مطالعه موردی چگونه بر جلب اعتماد مشتری و افزایش فروش تاثیر می‌گذارد

مطالعه موردی چگونه بر جلب اعتماد مشتری و افزایش فروش تاثیر می‌گذارد

بهتر است قبول کنیم که فروش و قانع کردن خریدار، کار بسیار سختی است؛ حتی کسانی که ذاتاً فروشنده به دنیا آمد‌ه‌اند راه بسیار سختی در پیش دارند تا این استعداد ذاتی را پرورش داده و به یک فروشنده حرفه‌ای تبدیل شوند. به خصوص امروزه که مشتریان نسبت به اطراف خود آگاه شد‌ه‌اند و نسبت به قبل اطلاعات بیشتری دارند و همواره در حال سوال پرسیدن و بررسی فروشنده‌ها و محصولات و خدماتی که ارائه می‌دهند هستند.

مطالعه موردی انجام دهید.

امروزه که شاهد رشد بازار الکترونیک و تجارت آنلاین در جهان هستیم، تولید محتوا و مطالعات موردی یکی از مهم‌ترین مواردی است که در کسب و کار آنلاین خود باید به آن دقت داشته باشید. مطالعه موردی (Case Study) به معنای بررسی عمیق و دقیق یک فرد، پدیده، گروه و رویداد خاص است. مطالعات موردی در فروش چیزی است که باعث می‌شود مشتریان از خرید محصولات شما راضی باشند و به صورت بالقوه تبلیغات برند و خدمات شما را برای دوستان خود انجام دهند.

مطالعات موردی در فروش به معنی معرفی درست محصولات شما به مشتریان است و در صورتی ‌که این معرفی درست باشد، مشتری را قانع کرده و منجر به فروش می‌شود.

مطالعات موردی چگونه بر فروش تاثیر می‌گذارد؟

شما نمی‌توانید از مردم بخواهید که چشم‌بسته به شما اعتماد کنند، بلکه باید دلیلی برای این اعتماد به آن‌ها بدهید. بی‌اعتمادی و عدم اطمینان، جزیی از طبیعت انسان است. در فضای کسب و کار، نه تنها باید اعتماد مشتری را کسب کنید بلکه باید توانایی خود را نیز به آن‌ها نشان دهید. هیچکس دوست ندارد محصولی بسیار گران‌قیمت را از سایتی نامعتبر خریداری کند.

مطالعات موردی در فروش به خوانندگان و کاربران و مشتریان شما می‌گوید که در زمینه جلب اعتماد مشتری موفق بود‌ه‌اید و باعث ایجاد تاثیر مثبت در او شد‌ه‌اید. معمولا حس خوبی که در مشتری ایجاد می‌کنید، باعث تاثیر بر مغز او نیز می‌شود و باعث می‌شود تجربه بهتری در خرید از شما داشته باشد و در آینده باز هم به شما مراجعه کند.

باید به چگونگی ارائه این خدمات توجه داشته باشید و برای آن برنامه‌ریزی کنید. شما و تیم فروشتان می‌توانید چشم‌انداز، ویژگی‌ها و مزایای محصولات خود را در نظر بگیرید و به نحوه ارائه و ترغیب مشتری برای خرید توجه داشته باشید.

 

 

منبع: business2community.com

صدای شما را می‌شنویم