داشبورد مدیریتی چیست؟

داشبورد مدیریتی چیست؟

تعریف داشبورد مدیریتی

همه مدیران در جست‌وجوی روش‌های ساده برای دستیابی به اطلاعات مالی سازمان خود از میان حجم انبوهی از اطلاعات مالی و حسابداری هستند تا با تحلیل گزارشات دقیق بتوانند تصمیمات مناسب و به موقع اتخاذ کرده و در نهایت باعث ارتقای عملکرد مالی سازمان خود شوند و هزینه‌ها را کاهش دهند. ابزار داشبورد مدیریتی هلو به پایش کارکردهای حیاتی مالی و حسابداری پرداخته و این امکان را برای مدیران فراهم می کند تا از وضعیت گزارشات مالی در لحظه مطلع باشند. بنابراین مدیران کسب و کارها برای مدیریت گزارشات مالی خود نیازمند داشبوردهای مدیریتی هستند.

 

دسترسی 24ساعته به اطلاعات مدیریتی، بدون نیاز به مراجعه حضوری

همانطور که گفتیم برای مدیران دسترسی آسان به اطلاعات مجموعه فعالیت خود در هر زمان و از هرکجا اهمیت بسیاری دارد. این دسترسی نباید محدودیت زمانی و مکانی داشته باشد و تنها در محل کار مقدور باشد.

شرکت مهندسی نرم افزار هلو از سال 1394 با عرضه محصولی به نام داشبورد مدیریتی که به نرم افزار هلو متصل می‌شود، این نیاز را رفع کرده است. با استفاده از داشبورد مدیریتی هلو کاربر می‌تواند از طریق اینترنت به اطلاعات حیاتی و مهم نرم افزار هلوی مربوط به کسب و کار خود دسترسی داشته باشد. این نرم افزار مهم‌ترین گزارشات مدیریتی هلو را ارائه می‌دهد. قابلیت کم‌نظیر نرم افزار هلو یکپارچه بودن بانک اطلاعاتی آن است. از طریق داشبورد مدیریتی دسترسی به این بانک اطلاعاتی یکپارچه از همه جا ممکن می‌شود.

داشبورد مدیریتی هلو این امکان را به مدیران می‌دهد که روی دستگاه اندرویدی که به نرم افزار حسابداری هلو مرتبط است، در هر لحظه عملکرد سازمان خود را رصد و وضعیت آن را نسبت به هدف نهایی‌شان پایش کنند. این نرم افزار با اتصال به بانک اطلاعاتی نرم افزارهای حسابداری هلو، با سرعتی مناسب، اطلاعات مالی پیچیده‌ تجاری شما را خلاصه کرده و در دسترس شما قرار می‌دهد. برای مثال مدیر از هرجا که باشد، می‌تواند ببیند کدام کالا امروز بیشترین فروش را داشته یا موجودی صندوقش چقدر است.

 

امکانات داشبورد مدیریتی هلو

  • تعريف سطح دسترسي کاربر
  • تنظیمات دریافت داده
  • نمايش رفتار کاربران
  • مشاهده اطلاعات دريافتی قبلي به صورت offline
  • تهيه نمودار براي درک سريع و مقايسه با يک نگاه
  • قابلیت ارتباط از طریق WIFI و (Internet (IPStatic

 

گزارش‌ها

  • گزارش فروش: نمايش میزان فروش مرتبط به همان روز، روز گذشته، ميانگين هفت روز کاري گذشته و ميانگين 30 روز کاري.
  • گزارش کالاهای پرفروش مرتبط به همان روز، روز گذشته، ميانگين هفت روز کاري گذشته، ميانگين 30 روز کاري و از ابتدای سال.
  • گزارش خرید مرتبط به همان روز، روز گذشته، ميانگين هفت روز کاري گذشته و ميانگين 30 روز کاري.
  • گزارش کالاهای پرخرید مرتبط به همان روز، روز گذشته، ميانگين هفت روز کاري گذشته، ميانگين 30 روز کاري و از ابتدای سال.
  • گزارش مانده صندوق مرتبط به همان روز، روز گذشته، هفته گذشته و ماه گذشته.
  • گزارش مانده بانک مرتبط به همان روز، روز گذشته، هفته گذشته و ماه گذشته.
  • گزارش چک‏های پرداختنی پاس نشده، گزارش چک‌های دریافتی وصول نشده در محدوده زمانی مختلف.
  • گزارش بدهکارترین و بستانکارترین طرف حساب‌ها.
  • گزارش تنخواه‌گردان.
  • گزارش موجودي کالا: بيشترين و کمترين موجودي.
  • گزارش خرید مواد اولیه پس از کسر مرجوعی.
  • گزارش بهای تمام‌شده کالای ساخته شده.
  • گزارش بهای تمام‌شده کالای فروش رفته.
  • گزارش سود و زیان.

صدای شما را می‌شنویم