تکنولوژی جدید: مزایای کارت‌های EMV در کسب و کارهای کوچک

تکنولوژی جدید: مزایای کارت‌های EMV در کسب و کارهای کوچک

هم‌اکنون 59 درصد از دستگاه‌های کارت‌خوان تجارت‌های کوچک ، کارت‌های EMV را می‌پذیرند. EMV مخفف نام سه شرکت بزرگ تولید کننده چیپ برای کارت‌های اعتباری یعنی Euro Pay, Master وVisa می‌باشد.

اما براستی مزایای کارت‌های EMV در کسب و کارهای کوچک، چه مواردی می‌باشند؟ ما در اینجا به بررسی 4  مورد از مزایای کارت‌های EMV در کسب و کارهای کوچک خواهیم پرداخت.

  • کاهش چشم‌گیر میزان کلاهبرداری

برترین ویژگی تکنولوژی چیپ در کارت‌های اعتباری، کاهش چشم‌گیر میزان کلاهبرداری است. طبق آمار آخرین آمار، میزان کلاهبرداری در تراکنش‌های مالی تا 40 درصد کاهش یافته است. تولید‌کنندگان این کارت‌ها، شرکت‌هایی چون visa،Card Master، American Express ,  و Discover معتقند که، تمامی صاحبان کسب و کارهای کوچک باید از ریسک‌های ممکن در تراکنشات مالی بپرهیزند. بنابراین برای توسعه تجارت خود، باید از آخرین ترندها و تکنولوژی‌ها ، بیشترین بهره را ببرید.

  • آسانی در استفاده برای فروشنده و مشتری

تکنولوژی EMV به شما امکان پرداخت در هر کجایی که هستید را می‌دهد. امروزه شما تنها با داشتن  کارتی جیبی در هر کجایی که هستید، در هر زمانی و با هر گجتی می‌توانید تجارت خود را مدیریت کنید. به بیان دیگر شما می‌توانید در عین واحد در چندین معامله شرکت کرده و یا آنلاین خرید و فروش کنید. این مزیت در یافتن مشتری‌های جدید و متعاقبا سودآوری بیشتر کسب و کار شما بسیار حائز اهمیت است.

  • رضایت مشتری

رضایت مشتری همواره باید یکی از مهمترین فاکتورهای هر کسب و کار کوچکی باشد و البته آنها عاشق کارت‌های EMV  هستند! طبق آمار NerdWallet، 78 درصد از مصرف‌کنندگان کارت‌های EMV ، از این تکنولوژی کاملا راضی بوده‌اند. 47 درصد از جوانان در آمریکا معتقدند که این کارتها، امنیت تراکنشات را بالا برده است. در همین تحقیق مشخص شده است که، 50 درصد آنان روش مورد علاقه پرداختشان با این نوع کارت‌ها می‌باشد.

ابزارها و نرم‌افزارهای بسیاری برای توسعه تجارت‌های کوچک موجود می‌باشد و تکنولوژی چیپ‌های کارت‌های اعتباری یقینا یکی از آنهاست.

  • رقابت کنید

به عنوان یک تجارت کوچک، احتمالا دیگر از رقابت کردن با رقیبان خود خسته شده‌اید! استفاده از این تکنولوژی قادر به  جذب مشتریان متفاوت دیگری خواهید بود. ممکن است تصور کنید که هزینه تکنولوژی    EMVبالاست اما به توجه به موارد بالا، خاطر نشان می‌کنیم که به طرفداران این ترند روزانه افزوده شده و بنابراین هزینه‌های اولیه کاهش خواهند یافت.

طبق آمار فراهم شده در اجلاس سازمان‌ها و توسعه دهندگان تکنولوژی‌های مالی در آمریکا، در سال 2015 تعداد تجارت‌های کوچک استفاده کننده EMV ، 8.3 درصد بود. در سال 2018 این رقم به 59 درصد رسید که این میزان، به معنای رشدی 578 درصدی برای کارت‌های EMV می‌باشد! فقط در آمریکا تا کنون، 800 میلیون کارت EMV به فروش رفته است. به وضوح میتوان نتیجه گرفت که آینده‌ی تراکنشات مالی متاثر از توسعه این تکنولوژی است.

منبع:

Guta, Michael 2018: 59% of POS Systems in the US — including at Small Businesses — Now Accept EMV Cards

www.smallbiztrends.com on April 17, 2018

صدای شما را می‌شنویم