کارتابل:
- امکان ثبت درخواست
- مدیریت درخواستهای ارسالشده و دریافتشده
- امکان فیلتر درخواستها براساس شماره درخواست، نام فرایند، مرحله فرایند، نام درخواستدهنده و تاریخ درخواست
- امکان مشاهده مهلت اقدام و محاسیه خودکار ساعت تاخیر به ازای هر تسک
- امکان حذف درخواستهای اقدامنشده
- امکان تایید و رد گروهی درخواستها
- امکان پیگیری درخواستها از طریق نمایش جزئیات بهصورت نمایش مدل BPMN و نمایش گرافیکی نحوه گردش فرایند
- امکان تفویض کارتابل به شخص مورد نظر به تفکیک فرایندها و بازه زمانی دلخواه
مدلساز و مدیریت فرایندها:
- مدلساز قدرتمند تحت وب
- پشتیبانی از نوتیشنهای پرکاربرد زبان BPMN2
- امکان drag and drop نوتیشنها بر روی مدل
- امکان نوشتن قواعد بر روی خروجی نوتیشنها بدون نیاز به دانش برنامهنویسی
- امکان انتساب فرم پویا یا ثابت به تسکها
- امکان تعیین فیلدهای قابل ویرایش یا فقط خواندنی در هر تسک
- امکان اضافهکردن فایلی بهعنوان قالب گزارش به تسکها
- امکان تعیین پاسخدهنده به روشهای انتخاب نام پرسنل، نوع پست سازمانی، عنوان پست سازمانی یا گروهی از پاسخدهندهها
- امکان تعیین پاسخدهنده توسط تاییدکننده تسک در زمان اجرا (Run Time)
- امکان تعیین پاسخدهنده از طریق کدنویسی
- امکان تعیین مدت زمان انجام یک تسک بهصورت ثابت در زمان طراحی فرآیند و بهصورت داینامیک در زمان اجرا (Run Time)
- امکان فعالسازی تایید یا رد گروهی برای هر فرایند
- امکان غیر فعالسازی رد فرایند برای هر تسک از هر فرایند
- امکان تعیین نحوه پاسخدهی به تسکها در حالت پاسخدهنده گروهی با منطق and یا or
- امکان اضافهکردن توضیحاتی برای نمایش به کاربر به ازای هر یک از فرایندها
- امکان اضافهکردن فایل راهنمای آموزشی برای نمایش به کاربر به ازای هر یک از فرایندها
- امکان اضافهکردن توضیحاتی برای نمایش به کاربر به ازای هر یک از مراحل فرایند
- امکان دانلود و آپلود فایل BPMN مدل فرایند
- امکان دانلود و آپلود فرایندها بهصورت پکیج شامل مدل فرایند، فرمهای ایجاد شده و …
- امکان ذخیره svg از مدل فرایند
- امکان گروهبندی فرایندها
- امکان تعیین نام صاحب فرایند
- امکان تعیین نسخه فرایند بهصورت دستی و اتوماتیک
- امکان نگهداری نسخههای مختلف فرایند و توضیحات آنها در سیستم و فعالسازی مجدد نسخههای قبلی در صورت نیاز
- امکان ذخیره خودکار و نمایش لاگ تغییرات صورت گرفته بر روی فرایندها
- امکان تعیین کلمات کلیدی برای هر فرایند جهت تسهیل روند جستوجوی فرایندها برای کاربران
- بررسی صحت مدل فرایند براساس استانداردهای BPMN در زمان ذخیره
- عدم بررسی استانداردهای BPMN در زمان ذخیره مدل فرایند در حالت پیشنویس و در زمانی که طراحی فرایند کامل نشده است و نباید قواعد BPMN را نرمافزار بررسی کند.
