انجام تبلیغات برای کسب و کار چه ضرورتی دارد

انجام تبلیغات برای کسب و کار چه ضرورتی دارد

اگر تا کنون این عبارت را  شنیده‌اید که «غرور، قبل از سقوط می‌آید» یا این جمله را از معلم یا والدین خود شنیده‌اید که: «خیلی خودت را دست بالا می‌گیری و به خودت فکر می‌کنی»، این یک شانس برای ارتقا خودتان یا کسب و کارتان و یک چالش برای شما است.

تا وقتی که کسی شما را نشناسد و تبلیغات انجام ندهید، نمی‌توانید کسب و کارتان را رشد دهید. تبلیغات یک نیاز ضروری است. شما باید خودتان را تبلیغ کنید.

همیشه به ما گفته شده که انسان‌های خوب لاف نمیزنند، انسان‌های خوب به خودشان افتخار نمی‎کنند، انسان‌های خوب درباره موفقیت خود صحبت نمی‌کنند، آن‌ها صبر می‌کنند تا موفقیت‌شان خودش را نشان دهد.

یکی از بدترین ضرب‌المثل‌هایی که برای کسب و کار می‌توان زد این است که «اتفاقات خوب برای کسانی که صبر می‌کنند می‌افتد.»

این ضرب‌المثل برای کسب و کار یعنی اینکه شما باید صبر کنید تا تلفن زنگ بزند. باید صبر کنید تا مشتریان انگشت شمار قبلی‌تان، کسب و کار شما را به دوستان خود معرفی کنند! این درست نیست.

دوست جوانی که دو ماه است فروشگاه آنلاین پوشاک خود را راه‌اندازی کرده و شروع به کار کرده است، دیروز از این قضیه شکایت می‌کرد که من محصولات زیبا، یک وبسایت عالی، یک سبد خرید عالی و حمل و نقل سریع و رایگان دارم، اما تا به حال یک سفارش هم نداشتم. من به او گفتم دلیل آن این است که وبسایتتان ورودی و ترافیک ندارد؛ ابتدا باید ترافیک دریافت کنید تا بعد بتوانید فروش داشته باشید.

در دنیای هوشمند امروز، ترافیک، مشتری، چشم‌انداز و پول زمانی به سراغ شما می‌آیند که شما خود را ترویج کنید و تبلیغات داشته باشید. نه اینکه منتظر سحر و جادو بمانید!

اگر عمیقاً به شرکت خود اعتقاد ندارید و پیام‌های مثبت خود را بارها و بارها و بارها به اشتراک نمی‌گذارید، فروش‌تان هرگز بهتر از امروز نخواهد شد. شما باید بیرون بروید و از پشت بام‌ها فریاد بزنید. شما باید برای کسب و کار خود تبلیغات انجام دهید و خودتان را تبلیغ کنید. پس هر چه زودتر تبلیغات خود را آغاز کنید تا از رقبایتان عقب نمانید و بازی را نبازید.

 

 

منبع: entrepreneur.com

 

صدای شما را می‌شنویم