کامپیوتر همه کاره

کامپیوتر همه کاره Idea centre ALO3_24ITL6

امروزه در هرمحیطی، در کنار اهمیت اشغال کردن فضای محیط، زیبایی و کیفیت بالای ساخت کامپیوترها از نکات حائز اهمیت در انتخاب سیستم رایانه‌ای می‌باشد. بنابراین، استفاده از کامپوترهای همه کاره در سازمان‌ها با محبوبیت زیادی مواجه شده است.

کامپیوتر همه کاره Idea centre ALO3_24ITL6 یکی از محصولات زیبا و کارآمد است که از پردازنده‌ اینتل i5 استفاده می‌کند و برای استفاده در اماکنی همچون رستوران‌ها، کافه‌ها، فروشگاه‌های کوچک و بزرگ، مراکز اداری و همچنین انجام کارهای روزمره و کمی فراتر از آن مناسب است.

پردازنده‌ی گرافیکی شرکت Intel Iris Xe مسئولیت پردازش کارهای گرافیکی را به‌ عهده داشته و برای کاربری عمومی مناسب است. درمجموع این دستگاه به کسانی که در ادارات و سازمان‌ها نیاز به یک دستگاه خوب و کاربردی دارند و کسانی که کامپیوتر دسکتاپ را به لپ‌تاپ ترجیح می‌دهند، پیشنهاد می‌شود.

در کامپیوتر همه کاره به دلیل آنکه تمام قطعاتی که می‌بایست در کیس قرار بگیرند به پشت آن منتقل شده‌اند جا و فضای کمتری اشغال می‌شود،  از همین‌رو ظاهر این نوع از کامپیوتر، شبیه به لپ تاپ اما با کارآیی یک کامپیوتر است که این موضوع باعث می‎‌شود ازدیاد کابل‌ها را در پشت دستگاه وجود نداشته باشد و این مسئله برای مخاطبین این کامپیوتر در سازمان‌ها، ادارات، فروشگاه‌هایی که به ظاهر سیستم کامپیوتر خود اهمیت می‌دهند و همچنین برای کسانی که در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند؛ گزینه مناسبی می‌باشد.کامپیوترهای همه کاره عمدتاً برای انجام کارهای رسانه‌ای همچون وب گردی، انجام کارهای گرافیکی معمولی، انجام انواع بازی‌های رایانه‌ای به روز دنیا مناسب هستند.

این محصول، دارای گواهی انطباق محصول با نرم افزار هلو Apex است.

  • منطبق با نرم‌افزارهای هلو
  • مشاوره خرید بهترین سخت‌افزار
  • پشتیبانی از سمت تامین‌کننده سخت‌افزار

سیستم‌ها و امکانات

  • مشخصات فنی کامپیوتر همه کاره Idea centre ALO3_24ITL6
    سازنده پردازنده: Intel
    مدل پردازنده: Core i5
    سری پردازنده: 1135G7
    فرکانس پردازنده: 2.4 گیگاهرتز تا 4.2 گیگاهرتز
    حافظه کش: 8 مگابایت
    ظرفیت حافظه‌ی رم: 8GB
    نوع و باس رم: DDR4 3200MHz
    قابلیت ارتقای رم: دارد
    حافظه مکانیکی(HDD): 1TB
    شرکت سازنده: NVIDIA
    مدل پردازنده گرافیکی: GeForce MX450 GDDR6
    حافظه اختصاصی پردازنده: 2GB
    اندازه صفحه نمایش: 23.8″
    نوع صفحه نمایش: Full HD (1920×1080)
    صفحه نمایش مات: خیر
    صفحه نمایش لمسی: بله
    درایو نوری: ندارد
    حسگر اثر انگشت: ندارد
    سایر مشخصات: وبکم، شبکه بیسیم WiFi ، بلوتوث، پورت شبکه Ethernet، پورت HDMI، پورت USB3 (دو عدد) ، پورت USB2 (دو عدد)، درگاه Sd ،
    سیستم عامل: ندارد.

صدای شما را می‌شنویم