- نمایش مشکلات عدم رعایت استانداردهای BPMN در طراحی مدل فرایند به زبان فارسی
- امکان فعال یا غیر فعالسازی فرایندها
- امکان تغییر درخواستدهنده یا پاسخدهنده فرایند پس از ارسال درخواست توسط کاربری که این دسترسی مدیریتی را داشته باشد
فرم ساز:
- فرمساز قدرتمند تحت وب
- امکان کدنویسی js و CSS در فرمها
- پشتیبانی از کنترلهای پرکاربرد وب در فرمها مانند:
- فیلد متن
- انتخابگر
- انتخابگر با قابلیت اتصال به اطلاعات پایه
- فیلد اعداد
- فیلد تاریخ
- بلوک متنی
- چک باکس
- گروه رادیو
- آپلود فایل
- ورودی مخفی
- دکمه
- جدول
- جدول با قابلیت اتصال به اطلاعات پایه
- زیر فرم
- پست الکترونیک
- ویرایشگر
- پیوند
- آپلودر چند فایلی
- عکس
- دانلود فایل
- کنترل نمایش نام یا مشخصات پرسنل سازمان
- کنترل نمایش چارت سازمانی
- کنترل نمایش نام شرکتها
- کنترل نمایش نام افراد خارج از سازمان
- کنترل نمایش لیست فرایندها
- کنترل نمایش نوع و عنوان پست سازمانی
- کنترل نمایش افراد زیر مجموعه
- انتخابگر دو مرحلهای
- سربرگ
- پاراگراف
- جداکننده
- ستون و ردیف
- امکان ایجاد جدول مجازی
- امکان تعیین نسخه فرمها
- امکان نگهداری نسخههای مختلف فرمها
- امکان آپلود و دانلود فرمها
- امکان گرفتن پرینت از فرم
- امکان ذخیره و نمایش لاگ تغییرات صورت گرفته بر روی فرمها
- امکان نمایش خطاهای احتمالی در فرم طراحیشده به زبان فارسی در هنگام ذخیره فرم
- امکان نوشتن متن اعتبارسنجی دلخواه برای تمامی کنترلها
- امکان استفاده از انواع مختلفی از روشهای اعتبار سنجی به ازای هر یک از کنترلهای فرمساز
BAM (Business Activity Monitoring):
- امکان پایش و کشف گلوگاههای فرایندها بلافاصله پس از فعالسازی آن در نرمافزار و بهصورت اتوماتیک به ازای هر یک از فرایندها و هر نسخه از آن در دسترس است.
- دهها گزارش آماده در سیستم مانند:
گزارشساز:
- امکان ساخت گزارشهای مختلف به تفکیک فرایندها
- امکان ساخت گزارش حاوی فیلدهای مختلف موجود در فرمها
- امکان ساخت گزارش همراه با نوشتن قواعد مختلف
- امکان ارائه دسترسی گزارشهای ساختهشده به کاربران مختلف
- امکان ایجاد نمودارهای مختلف مانند Pie Chart, Bar Chart, Linear Chart و .. براساس گزارشهای ساختهشده
- امکان نمایش نمودارهای ایجاد شده در داشبورد
- امکان ایجاد شاخصهای تعدادی و درصدی
- امکان نمایش شاخصهای ایجادشده در داشبورد
- امکان ساخت گزارشهای بسیار حرفهای با داشتن دانش اندک SQL
مدیریت کاربران:
- امکان ایجاد و ویرایش پرسنل
- امکان اتصال به LDAP و دریافت اطلاعات کاربران
- امکان ایجاد و ویرایش پست سازمانی
- امکان تخصیص پست سازمانی به پرسنل
- امکان ایجاد و ویرایش چارت سازمانی
- امکان تعریف تقویم کاری، ساعت کاری و تعطیلات
مدیریت دسترسیها:
- امکان تعریف گروههای کاربری مختلف
- امکان دادن دسترسی به گروههای کاربری مختلف
- امکان گرفتن گزارش از دسترسیهای دادهشده
- امکان تخصیص دسترسی به صفحات، مدل فرایندها، ثبت درخواست فرایندها، فرمها، گزارشها و اطلاعات پایه، ویجتها و …
امور سیستم:
- امکان ارسال پیامک از طریق وبسرویس و مودم GSM
- امکان ارسال ایمیل از طریق پروتکل SMTP
- امکان ارسال نوتیفیکیشن در سیستم
- امکان ارسال Event از طریق Service Bus به سایر سیستمهای نرمافزاری
- امکان تعریف انواع API جهت دریافت و ارسال اطلاعات به دیگر سیستمها
- امکان استفاده از Schedulerبرای انجام کارهای سیستمی در زمانبندی مشخص
- امکان مشاهده لاگ کارهای زمانبندیشده توسط Scheduler
- امکان مشاهده لاگهای سیستمی
مدارک و مستندات:
- امکان ثبت مدرکها مانند فرمهایی که هنوز در BPMS پیادهسازی نشدهاند
- امکان مشاهده تعداد دانلودهای هر یک از مدارک ثبتشده برای بررسی میزان استفاده و تعیین اولویتی برای تبدیل به فرایندهای داخل BPMS
- امکان تعیین کد سند، تهیه کننده، تاییدکننده و تصویبکننده برای اسناد
- امکان نسخهبندی سندها و نگهداری سندهای قبلی
- امکان تعیین سطح دسترسی برای سند بر اساس چارت سازمانی، نوع پست سازمانی، سمت و افراد سازمان
- امکان تعیین مدارک مرتبط با هر سند
- امکان تعیین کلمات کلیدی برای هر سند برای تسهیل روند جستوجوی سندها برای کاربران
تکنولوژیهای استفادهشده در نرمافزار:
- NET Core
- Rest API
- Event Driven Architecture
- SQL Server
- Rosalyn
- Stimulsoft
- Net
- JS
- Kendo UI