چگونه برای کسب و کار خود ویدئوهای جذاب درست کنیم ؟

چگونه برای کسب و کار خود ویدئوهای جذاب درست کنیم ؟

با توجه به نظرسنجی جدیدی که توسط Animoto   انجام شده است .  85 درصد از تولید کنندگان کسب و کارهای کوچک می گویند با استفاده از رسانه های اجتماعی به لیست مشتریان خود اضافه شده اند. این پاسخ دهندگان همچنین به FACEBOOK و Instagram به عنوان ابزار مورد نظر خود برای ارسال ویدیوهای بازاری اشاره کرده اند. از این رو در این مقاله به بررسی تاثیر برخی از رسانه های اجتماعی می پردازیم .

نکاتی برای ایجاد ویدئو های تبلیغاتی جذاب

Trends به عنوان یک فعال در زمینه ی تجارت کوچک در مورد این که چگونه کسب و کارهای کوچک میتوانند سرمایه گذاری کنند و ویدیوهای جذاب تری برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنند با Jason Hsiao مدیر رسانه های ویدیویی Animoto صحبت کرد.

 

به یک ویدیو با حجم کمتر فکر کنید

Hsiao می گوید : مخاطبان شما معمولا افرادی هستند که به صدا گوش نمی دهند. بنابراین، ما به افرادی که برای تلفن همراه ویدیو می سازند  توصیه می کنیم ” ویدیو هر چه کوتاه تر ، بهتر ” او ادامه می دهد که کسب و کارها باید تلاش کنند تا موضوعات زیادی را به یک ویدیو اضافه کنند.  در حقیقت، این بهترین روش  برای هر ویدیو است تا تنها یک ایده را برجسته کند. فیلم های امروزی می توانند از 10 تا 15 ثانیه طول بکشند و همچنان موثر باشند. او می گوید: “اکثر مردم تمایل دارند تا در مورد فیلم یا قصه ی روایت شده در آن چیز هایی را کشف کنند.” بنابراین شما در ابتدای کار باید بهترین موضوعات را در فیلم خود قرار دهید تا مخاطب از این طریق بیشتر جذب شود .

 

توجه ویژه به چند ثانیه اول ویدیوی خود داشته باشید

شما در چند ثانیه ی اول نیاز به معرفی خود و جذب مخاطب دارید. بینندگان ویدیو ی شما عموما مردم هستند که تنها با صرف چند ثانیه برای بررسی بازخورد خود از یک مکان در پلتفرم به مکان بعدی آن می روند .چه از تصاویر یا کلمات استفاده کنید یا نه، به هر حال شما باید سریعا هدف خود را برای بیننده مشخص کنید.

به عنوان آخرین نکته ، کسب و کارهای کوچک که می خواهند ویدیو موثر برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنند، از فرمت ویدیوی مربع استفاده خواهند کرد.

 

 

 

منبع: smallbiztrends.com

صدای شما را می‌شنویم