خدمات پس از فروش و پشتیبانی همیشگی، یکی از مهمترین و ارزشمندترین اهداف گروه فناوری اطلاعات هلو است. هلو با بیش از دو دهه سابقهی درخشان در ارائه خدمات پشتیبانی، امروزه از راههای مختلف مانند تماس تلفنی، چت آنلاین، امکان ریموت، اعزام کارشناس، مراجعه حضوری و ارائهی ابزارهای آموزشی، کاربران را پشتیبانی میکند تا در هر ساعت از شبانه روز که در کار با نرمافزار به مسالهای برمیخورند، بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن مشکل خود را رفع کرده و خللی در پروسهی حسابداریشان وارد نشود.
پشتیبانی
گروه فناوری اطلاعات هلو، هر روزه امکانات بیشتری را برای آسایش کاربران خود در نظر میگیرد. از این رو ساعات پشتیبانی تلفنی خود را افزایش داده و در حال حاضر کاربران را به صورت 16 ساعته پشتیبانی میکند. به این ترتیب، اگر در حین کار با نرمافزارتان با مساله و سوالی مواجه شوید، میتوانید در همان لحظه با شماره پشتیبانی هلو (02123067) تماس گرفته تا کارشناسان خبرهی ما بهسرعت شما را جهت رفع مشکلتان راهنمایی کنند.
چت آنلاین
سرویس چت آنلاین وبسایتهای هلو، هلواستور و مای هلو امکانی کاملا کاربردی است که گروه فناوری اطلاعات هلو در اختیار کاربران قرار داده تا زمانی که در فرایند نصب و استفاده از نرمافزار با چالشی مواجه شدند، بدون قرارگیری در صف انتظار و بهسرعت، با کارشناسان پشتیبانی ارتباط بگیرند و در کمترین زمان ممکن به راه حل برسند.
چت آنلاین هلو و هلواستور: مشاوره فروش
چت آنلاین مای هلو: پشتیبانی
امکان ریموت
ممکن است گاهی اوقات بهتنهایی از پس حل مشکلتان برنیایید و یا نتوانید مشکل را بهدرستی به کارشناسان پشتیبانی توضیح دهید. در این هنگام، امکان ” درخواست ریموت” در وبسایت MyHoloo به کمکتان میآید. با امکان ریموت، میتوانید برای بررسی آنلاین سیستم نرمافزاریتان توسط کارشناسان پشتیبانی درخواست دهید.
درخواست اعزام کارشناس و درخواست تعیین وقت
در وبسایت MyHoloo راههای دیگری هم برای پشتیبانی از شما مشتری محترم هلو درنظرگرفته شده است. میتوانید در وبسایت MyHoloo برای اعزام کارشناسان پشتیبانی به محل استقرار خودتان و یا برای تعیین وقت جهت مراجعه شما به نمایندگی هلو بهمنظور بررسی سیستم نرمافزاریتان درخواست ثبت کنید.
ویدیوها و فایلهای آموزشی
در وبسایت MyHoloo تعداد زیادی فایل و ویدیو آموزشی در خصوص نحوهی نصب نرمافزار هلو و همچنین کار با این نرمافزار قرار داده شده که پاسخگوی سوالات شما در این زمینه است. علاوه بر این، در قسمت فایلهای آموزشی، فایلهای راهنمای پنلهای صنفی نرمافزار هلو در قالب PDF قرار داده شده که برای تسلط بر پنل صنفیای که خریداری کردهاید، میتوانید از این فایلها استفاده کنید.
پرسش و پاسخ
در بخش پرسش و پاسخ وبسایت شبکه دانش مالی هلو ، به سوالات متداول مشتریان نرمافزار هلو در زمینه خرید، نصب، آموزش و رفع مشکلات نرمافزار پاسخ داده شده است که در صورتی که به مسالهای برخوردید، میتوانید ابتدا پرسشهای این بخش را بررسی کنید، شاید جواب سوال خود را بین پرسشهای قرار گرفته در این بخش بیابید.