کودکتان را کارآفرین کنید!

کودکتان را کارآفرین کنید!

ما می‌توانیم به دانش آموزانمان در مدرسه آموزش کارآفرینی دهیم و به آن‌ها بیاموزیم که موفق شوند. می‌توانیم یک دانش آموز را برای ساخت سیستم عامل ها آماده کنیم. به او اعتماد به نفس بدهیم و قدرت تشخیص الگوهای پیروزی و شکست را به او آموزش دهیم. ما می‌توانیم از او یک کارآفرین بسازیم.

چه مهارت هایی برای کارآفرینی می‌توانیم به دانش آموزان در مدرسه آموزش دهیم؟

 

  • ساخت برنامه های اساسی و پلت فرم ها

علاوه بر مهارت ها، توانایی تفکر خلاقانه چیزی است که اغلب افراد موفق را از افراد معمولی متمایز می‌کند. با آموختن این سیستم ها فرد می‌تواند برای تحویل ارزش ها و رقابت ها بهتر عمل کند. وبلاگ ها و پادکست ها در واقع پلت فرم هایی هستند که کارآفرینان از آن برای رسیدن به مشتریان بالقوه استفاده می‌کنند.

مدارس در حال حاضر ایجاد محتوا را آموزش می‌دهند اما اغلب به شیوه مفید و اصولی نیست. بچه ها آن را فقط در حد کلاس یاد می‌گیرند نه برای استفاده در کارآفرینی.

  • برندسازی شخصی

بچه ها همیشه می‌دانند چه چیزی دوست دارند اما نمی‌دانند چه چیزی برایشان اهمیت دارد. آن‌ها تحت تاثیر همسالان خود و رسانه ها قرار می‌گیرند.بازاریابان مجموعه ای از استراتژی ها را برای تغییر عقاید آن‌ها پرورش داده اند. روانکاوان از تکنیک های تبلیغاتی مانند جذابیت، طنز، کمبود، ترس، ثبات اجتماعی و غیر برای تاثیر گذاری بر روی افراد استفاده می‌کنند.

اما اگر یک نوجوان وقت خود را صرف برندسازی برای خود کند، که شامل بازتاب ارزش های شخصی او است می‌تواند خود را آگاه تر کند و از این آگاهی برای تاثیرگذاری مثبت بر جهان استفاده کند.

  • تولید محصول یا خدمات

در حالی که آمار شکست استارت آپ ها بسته به معیارهای تعریف شده برای شکست بسیار متفاوت است، طبق یک نظر سنجی از 101 استارت آپ شکست خورده، دلیل اصلی شکست این بوده است که مصرف کنندگان آن محصول را نمی‌خواستند. همچنین قیمت گذاری و هزینه های بالا نیز دیگر عوامل شکست استارت آپ ها و بی نتیجه ماندن کارآفرینی آن‌ها شناخته شده است.

بنابراین ما می‌توانیم به دانش آموزان آموزش هایی برای توسعه رویکردهای تولید و ایجاد محصولات و خدماتی که افراد واقعا به آن نیاز دارند بدهیم.

منبع:

www.entrepreneur.com

صدای شما را می‌شنویم