پنل شغلی پارچه فروشی در نرم افزار حسابداری هلو

پنل شغلی پارچه فروشی در نرم افزار حسابداری هلو

نیاز به غذا، مسکن و پوشاک از نیازهای اولیه انسا­ن­ها است. با توجه به پیشرفت روز افزون صنعت مد در جامعه معاصر شاهد ورود افراد زیادی در این چرخه اقتصادی هستیم. پارچه نقش اساسی در این صنعت بازی می کند. در حال حاضر این صنعت صاحب صنف مجزا از صنف پوشاک است.
مهم­ترین چالش مدیریت انبار در مجموعه های عرضه و فروش پارچه، دسته بندی و گروه بندی انواع مختلف پارچه ها در رنگها، طرحها و کیفیتهای متنوع است. دسته بندی این حجم از تنوع کالایی کاری بسیار دشوار است. از سویی دیگر ممکن است تغییرات فصلی در این دسته بندی و اقلام کالایی تغییراتی ایجاد کند. صاحبان این مجموعه ها بایستی با در نظر گرفتن پارامترهایی همچون؛ نوع پارچه، بافت پاچه، کیفیت پارچه، کشور یا محل تولید پارچه، رنگ و جنس پارچه، دسته بندی و سطح بندی مناسبی داشته باشد تا در صورت نیاز بتواند به راحتی از هرکدام موجودی و گزارشات متنوعی تهیه کند.
یکی از تفاوتهای این صنف با سایر صنوف، واحدهای اندازه گیری آن است. در صنف پارچه واژگانی همچون طاقه، متر و کیلو مطرح است که موجودی پارچه ها بر اساس این نوع پارامترها سنجیده می­شود. صاحبان این کسب و کار باید لیستی از تمام کالاها با در نظر گرفتن واحد اندازه گیری آن ( طاقه، متر و کیلو ) داشته باشند که با توجه به میزان خرید و فروش محصول، گزارش موجودی لحظه به لحظه انبار خود را تهیه کنند.
یک صاحب کسب و کار، نیاز به تهیه گزارشات مختلف و متعددی از تمام فعالیتها و تراکنشها و موجودی های مجموعه بازرگانی خود دارد که همین امر نیاز به یک سیستم کامپیوتری و دقیق را مشخص می­کند.
مهم­ترین دغدغه پارچه فروشان؛ امکان معرفی و ثبت اطلاعات مشتریان و تامین کنندگان، معرفی پارچه ها، امکان ثبت و نگهداری انواع پارچه ها و … است. پنل شغلی پارچه فروشان در نرم افزار حسابداری هلو با هدف رفع دغدغه­ های صاحبان این صنف ارائه شده است.

صدای شما را می‌شنویم