نحوه ثبت سند افتتاحیه در نرم افزار هلو به چه صورت است؟

نحوه ثبت سند افتتاحیه در نرم افزار هلو به چه صورت است؟

در نرم افزار هلو امکان ثبت سند افتتاحیه به دو صورت دستی و اتوماتیک وجود دارد. در این ویدئو نحوه ثبت سند افتتاحیه به صورت دستی به کاربران نرم افزار هلو آموزش داده شده است.

برای ثبت سند افتتاحیه به صورت دستی در نرم افزار هلو ابتدا می بایست از مسیر ” تنظیمات نرم افزار > امنیتی > ثبت سند افتتاحیه “ گزینه ی بصورت دستی را فعال نمایید. پس از تایید فرم، برای اعمال تغییرات برنامه را بسته و مجددا باز کنید.

پس از اجرای مجدد برنامه در منوی اطلاعات اول دوره  گزینه ثبت سند افتتاحیه فعال می باشد با کلیک بر روی آن صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که شامل دو قسمت است. در قسمت بالای این صفحه اطلاعات اتوماتیک را وارد نمایید. دقت کنید در این قسمت برای ورود مقادیر بعنوان مثال برای ثبت مقدار موجودی های نقدی باید بر روی دکمه ورود کلیک کنید.

در صفحه ای که باز می شود تمام صندوق ها و تنخواه گردان ها و بانک های معرفی شده در برنامه و موجودی آنها نمایش داده می شود شما باید در این قسمت به آنها مانده بدهید. و در نهایت جمع  مبالغی را که وارد کرده اید در صفحه اصلی جلوی موجودی های نقدی با توجه به بدهکار و یا بستانکار بودن آنها وارد نمایید.

تمام آیتم های بالای صفحه  سند افتتاحیه را بدین صورت وارد کنید. اگر می خواهید به سرفصل جدیدی مانده بدهید ابتدا آن سرفصل را در قسمت سرفصل جدید تعریف کنید و سپس سرفصل مورد نظرتان را در قسمت پایین صفحه سند افتتاحیه انتخاب کنید و با توجه به بدهکار و یا بستانکار بودن به آن سرفصل  مانده  دهید .

دقت نمایید سرفصلی را که در قسمت پایین صفحه سند افتتاحیه انتخاب می کنید حتما باید مانده ی تراز داشته باشد  در غیر این صورت برنامه اجازه انجام انتهای عملیات اول دوره را به شما نمی دهد.

نظرات کاربران
  • فرانک 2 آذر 1398
    • کارشناس هلو 12 آذر 1398
فروشگاه اینترنتی
مشاوره فروش 021 22 22 11 42
پشتیبانی تلفنی 021 23067
درخواست پشتیبانی آنلاین