8 روش برای ایجاد یک خبرنامه اینترنتی جذاب

8 روش برای ایجاد یک خبرنامه اینترنتی جذاب

ساخت برند یکی از مهم‌ترین قسمت‌های موفقیت یک کارآفرین است. یک خبرنامه ایمیلی، ابزاری مناسب برای استفاده در این راستا است. در اینجا روش‌هایی ارائه می‌دهیم که مشاغل کوچک می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

به مشترکان خود بگویید قرار است چه چیزی به دست آورند

مطمئن شوید افراد به محض ثبت‌نام در سایتتان، پی خواهند برد که چه چیزی در انتظارشان است. به آن‌ها بگویید که چه محتوایی به دست خواهند آورد و باید منتظر دریافت خبرنامه در ایمیل خود باشند. این نوع شفافیت باعث ایجاد رابطه‌ای مثبت می‌شود.

خبرنامه‌تان را برای موبایل طراحی کنید

خواندن یک خبرنامه روی صفحه کوچک موبایل، با خواندن آن روی صفحه رایانه تفاوت بسیاری دارد. اکثر مخاطب‌های شما، خبرنامه را بر روی تلفن همراه هوشمند دریافت می‌کنند. پس دکمه‌ها باید به اندازه کافی بزرگ باشند تا با موبایل به راحتی بتوان روی آن‌ها کلیک کرد. همچنین محتوا باید کوتاه و جذاب باشد.

موضوعات داغ ایجاد کنید

افراد بعد از ثبت‌نام، منتظر خبرنامه شما هستند. اما اینکه چقدر جذب این خبرنامه شوند، به جذابیت موضوعات شما بستگی دارد. مثلا به آن‌ها بگویید که 10 ترفند مختلف در مورد موضوعی مرتبط را برایشان خواهید فرستاد.

محتوای جذاب اضافه کنید

برای گسترش کسب و کار خود، باید همه نوع مخاطب را جذب کنید. باید روی ایجاد محتوای جذاب در خبرنامه خود سرمایه‌گذاری کنید. نسبت محتوای آموزشی به محتوای فروش باید 90% به 10% باشد.

ارتباطتان را شخصی‌تر کنید

احتمال اینکه مخاطبان شما ایمیل‌ها را پاک کنند، بیشتر از این است که آن‌ها را بخوانند. از این رو اگر در عنوان ایمیل، نام مخاطب خود را وارد کنید، شانس خوانده شدن خبرنامه‌تان بالا می‌رود. نام مخاطب را هنگام ثبت‌نام از آن‌ها بپرسید.

یک پیشنهاد ویژه بدهید

شما هستید که باید کاری کنید مخاطب ایمیلتان را باز کند. برای بالاتر رفتن ضریب باز کردن ایمیل، باید به مخاطب خود پیشنهاد‌های ویژه دهید. این پیشنهاد می‌تواند یک سری کپن تخفیف برای خرید باشد.

ثابت قدم باشید

همه روتین را دوست دارند، حتی مخاطبان ایمیل‌های شما. به همین دلیل مهم است که خبرنامه خود را دقیقا با یک روال همیشگی ارسال کنید. به این شکل اگر فردی منتظر خبرنامه شما باشد، ناامید نمی‌شود.

خبرنامه خود را بهینه‌سازی کنید و آن را امتحان نمایید

برای اینکه بفهمید چه روشی برای خبرنامه شما بهترین است، باید تغییرات و گزینه‌های مختلفی را بررسی و امتحان نمایید. این بهترین روش برای آزمودن سر فصل‌ها و موضوعات خبرنامه‌تان است و می‌تواند به شما نشان دهد که چطور باید فراخوان‌ها و دعوت‌نامه‌هایتان را تنظیم نمایید.

 

 

منبع : smallbiztrends.com/2018/06/email-newsletter-best-practices-small-business.html

صدای شما را می‌شنویم