسانه های اجتماعی

تبلیغات ویدوئی در رسانه های اجتماعی شامل محتوبات ویدئویی به صورت تبلیغات در فیس بوک، یوتیوب، نمایش مشخصات عمومی و غیره انجام می شود. با یک راهنمایی حرفه ای، تبلیغات ویدئویی می تواند میزان کلیک، تبدیل و خرید مشتری را افزایش دهد.

 

تبلیغات ویدوئی در رسانه های اجتماعی :

با پدید آمدن بازاریابی با ویدیو در شبکه های اجتماعی مانند یوتیوب و اینستاگرام، کاربران این امکان را دارند که فیلم های خلاق تولید کنند و آن را به اشتراک بگذارند.

Small Business Trends با Travis Chambers از رسانه Chamber برای شنیدن دیدگاه های کارشناسانه صحبت کرده است. Chamber با برندهایی مثل یاهو، Kraft، Old Navy، کوکا-کولا، آمازون و غیره کار می کند. همچنین در مجله AdWeek، Forbes، HuffPost و Inc. معرفی شده است. به طور منظم در کنفرانس های اجتماعی و وب مانند VidCon, VidSummit, ad:tech, Start Festival and CVX Live و دانشگاه ها مشارکت می کند.

طی این مصاحبه برای آشنایی با تبلیغات ویدئویی در رسانه های اجتماعی، سوالات مطرح شده و پاسخ های Chamber را در این مقاله گرد آوردیم.

 

سوال: فرض می کنیم که یک نام تجاری آماده است تا تبلیغات ویدئویی در شبکه های اجتماعی را شروع کند. چه مقدار سرمایه برای شروع تولید محتوا نیاز است؟

هر آن چه که صرف تبلیغ می شود، چه 5 هزار دلار در ماه باشد چه 500 هزار دلار در ماه، باید یک سوم تا نصف آن در ابتدا صرف محتوا شود که به شما اجازه می دهد هزینه های تبلیغات خود را مقیاس بندی کنید. برای اینکه هزینه های تبلیغات شما سبب رشد مداوم شما شوند، باید هر یک quarter یک بار رفرش کنید. این دو دلیل دارد، اول اینکه، وقتی مخاطبان شما تکثیر شدن یک محتوای شما را می بینند، از آن خسته می شوند و تاثیرگذاری آن محتوا در طول زمان کم می شود. دوم اینکه، اگر محتوای جدید به اندازه کافی آپلود نشود، الگوریتم های شبکه اجتماعی این را می فهمند و دسترسی شما را کاهش می دهند. با این حال، قطعات محتوای قبلی شما همیشه هستند و به طور مداوم به مخاطبان جدید در بالای قیف ارائه می شوند و هم چنان موثر هستند.
فرمت موثر برای یک ویدئو در تلفن همراه با کیفیت بالا این است که در چند ثانیه اول آن یک قلاب برای متوقف کردن حرکت انگشت شستی که می خواهد ویدئو را متوقف کند، داشته باشد. مشکل را شناسایی کنید و راه حلی برای آن پیدا کنید. مشکلی دیگر و راه حل آن را ارائه کنید، اعتبار را با استفاده از توصیفات و یا ویژگی های مطبوعات ارائه دهید، و دعوت به خرید قوی داشته باشید که در جریان ویدئو ترکیب شده است. بعضی اوقات طنز خوب کار می کند، چرا که اغلب بیننده را خلع سلاح می کند و آن ها را در حالی که سرگرم شده اند به شنیدن پیام شما مایل می کند.

