پنل شغلی سوپر مارکت در نرم افزار حسابداری هلو

پنل شغلی سوپر مارکت در نرم افزار حسابداری هلو

مهم­ترین دغدغه صاحبان سوپر مارکت، معرفی کالا و نگهداری موجودی لحظه به لحظه محصول بهمراه قیمت خرید و فروش آن است.  همچنین ثبت فاکتور در کوتاه ترین زمان ممکن، ثبت هزینه ها، تهیه گزارش از سود و زیان این مجموعه از دغدغه­ های دیگرصاحبان سوپر مارکت قلمداد می ­شود. در این راستا پنل شغلی سوپر مارکت در نرم افزار حسابداری هلو با هدف رفع دغدغه­ های صاحبان سوپر مارکت ارائه شده است.

برای صاحبان سوپر مارکت ثبت و نگهداری اطلاعات کالایی از اهمیت ویژه­ای برخوردار است. صاحبان سوپر مارکت باید اطلاعات مربوط به کالاها را طبق دسته بندی خود که شامل؛ برند، نوع محصولات و سایر پارامترهای مربوطه است، ثبت و یادداشت کند تا درصورت نیاز بتواند لیستی از موجوی کالاها به تفکیک دسته بندی آن داشته باشد.

با توجه به سرعت ورود و خروج کالا از این نوع مجموعه ها، سرعت عمل در ثبت فاکتور ازاهمیت ویژه­ای برخوردار است. در این شغل کاربر انبار باید بتواند در اسرع  وقت تمامی کالاهای خریداری شده را به لیست موجودی انبار اضافه کند.  همچنین کاربر صندوق فروش باید در کوتاهترین زمان ممکن اجناس مورد نظر مشتری را تبدیل به فاکتور و تسویه کند.

از دیگر مزایای این پنل شغلی می توان به ثبت اطلاعات مشترکین و تعریف پیک موتوری و حساب مربوط به آنها اشاره کرد. همچنین پنل شغلی سوپر مارکت  در نرم افزار  حسابداری هلو امکان معرفی کالا و محصولات به تفکیک برند، ثبت عملیات ورود و خرید کالا و امکان تهیه و تنظیم محصولات پرفروش را دارد. از دیگر خدمات این پنل می توان به صدور فاکتور در حداقل زمان، امکان چاپ و ارائه فیش فاکتور فروش، ثبت هزینه­ های مربوط و تهیه گزارش از فروش روزانه اشاره کرد.

صدای شما را می‌شنویم