خدمات پس از فروش و پشتیبانی همیشگی، یکی از مهمترین و ارزشمندترین اهداف شرکت مهندسی نرمافزار هلو است. هلو با بیش از دو دهه سابقهی درخشان در ارائه خدمات پشتیبانی، امروزه از راههای مختلف مانند تماس تلفنی، چت آنلاین، امکان ریموت، اعزام کارشناس، مراجعه حضوری و ارائهی ابزارهای آموزشی، کاربران را پشتیبانی میکند تا در هر ساعت از شبانه روز که در کار با نرمافزار به مسالهای برمیخورند، بتوانند در کوتاهترین زمان ممکن مشکل خود را رفع کرده و خللی در پروسهی حسابداریشان وارد نشود.
پشتیبانی تلفنی 24 ساعته
شرکت مهندسی نرمافزار هلو، هر روزه امکانات بیشتری را برای آسایش کاربران خود در نظر میگیرد. از این رو ساعات پشتیبانی تلفنی خود را افزایش داده و در حال حاضر کاربران را به صورت 24 ساعته پشتیبانی میکند. به این ترتیب، در هر ساعت از شبانه روز که حین کار با نرمافزارتان با مساله و سوالی مواجه شوید، میتوانید در همان لحظه با شماره پشتیبانی هلو (02123067) تماس گرفته تا کارشناسان خبرهی ما بهسرعت شما را جهت رفع مشکلتان راهنمایی کنند.
چت آنلاین
سرویس چت آنلاین موجود در وبسایتهای هلو و مای هلو امکانی بسیار مطلوب است که شرکت هلو در اختیار شما کاربران محترم قرار داده تا زمانی که در فرایند نصب و استفاده از نرمافزار دچار مشکل میشوید، بدون قرارگیری در صف انتظار و بهسرعت با کارشناسان پشتیبانی گفتگو نمایید تا شما را در جهت حل مشکلتان راهنمایی کنند.
امکان ریموت
ممکن است گاهی اوقات بهتنهایی از پس حل مشکلتان برنیایید و یا نتوانید مشکل را بهدرستی به کارشناسان پشتیبانی توضیح دهید. در این هنگام، امکان ” درخواست ریموت” در وبسایت MyHoloo به کمکتان میآید. با امکان ریموت، میتوانید برای بررسی آنلاین سیستم نرمافزاریتان توسط کارشناسان پشتیبانی درخواست دهید.
درخواست اعزام کارشناس و درخواست تعیین وقت
در وبسایت MyHoloo راههای دیگری هم برای پشتیبانی از شما مشتری محترم هلو درنظرگرفته شده است. میتوانید در وبسایت MyHoloo برای اعزام کارشناسان پشتیبانی به محل استقرار خودتان و یا برای تعیین وقت جهت مراجعه شما به نمایندگی هلو بهمنظور بررسی سیستم نرمافزاریتان درخواست ثبت کنید.
ویدیوها و فایلهای آموزشی
در وبسایت MyHoloo تعداد زیادی فایل و ویدیو آموزشی در خصوص نحوهی نصب نرمافزار هلو و همچنین کار با این نرمافزار قرار داده شده که پاسخگوی سوالات شما در این زمینه است. علاوه بر این، در قسمت فایلهای آموزشی، فایلهای راهنمای پنلهای صنفی نرمافزار هلو در قالب PDF قرار داده شده که برای تسلط بر پنل صنفیای که خریداری کردهاید، میتوانید از این فایلها استفاده کنید.
پرسش و پاسخ
در بخش پرسش و پاسخ وبسایت شبکه دانش مالی هلو ، به سوالات متداول مشتریان نرمافزار هلو در زمینه خرید، نصب، آموزش و رفع مشکلات نرمافزار پاسخ داده شده است که در صورتی که به مسالهای برخوردید، میتوانید ابتدا پرسشهای این بخش را بررسی کنید، شاید جواب سوال خود را بین پرسشهای قرار گرفته در این بخش بیابید.
ساعت فعالیت در تعطیلات
بخش پشتیبانی شرکت مهندسی نرمافزار هلو، در روزهای تعطیل هم دست از کار نکشیده و پاسخگوی نیازهای کاربران خواهد بود. به این ترتیب، در نوروز 1400 نیز کارشناسان خبرهی پشتیبانی هلو، طبق برنامه زیر در خدمت شما خواهند بود و میتوانید از طریق شماره 02123067 با واحد پشتیبانی تماس گرفته و سوالاتتان را مطرح کنید.