فست مد

فست مد

فست مد چیست؟

فست ‌مد خلاصه شده نرم افزار حسابداری هلو است. وقتی وارد نرم افزار هلو می‌شویم، با منوهای بسیار و امکانات و تنظیمات فراوان روبه‌رو می‌شویم. بنابراین ممکن است برخی از کاربران که بیشتر با فاکتور فروش سروکار دارند، نرم افزار ساده‌تر را بیشتر مناسب کار خود بدانند. شرکت مهندسی نرم افزار هلو برای این دسته از کاربران حالت فست ‌مد نرم افزار هلو را پیشنهاد می‌دهد.

برای کاربرانی که تمرکز اصلی آن‌ها بر فاکتور فروش است، تعدد منو‌ها را دوست ندارند یا خواهان سرعت عمل و سهولت بیشتر در نرم افزار هلو هستند، فست‌ مد راهگشا خواهد بود. با قابلیت فست‌ مد یا همان محیط ساده شده، کاربر نرم افزار هلو هم‌زمان می‌تواند به محیط ساده یا پیشرفته دسترسی داشته باشد.

این امکان با ساده‌سازی محیط، محدود کردن منوها، محدود کردن آیتم‌ها و نمایش قابلیت‌های مهم فروشگاهی توانسته است محیطی قابل فهم برای کاربران مبتدی به وجود بیاورد. در فست‌مد نرم افزار هلو، سرعت عمل در صدور فاکتور باتوجه به کاسته شدن دکمه‌ها و فیلدهای غیرضروری، به شدت بالا رفته است.

قابلیت فست مد هلو را می شناسید؟

فست‌ مد تنها پنج عمل اصلی را انجام می‌دهد؛ کالا، طرف حساب‌ها، چک‌ها، فاکتور و گزارشات. برای مثال وقتی در حالت کلی قصد داریم طرف حساب تعریف کنیم، باید مشخصات متعددی به آن بدهیم، مثلاً تفکیک بدهکار و بستانکار، مشخصات فنی و حد اعتبار. ولی در فست ‌مد فقط نام طرف حساب را وارد و خریدار یا فروشنده بودن را تعیین می‌کنیم و فقط همین. مثال دیگر از سادگی کار این است که در کالا فقط کالاها را تعریف می‌کنیم بدون اینکه گروه فرعی برای آن تعریف کنیم.

پس با توجه به مثال‌های بالا می‌دانیم که خلاصه‌سازی کلی نرم افزار در قالب چند منوی محدود برای سهولت کار، فست مد نام گرفته است. در ادامه با چند مثال دیگر تلاش کرده‌ایم محیط فست ‌مد را برای شما بیشتر توصیف کنیم.

آشنایی با محیط فست مد

شما با استفاده از فست‌ مد می‌توانید به محض ورود مشتری، بلافاصله طرف حساب،کالا و چک را تعریف و فاکتور صادر کنید و گزارش بگیرید. در فاکتورهای اصلی خرید، فروش، مرجوعی، ضایعات و امانی تعریف می‌شود ولی در فست ‌مد، ضایعات و امانی را حذف کرده‌ایم.

در چک‌ها در حالت معمول، شماره حساب را تعریف و امکان اتصال یا عدم اتصال به کارتخوان را مشخص می‌کنیم. سپس جاری یا پس‌انداز بودن شماره حساب را مشخص می‌کنیم و مشخصات کامل چک را وارد می‌کنیم. در فست ‌مد تنها بانک و شماره حساب را می‌زنیم و تایید می‌کنیم.

در سطح پیشرفته برای کالا گروه فرعی و نام کالا داریم و مشخصات کالا مثل قیمت فروش، میانگین، ارزش افزوده، حداقل، حد اکثر و مشخصات فنی را تعریف می‌کنیم ولی در فست ‌مد فقط کالا، قیمت و میانگین داریم.

در مجموع، فست‌ مد با عدم نمایش فیلدها و منوهای غیرضروری برای کسب و کارهای کوچک فروشگاهی، باعث سهولت، سرعت عمل و کارایی بیشتر در استفاده از امکانات اصلی نرم افزار، صدور فاکتور و شناسایی کالا در فاکتور می‌شود

فست مد نرم افزار حسابداری هلو

صدای شما را می‌شنویم