 

سوال: کدام استراتژی های تبلیغاتی خوب، کدام بد و کدام بینابین است؟

اکثر تبلیغ کننده ها زمانی که وارد تبلیغات ویدئویی در رسانه های اجتماعی می شوند، گرایش و استراتژی قطبی دارند. آن ها یا با یک تفکر سنتی، برای گرفتن نتیجه بر روی آگاهی از برند متمرکز می شوند یا به تجارت الکترونیک فکر می کنند و به طور کامل بر فروش فوری به اعتبار نام تجاری تمرکز دارند. برای دهه ها، بازاریاب ها در اجرای تبلیغات با نظم پیش رفته اند و هیچ کاری که می توانستند فروگذاری نکردند، و در پایان روز بر اساس مطالعات برند و فروش کلی تصمیم اتخاذ کرده اند. امروزه در دنیای تجارت الکترونیک، بازاریاب ها انتظار ردیابی کامل دارند به طوری که بتوانند هر خرید A به B را با استفاده از پیکسل ها نسبت دهند. هر دو این ذهنیت ها در کنار همدیگر درست هستند، اما به طور مستقل نه. هر دوی این موارد برای رسیدن به موفقیت و دیدن تصویر کلی ضروری هستند. برخی از نام های تجاری تبلیغات ویدئویی بزرگ و سنگینی را برای وب سایت های اجتماعی تولید می کنند بدون آن که در ورای آن برنامه ای برای تعامل با مشتری داشته باشند، بسیاری هم کاملا به تصاویر استاتیک وسط به پایین قیف که شامل عکس های سبک زندگی، یا توصیه ها و یا تبلیغات محصولات پویا هستند، وابسته هسن2تند. شما به هر دو نیاز دارید.

شما هم باید مانند Nike فکر کنید و هم مانند به عنوان بازاریاب وابسته به بیمه عمر تبه کاران زیرزمینی. وقتی محتوای خود را برای اولین تماس برنامه ریزی می کنید، ویدئویی بسازید که درگیر کند، سرگرم کند و آموزش دهد. بعد از اینکه ویدئوهای بالای قیف را ارائه دادید، پس از آن، محتوای وسط به پایین را به آن بیننده ها ارائه کنید. این محتوا باید یادآوری کننده باشد، احساس فوری بودن ایجاد کند، و اعتبار فراهم کند. مثال ها عبارتند از توصیفات، پیشنهادات، ویژگی های مطبوعات، داستان اصلی، یک پیام از بنیانگذار، نسخه ی نمایشی محصول و غیره

 

سوال: چند تا از اشتباهات رایج که نام های تجاری انجام می دهند  چیست؟ فهمیدن اشتباهات بازاریاب ها در انتخاب معیارهای پیچیده جالب است. معیارهایی که انتظار داریم کمک کننده باشند نه مضر!

یکی از رایج ترین اشتباهات در خرید آگهی های اجتماعی، نگاه کردن به اعداد به تنهایی است. بیشتر بازاریاب ها به جای یک نگاه کل نگر و همه جانبه، پلتفرم های تبلیغاتی را جدا جدا بررسی می کنند که منجر به تفسیر اشتباه می شود و در نهایت ممکن است به ناکارآمد بودن یک کمپین تبلیغاتی ختم شود. برخی بازاریاب ها بازگشت هزینه تبلیغات-به اختصار ROAS نامیده می شود- 2 به 1 در فیس بوک را یک شکست می دانند. اما اغلب در واقعیت هنگامی که فروش در جست و جوی گوگل، فروش آمازون، آشنایی ها، نرخ بارگذاری های مجدد، ارزش lifetime و درآمد از کمپین های ایمیل، می تواند تا ROAS 7 به 1 افزایش یابد.

یکی دیگر از اشتباهات رایج این است که نام های تجاری تلاش می کنند با خریدارهای آگهی کم تجربه و ارزان همکاری کنند و این کار نمی کند. روی استعداد های تبلیغاتی و نخبه سرمایه گذاری کنید.

تقاضای صنعت برای خریداران آگهی های اجتماعی فراتر از عرضه است، و بیشتر مارک ها افرادی را انتخاب می کنند که به اندازه کافی واجد شرایط نیستند. خرید آگهی کاری است که یک تیم متشکل از چند کارشناس نیاز دارد. شرکت هایی که یک تبلیغ کننده سطح پایین یا سطح متوسط را برای این کار انتخاب می کنند خود را در معرض خطر از دست دادن هزاران دلار قرار می دهند.

 

 

منبع:   smallbiztrends.com

صدای شما را می‌شنویم