خرده فروشان و برندها

خرده فروشان و برندها

خرده فروشان و برندها چگونه می توانند به نسل بعدی مشتریان برسند؟

نسل Z، که به آن نسل صدساله نیز گفته می‌شود مهمترین نسل در آینده خرده فروشی است. (نسل Z نسلی است که در حال حاضر درآمد کافی ندارند اما در سال های بعد دارای پتانسیل بسیار زیادی برای کسب درآمد هستنند.) این نسل مسلما مهمترین نسل در آینده خرده فروشی است. تا سال 2026 اکثریت نسل Z به سن بلوغ رسیده اند و قدرت هزینه های آن ها نیز رشد خواهد کرد. خرده فروشان و برندها نیاز دارند که اکنون با نسل Z ارتباط برقرار کنند تا از موفقیتشان در سال های آینده اطمینان پیدا کنند.

اما نسل Z که ما آن را به عنوان متولدین سال های 1996 تا 2010 تعریف می‌کنیم، از نسل های قدیمی متفاوت هستند و برای توجه به آن ها شناخت ویژگی ها و ترجیحات آن ها ضروری است. اگرچه نسل های قدیم نیز از اینترنت استفاده کرده اند اما نسل Z اولین مصرف کنندگانی هستند که به طور کامل در دوران دیجیتال رشد کرده اند.

 

خرده فروشان و برندها

 

در یک گزارش جدید، معیارهای خرید نسل Z از جمله خرید فروشگاهی و خرید آنلاین بررسی می‌شود. و اینکه چگونه این عادت ها و معیارها در طول زمان تکامل می‌یابد. همچنین ویژگی های منحصر به فرد نسل Z و اینکه خرده فروشان و برندها چطور می‌توانند از این خصوصیات استفاده کنند تا مشتریان وفادار بسازند را بررسی می‌کند.

در اینجا چند نکته کلیدی از این گزارش آمده است:

  • نسل Z جوان هستند و هنوز به عنوان مصرف کننده انعطاف پذیر هستند اما در حال حاضر یک نسل ارزشمند برای خرده فروشان و برندها می‌باشند
  • در حال حاضر علاقمندی به خرید در نسل Z فیزیکی است، اما خرده فروشان باید روی علایق خرده فروشی خلاقانه و تجربه دیجیتال آن ها سرمایه گذرای کنند تا بتوانند آن ها را در بزرگسالی دوباره نزد خود برای خرید بازگردانند.
  • این مصرف کنندگان جوان نسبت به نسل های قبل از خود انتظارات بالاتری از تجارب خرید آنلاین خود دارند. اکثر آن‌ها از وب سایت های کند و کم سرعت استفاده نخواهند کرد.
  • کیفیت چیزی است که احتمال بیشتریدارد تا نسل Z را وفادار نگه دارد و همچنین انگیزه آن‌ها برای تکمیل خرید را بیشتر کند. یک خرده فروشان و برندها برای ارتباط برقرار کردن با نسل Z باید تصویری با کیفیت از محصولات خود در ذهن این مصرف کنندگان جوان به جا بگذارد.

 

منبع: businessinsider.com

صدای شما را می‌شنویم