چگونه یک خبرنامه اینترنتی مناسب داشته باشیم

چگونه یک خبرنامه اینترنتی مناسب داشته باشیم

ساخت برند قسمتی از موفقیت موسس شرکت است. یک خبرنامه ایمیلی، ابزاری مناسب برای استفاده در این راستا است. در اینجا یک سری روش ارائه می دهیم که مشاغل کوچک باید از آنها استفاده کنند.

به مشترک خود بگویید قرار است چه چیزی به دست آورد.

مطمئن شوید دقیقا بعد از لحظه ای که فرد ثبت نام می کند، بفهمد که چه چیزی در انتظار اوست. بگویید که چه محتوایی به دست خواهد آورد و اینکه باید منتظر دریافت خبر نامه در ایمیل خود باشد. این نوع شفافیت باعث ایجاد رابطه مثبتی می شود.

برای موبایل طراحی کنید.

باید همیشه این را در ذهن خود داشته باشید که مخاطب خبرنامه را در موبایل خود می گیرد. خواندن یک خبرنامه روی صفحه کوچک موبایل، بسیار از خواندن آن روی صفحه رایانه تفاوت دارد.
دکمه ها باید به اندازه کافی بزرگ باشند تا با موبایل به راحتی بتوان روی آنها کلیک کرد. محتوا باید کوتاه و جذاب باشد. بسیاری از مخاطب های شما از روی تلفن همراه هوشمند خود خبرنامه را دریافت می کنند، این موضوع را فراموش نکنید.

موضوعات داغ ایجاد کنید.

افراد بعد از ثبت نام، منتظر خبرنامه شما هستند. اما اینکه چقدر جذب این خبر نامه شوند، به جذابیت موضوعات شما بستگی دارد. سعی کنید با موضوعات مرتبط شروع کنید.

محتوای جذاب اضافه کنید.

برای گسترش کسب و کار خود، باید همه نوع مخاطب را جذب کنید. باید روی ایجاد محتوای جذاب در خبر نامه خود سرمایه گذاری کنید.  نسبت محتوای آموزشی به محتوای فروش باید 90% به 10% باشد.

محتوای خود را شخصی کنید.

مخاطبین شما بیشتر ایمیل ها را پاک می کنند تا آنها را بخوانند. از این رو اگر اول موضوع ایمیل، نام مخاطب خود را وارد کنید، تفاوت بسیار زیادی به وجود می آید. نام مخاطب را باید هنگام ثبت نام به دست آورید.

یک پیشنهاد ویژه بدهید

شما هستید که باید کاری کنید مخاطب ایمیل شما را باز کند. برای بالا تر رفتن ضریب باز کردن ایمیل، باید به مخاطب خود پیشنهاد های ویژه دهید. این می تواند یک سری کپن تخفیف برای خرید باشد.

ثابت قدم باشید

همه روتین را دوست دارند، حتی مخاطب ایمیل های شما. به همین دلیل مهم است که خبرنامه خود را دقیقا با یک برنامه همیشگی ارسال کنید. به این شکل اگر فردی منتظر خبرنامه شما است، نا امید نمی شود.

خبرنامه خود را بهینه سازی کنید و آن را امتحان نمایید.

برای اینکه بفهمید کدام روش برای خبرنامه شما بهترین روش است، باید تغییرات مختلفی را بر اساس بررسی های مختلف انجام دهید و آن را امتحان نمایید. این بهترین و تنها روش برای تست کردن سر فصل ها و موضوعات خبرنامه شماست.

منبع:

https://smallbiztrends.com/2018/06/email-newsletter-best-practices-small-business.html

نظرات کاربران
فروشگاه اینترنتی Shop.torfehnegar.ir
مشاوره فروش +21 22221142
پشتیبانی آنلاین و تلفنی 02123067
درخواست پشتیبانی آنلاین