9 فرمت محتوا برای موفقیت های طولانی مدت ( قسمت اول )

9 فرمت محتوا برای موفقیت های طولانی مدت ( قسمت اول )

آیا محتوای آنلاین شما تاریخ انقضا دارد؟

آیا فقط برای 30 روز خوب است؟ یک سال؟ دو سال؟

زیر سایه موتورهای جست وجو  چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید محتوای شما همیشه سبز است.

اما چون که محتوای شما از نظر فنی همیشه قابل دستیابی توسط افراد است، لازم است که به طور استراتژیک در مورد اینکه چگونه می تواند آن ها را برای جست و جوگران و الگوریتم گوگل در همه سال ها ارزشمند کنید، فکر کنید.

انواع فرمت محتوایی که در زیر معرفی می شوند به خوبی برای محتوای همیشه سبز که به خوبی بای مخاطبان شما و در موتورهای جستجو کار می کند.

  • کتاب های مرجع برای ابزارها

اگر مخاطبان شما از ابزارهای آنلاین استفاده می کنند، آنها را در یک یا چند مقاله که می تواند به عنوان مرجع به کار برده شود، سازماندهی کنید. اگر در مورد ابزارهای جدید یا ابزارهای بهتر یاد می گیرید، مقاله ها را به روز کنید تا تازه باقی بمانند.

با عنوان ” منابع 2018 در ابزار سئوBrian Dean’s :لیست کامل  (به روزرسانی 2018) فریب نخورید، او سال هاست که آن را شروع کرده و هم چنان از همان نشانی اینترنتی (URL) استفاده می کند و با اطمینان همان منبع را گسترش می دهد و به روز می کند.

این به شدت سازماندهی شده است، به کاربر اجازه می دهد تا نتایج را سفارشی کند.

9 فرمت محتوا برای موفقیت های طولانی مدت ( قسمت اول )
  • واژه نامه ها (Glossaries)

نظر شما در مورد اسامی و اصطلاحات صنعتی محبوب چیست؟ تعاریف یک تخصص را نشان دهید، که در اغلب موارد به ندرت تغییر می کند.

Sales Hacker کار جالبی در زمینه واژه نامه کرده است، او لیستی عمودی از حروف را که می توان روی آن ها کلیک کرد ایجاد کرده است که با کلیک کردن روی هر حرف لیستی کامل از کلمات تخصصی و تعارف آن ها مشاهده می شود.

  • پست های وبلاگ و سایر محتوای وب سایت

برخی از محتوای وب سایت نمی تواند همیشه سبز باشد. برای مثال، اطلاعیه ها و رویدادهای محصول، می آیند و می روند. اما بسیاری از پست های وبلاگ شما و دیگر محتوای وب سایت می تواند عمق کافی در مورد موضوعاتی که جستجوگران همیشه علاقه مند هستند را ارائه دهد.

بر روی سوالاتی که ممکن است مخاطبان تان داشته باشند تمرکز کنید و پاسخ هایی برای آن ها منتشر کنید. از تجربه ها بنویسید، چه چیزی از دیدگاه شما خوب است یا اینکه چگونه اشتباهی را برطرف کرده اید. این به بازدید کننده ها در حل مشکلاتشان کمک می کند.

  • اینفوگرافیک ها

برخی از اینفوگرافیک ها به سادگی یک فرآیند یا سیستم را توضیح می دهند که باعث می شود نامزدهای ایده آل برای محتوای همیشه سبز باشند. اما Infographics بارگذاری شده با آمار می تواند برای سال ها ارزشمند باشد.

نکته: برای طراحی Infographics که اثراتی همیشه سبز و ماندگار داشته باشد، اطمینان حاصل کنید که موضوع نامتغیر با زمان را نشان می دهید.

 

  • مصاحبه های Q & A

یک پرسش و پاسخ یا مصاحبه ای دقیق با یکی از متخصصان حوزه خودتان تولید کنید یا با شخص دیگری در صنعت خودش مصاحبه کنید. بسیاری از پیشنهادات و رویکردهای آنها می توانند مدت زیادی ماندگار بمانند.

منبع :

contentmarketinginstitute.com

صدای شما را می‌شنویم